Kinderen te koop!!!
zaterdag 27 maart 2010 om 09:21
Het Zweedse kledingconcern Hennes en Mauritz is een totaal nieuwe weg ingeslagen.
We wisten al dat de kleding gemaakt wordt door kinderhandjes in arme landen, maar nu heeft de Zwödse modegigant besloten zelf ook een lucratief handeltje op te zetten. Ze starten met een grandioze openingsaanbieding:
Komt dat zien, komt dat zien, het prijzencircus is er niets bij.
Vanwege de aanbieding kunnen de kinderen niet geruild worden.
We wisten al dat de kleding gemaakt wordt door kinderhandjes in arme landen, maar nu heeft de Zwödse modegigant besloten zelf ook een lucratief handeltje op te zetten. Ze starten met een grandioze openingsaanbieding:
Komt dat zien, komt dat zien, het prijzencircus is er niets bij.
Vanwege de aanbieding kunnen de kinderen niet geruild worden.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
zaterdag 27 maart 2010 om 09:42
Ik vind die meiden zo groot. Als het niet past kan ik niet meer ruilen, vind ik toch wel een probleem hoor. Vanaf een plaatje altijd zo moeilijk te beoordelen of het allemaal past enzo.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 27 maart 2010 om 09:53
zaterdag 27 maart 2010 om 11:33
Kan je ze ook inleveren bij de kringloop? Dan heb ik er nog eentje in de aanbieding. Gratis af te halen, de oordoppen krijg je erbij. (Dochter heeft oorontsteking en de hele nacht gekrijst, gehuild, gegilt en gekronkeld van de pijn. Heb nu dus niet geslapen en al minstens tien bakken koffie op. Zij ligt nu (na heel wat medicijnen) eindelijk te tukken.)
MILF in the making