Eén dag lente....

25-03-2010 21:58 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
-------------------------------------
En de OP verdwenen, grappig zeg....

Can't stand the heat?

Waarom nou weer de OP weghalen en er voor kiezen te zwelgen.
He Nam, lighten up. Een beetje zelfspot kan geen kwaad hoor. Zeker vandaag niet. Op deze druilerige niet lentedag. Ik hoop dat mijn buren niet buiten gaan zitten. kan echt niet.
Kon ik maar weer buiten zitten

Echt gezellig ziet dat er niet uit, die voorspelling
Grief is just love with nowhere to go
He bah wat een klotevoorspellingen Mal
Jullie zeuren over zeuren.

Het weer voelde inderdaad lauw aan, en af en toe kon ik buiten zitten zonder het koud te krijgen. Alle planten lopen uit. Ik loop telkens naar buiten om te kijken of het opschiet en om overwinterde insecten te verwijderen. De Forsythia begint voorzichtig te bloeien.

Ik vind lente heel betoverend, al die veranderingen in de natuur. Zodra de lente "gewoon" wordt, alles is klaar, dan vind ik er niks meer aan.
quote:Groll schreef op 26 maart 2010 @ 09:15:

Jullie zeuren over zeuren.

Het weer voelde inderdaad lauw aan, en af en toe kon ik buiten zitten zonder het koud te krijgen. Alle planten lopen uit. Ik loop telkens naar buiten om te kijken of het opschiet en om overwinterde insecten te verwijderen. De Forsythia begint voorzichtig te bloeien.

Ik vind lente heel betoverend, al die veranderingen in de natuur. Zodra de lente "gewoon" wordt, alles is klaar, dan vind ik er niks meer aan.Heb je niet nog een diepzinnige over het ego van mijn ega?
quote:dangeensuus schreef op 26 maart 2010 @ 09:17:

[...]

Heb je niet nog een diepzinnige over het ego van mijn ega?Tuurlijk. Ik zie je noodkreet wel verschijnen in de RSS feed.
De wat?
quote:dangeensuus schreef op 26 maart 2010 @ 09:28:

De wat?http://forum.viva.nl/rss. ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dank jullie wel dames, ik heb vanochtend even bijgelezen en zitten huilen van het lachen.

Zeg maar ik twijfel een beetje n.a.v. die weersvoorspelling. Na hoeveel dagen regen mag je een paraplu opsteken als je naar buiten gaat?
quote:Snormel schreef op 26 maart 2010 @ 09:38:

Zeg maar ik twijfel een beetje n.a.v. die weersvoorspelling. Na hoeveel dagen regen mag je een paraplu opsteken als je naar buiten gaat?sorry, maar ik ken de ongeschreven parapluwet niet
De paraplu mag opgestoken worden ná 3 dagen regen.

De parasol mag enkel tijdens een hittegolf opgezet worden, anders is het zonde van de zon.

De tuindeuren mogen pas open als het minimaal 6 dagen aaneengesloten 19 graden is geweest.

En kinderen mogen pas buiten spelen als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.

oh zo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Bor, zet je het wel ff in de RS feed. Waarvan ik nog steeds geen flauw benul heb waar het goed voor is....
Ik ben de dag voor de meet 's avonds laat door de motregen in alleen een trui met opgestroopte mouwen naar huis gefietst! Ik had het echt heel erg warm, op de een of andere manier.
Buurvrouw, buurvrouw:

durf het bijna niet te vragen, maarre mag ik mijn kinderen een ijsje geven na het eten , en mogen ze dat dan buiten opeten
quote:Brummetje schreef op 26 maart 2010 @ 15:31:

Ik ben de dag voor de meet 's avonds laat door de motregen in alleen een trui met opgestroopte mouwen naar huis gefietst! Ik had het echt heel erg warm, op de een of andere manier.Nou Brummetje, dat is wel vragen om problemen als je dat voor 21 maart doet. Dan is het nog niet eens officieel lente!
quote:dangeensuus schreef op 26 maart 2010 @ 12:54:

Bor, zet je het wel ff in de RS feed. Waarvan ik nog steeds geen flauw benul heb waar het goed voor is....

Ik zou wel willen hoor, liefje, maar ik weet echt niet waar je het over hebt .

ijsjes mogen nog niet gegeven worden btw, dat mag na 6 dagen achter elkaar +18 graden als er geen nachtvorst is geweest.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jemig.

Vandaag is het eindelijk oktober. Heerlijk. Regen storm herfst, bladeren, hagel. Donker. Noem maar op.

Gaat iedereen zitten bbqen. Verschrikkelijk.

Ik voel met TO mee, hoe stom het is om in het begin van de lente al de zonnescherm naar benee te laten, zo stom is het ook om nu de bbq nog aan te steken.

Mafkezen.
quote:just-juul schreef op 01 oktober 2011 @ 23:28:

Jemig.

Vandaag is het eindelijk oktober. Heerlijk. Regen storm herfst, bladeren, hagel. Donker. Noem maar op.

Gaat iedereen zitten bbqen. Verschrikkelijk.

Helemaal mee eens.Ben toe aan de echte herfst dit weer hoort niet in oct

Ik voel met TO mee, hoe stom het is om in het begin van de lente al de zonnescherm naar benee te laten, zo stom is het ook om nu de bbq nog aan te steken.

Mafkezen.
Zo, worden de ouwe koeien weer van stal gehaald?

Héél oud topic dit...
Hebben jullie nu allemaal wel een bolchrysant voor de deur staan? Dat is namelijk de enige geschikte plant die je als decoratie zou kunnen gebruiken in de herfst. Anders kijken de buren weer zo raar (ik denk, ik geef even een tip).
Heeft er al iemand buiten gegeten? ????
Jep. Op het terras nog wel. Met kinderen en ijs toe. En een biertje voor moeders. Hoeveel strafpunten krijg ik?

Ligt er sterk aan hoe laat het was en of Je onder n parasol zat. Metzonder jas
paque_pink wijzigde dit bericht op 05-04-2016 17:53
Reden: tiktyfus
% gewijzigd
Eh, vroeg, voor 18:00. Zonder parasol, met zonder jas. (geen idee wat dat voor de eind uitslag doet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven