Biosilk
donderdag 28 januari 2010 om 22:21
Je hebt helemaal gelijk Biebelie, ik heb 24,50 + 1,76betaald, totaal dan 26,26 voor 150 ml.
10 x 2,00 = 22,00 + 4,40 = 26 euro, mwah... dat is dan te verwaarlozen.
Als ik het gewoon in de winkel zou moeten kopen, had ik het denk ik wel te duur gevonden.
Maar het is gewoon verslavend, dat geurtje en hoe je haar aanvoelt als je het net erin gewreven hebt.
Het is wel zo dat ik mijn haar wel iedere dag wil wassen nu, want het is sneller vettig.
10 x 2,00 = 22,00 + 4,40 = 26 euro, mwah... dat is dan te verwaarlozen.
Als ik het gewoon in de winkel zou moeten kopen, had ik het denk ik wel te duur gevonden.
Maar het is gewoon verslavend, dat geurtje en hoe je haar aanvoelt als je het net erin gewreven hebt.
Het is wel zo dat ik mijn haar wel iedere dag wil wassen nu, want het is sneller vettig.
vrijdag 29 januari 2010 om 09:33
Ik heb de gok gewaagd en online bij 'haar-produkten' een flesje v. 50 ml besteld omdat ze het niet bij mijn kapper verkopen. Het flesje is dan wel voordeliger dan bij de kapper maar inderdaad...je betaald logischerwijs ook nog de verzend&administratiekosten. Bij de ene webshop meer dan de andere.
Dus ben inmiddels al een hele rits webwinkeltjes tegengekomen die ook Bioslik verkopen, de een was nog goedkoper dan de andere, ook die van MP.
Ik ben niet meteen voor het goedkoopste gegaan, en kreeg meteen bericht en het is nu al onderweg. Heb wel even getwijfeld want stel je voor dat ze iets anders in de fles doen. Maar dat merk je al gauw genoeg.
Las dat het nu ook bij Douglas te koop is maar daar betaal net zoveel als online (verzendkosten meegerekend) en het scheelt je een rit naar de stad en parkeerkosten
Dus ben inmiddels al een hele rits webwinkeltjes tegengekomen die ook Bioslik verkopen, de een was nog goedkoper dan de andere, ook die van MP.
Ik ben niet meteen voor het goedkoopste gegaan, en kreeg meteen bericht en het is nu al onderweg. Heb wel even getwijfeld want stel je voor dat ze iets anders in de fles doen. Maar dat merk je al gauw genoeg.
Las dat het nu ook bij Douglas te koop is maar daar betaal net zoveel als online (verzendkosten meegerekend) en het scheelt je een rit naar de stad en parkeerkosten
vrijdag 29 januari 2010 om 13:41
zondag 31 januari 2010 om 10:39
Een paar drupjes is al genoeg hoor, en dan heb ik nog behoorlijk lang haar ook! En het is ook heel goed voor je huid, dus als je het per ongeluk iets langs je gezicht smeert of in je nek, verzorgd het je huid ook nog eens!
Ow en voor de gene die zei dat d'r haar er zo vet en slap van werd, je kunt het ook alleen in de puntjes smeren, en niet te veel gebruiken!
Ik gebruik het al jaren, heerlijk spul!
Ow en voor de gene die zei dat d'r haar er zo vet en slap van werd, je kunt het ook alleen in de puntjes smeren, en niet te veel gebruiken!
Ik gebruik het al jaren, heerlijk spul!
zondag 31 januari 2010 om 23:17
Bedoel je Farouk?
super spul, je doet met zo een flesje wel driekwart jaar of zelfs bijna een jaar, lijkt dus duurder dat het is.Je hebt heel weinig nodig, gebruik je er te veel van wordt je haar vettig, dan gebruik je het niet goed.
ik kocht het altijd bij www.haarshop.nl
volgende dag in huis.
super spul, je doet met zo een flesje wel driekwart jaar of zelfs bijna een jaar, lijkt dus duurder dat het is.Je hebt heel weinig nodig, gebruik je er te veel van wordt je haar vettig, dan gebruik je het niet goed.
ik kocht het altijd bij www.haarshop.nl
volgende dag in huis.
vrijdag 5 februari 2010 om 14:40
Ik koop Biosilk gewoon bij Douglas. Vaak hebben ze daar ook korting op alle haar producten. Ze hebben ook de wax, shampoo, conditioner. 2 verschillende lijnen. Vind de zijde ook het fijnst, helemaal omdat het zo lekker ruikt. Je kan het trouwens ook voor droge schenen bijv. gebruiken. Doe dat dan meestal in de sauna, omdat daar alles zo uitdroogt... Heerlijk spul, helemaal verslaafd aan.
Geniet!
dinsdag 9 februari 2010 om 15:43
woensdag 3 maart 2010 om 22:35
www.biosilkenchi.nl is een heel betrouwbare site.
de eigenaressen ken ik persoonlijk en de producten zijn echt!
ze heeft een heel uitgebreid assortiment en krijgt er alleen maar meer producten bij.
ook weet ze veel van de producten af.
bij vragen over een product kun je gewoon even mailen en je krijgt heel snel antwoord.
je kunt de producten zelf op halen of laten opsturen.
als je het laat opsturen is het binnen een paar dagen binnen.
ik zou zeggen neem gewoon een kijkje op de site!
ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.
ze heeft een heel uitgebreid assortiment en krijgt er alleen maar meer producten bij.
bij vragen over een product kun je gewoon even mailen en je krijgt heel snel antwoord.
ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.
donderdag 4 maart 2010 om 22:29
quote:xtessel schreef op 03 maart 2010 @ 22:35:
ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.Dit is dezelfde waar ik (en meer mensen) het al eerder over hadden....
ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.Dit is dezelfde waar ik (en meer mensen) het al eerder over hadden....
vrijdag 26 maart 2010 om 15:42
Hoe staat het met die biosilk fans?
Ik heb ook bij de ene mevrouw 2 kleine flesjes besteld, en ook maar meteen de Chi silk infusion geprobeerd. Webwinkel is absoluut top!
Van de biosilk ben ik niet echt onder de indruk. Het ruikt lekker maar doet heel weinig voor m'n haar.
De silk infusion ben ik heel tevreden over, het is minder vet, ruikt minder sterk en werkt prima!
Ik heb ook bij de ene mevrouw 2 kleine flesjes besteld, en ook maar meteen de Chi silk infusion geprobeerd. Webwinkel is absoluut top!
Van de biosilk ben ik niet echt onder de indruk. Het ruikt lekker maar doet heel weinig voor m'n haar.
De silk infusion ben ik heel tevreden over, het is minder vet, ruikt minder sterk en werkt prima!
vrijdag 2 april 2010 om 21:37
Zelf ben ik een ontzettende fan van de Crema Styler van Sebastian. Helaas is deze uit hun assortiment gehaald en er is geen echte vervanger voor gekomen. Nu heb ik die zijde druppels van Biosilk gekocht, maar ik vind dat dat maar weinig voor mijn haar doet. Het wordt wel heel zacht, maar ook slap.
Ik heb krullen en ben benieuwd wat voor product jullie gebruiken voor krulhaar.
Ik heb krullen en ben benieuwd wat voor product jullie gebruiken voor krulhaar.