Biosilk
donderdag 28 januari 2010 om 16:52
Ik gebruik altijd de biosilk voor het stijlen van mijn haar. IK heb geen Chi-tang maar een gewone stijl tang en het scheelt echt wel.
Je haar glanst er mooi van, het ruikt heel erg lekker maar het zorgt ook dat mijn haar niet zo gek gaat pluizen na vaak en veel stijlen.
het enige nadeel vind ik wel dat het wat sneller vet wordt. Het is immers een olie, dus dat merk je wel.
Je haar glanst er mooi van, het ruikt heel erg lekker maar het zorgt ook dat mijn haar niet zo gek gaat pluizen na vaak en veel stijlen.
het enige nadeel vind ik wel dat het wat sneller vet wordt. Het is immers een olie, dus dat merk je wel.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 28 januari 2010 om 16:59
Ik gebruik al een poosje de Silk Therapy.
Ik vind dat mijn haar er beter mee zit, en het pluist een stuk minder.
Waar ik het bestel? Op marktplaats.
Er is iemand die daar adverteert, ze heeft ook een website. Ze verkoopt de hele Biosilk lijn tegen voordelige prijzen.
Je kan er hele kleine flesjes bestellen, vanaf ongeveer twee euro, ook hele lage verzendkosten.
Dat heb ik in eerste instantie gedaan, om te kijken of het wel betrouwbaar was. Maar helemaal oké, supersnelle service.
Ik ben wel tevreden over de silk therapy dus, en die blij ik ook zeker gebruiken, maar de shampoo vond ik niet extra's toevoegen.
Ik vind dat mijn haar er beter mee zit, en het pluist een stuk minder.
Waar ik het bestel? Op marktplaats.
Er is iemand die daar adverteert, ze heeft ook een website. Ze verkoopt de hele Biosilk lijn tegen voordelige prijzen.
Je kan er hele kleine flesjes bestellen, vanaf ongeveer twee euro, ook hele lage verzendkosten.
Dat heb ik in eerste instantie gedaan, om te kijken of het wel betrouwbaar was. Maar helemaal oké, supersnelle service.
Ik ben wel tevreden over de silk therapy dus, en die blij ik ook zeker gebruiken, maar de shampoo vond ik niet extra's toevoegen.
donderdag 28 januari 2010 om 17:56
quote:D-tje schreef op 28 januari 2010 @ 17:47:
Ik gebruik het ook, veel minder pluis en mooie krullen! Ik heb mazzel, ik kan het heel goedkoop in amerika kopen! Kost daar veel minder dan hier en de dollar staat nu gunstig! Misschien kan je het vanuit amerika op laten sturen?Ik haal het dus ook via Ebay uit Amerika!
Ik gebruik het ook, veel minder pluis en mooie krullen! Ik heb mazzel, ik kan het heel goedkoop in amerika kopen! Kost daar veel minder dan hier en de dollar staat nu gunstig! Misschien kan je het vanuit amerika op laten sturen?Ik haal het dus ook via Ebay uit Amerika!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
donderdag 28 januari 2010 om 21:21
Ehm...ben ik nou dom??
heb even op MP gekeken:
de 15 ml kost maar Eur 2,00
en de 50 ml kost Eur 12,50
dus in verhouding de helft goedkoper die kleintjes.
Ik heb net even 3 kleine flesjes besteld...ideaal spul!
kreeg die in het verleden vaak van een vriendin die connecties bij een kapper had (die zullen ze dan wel gratis krijgen ofzo...)
heb even op MP gekeken:
de 15 ml kost maar Eur 2,00
en de 50 ml kost Eur 12,50
dus in verhouding de helft goedkoper die kleintjes.
Ik heb net even 3 kleine flesjes besteld...ideaal spul!
kreeg die in het verleden vaak van een vriendin die connecties bij een kapper had (die zullen ze dan wel gratis krijgen ofzo...)
donderdag 28 januari 2010 om 21:36
Ik gebruik ook de Silk therapy. Het gaat het pluizen van mijn haar goed tegen. Ik heb het bij de kapper gekocht toen het in de aanbieding was, anders was het wel duur geloof ik. Hij raadde mij wel aan maar een heel klein beetje te gebruiken, veel minder dan op het flesje staat, en inderdaad heb je er echt maar een heel klein beetje van nodig.
donderdag 28 januari 2010 om 21:43
Sja...ik heb dus pas een flesje van 150 ml. gekocht, voor 24,50.
Dus 15 ml voor 2,00 is idd voordeliger.
Maar volgens mij betaal je dan wel weer verzendkosten per flesje, waardoor het voordeel dan weer teniet wordt gedaan.
Dus, als je het kan ophalen is het lonend.
Maar met die 150 ml. doe ik denk ik wel héél lang.
Maar volgens mij betaal je dan wel weer verzendkosten per flesje, waardoor het voordeel dan weer teniet wordt gedaan.
donderdag 28 januari 2010 om 21:59
quote:Perel schreef op 28 januari 2010 @ 21:43:
3 flesjes besteld en per flesje 0,44 cent verzendkosten (dus Eur 1,32)
Bij een fles van 50 ml zijn de verzendkosten ook Eur 1,32
3 flesjes besteld en per flesje 0,44 cent verzendkosten (dus Eur 1,32)
Bij een fles van 50 ml zijn de verzendkosten ook Eur 1,32
donderdag 28 januari 2010 om 22:00
quote:D-tje schreef op 28 januari 2010 @ 21:51:
Ja 2 euro per 15 ml is echt heeeel goedkoop. Ik vraag me dan wel af of het wel échte biosilk is.... maar voor je 2 euro kan je het allicht proberen!
Ze heeft een website met allemaal kappers/merk produkten
http://www.biosilkenchi.nl/
Ja 2 euro per 15 ml is echt heeeel goedkoop. Ik vraag me dan wel af of het wel échte biosilk is.... maar voor je 2 euro kan je het allicht proberen!
Ze heeft een website met allemaal kappers/merk produkten
http://www.biosilkenchi.nl/