A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Oh, net hierachter in de straat iets gruwelijks meegemaakt. We hoorden heel veel sirenes hier in de buurt. Ik buiten kijken, stonden er veel mensen op straat, en de brandweer probeerde een deur in te rammen. Dat duurde behoorlijk lang (geen brandslangen etc, en we zagen geen brand). Toen gingen ze naar binnen, politie ook mee, en later bleek dat de bewoner zich had opgehangen.... Hier kent iedereen iedereen (dorp, he?), de halve straat in tranen. Ik hoorde al van mijn buuf dat die man (heel aardig) de laatste tijd zo vreselijk depressief was....
Ooooh mèn, wat vreselijk Carlien
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Goffer zeg wat erg ..................

Carlien
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Carlien wat vreselijk om mee te maken. Brrrr.

Ben net terug van vakantie maar wil toch even reageren op wat er hier allemaal gepost is. Ik lees het met verbazing en grote ogen.

Net als Tweeling heb ik ook Purple gevraagd of ze weer mee kwam praten hier en mee posten.

Ik ben dan ook erg verbijsterd en ook echt boos dat Freak zegt dat Purple dan maar een ander topic aan moet maken om in te kletsen. Echt ik weet niet wat ik lees. Dat je elkaar dan zo niet uit kunt staan dat je aangeeft dat iemand in dit topic beter niet meer kan posten?? Ik dacht dat we hier aardige vrouwen onder elkaar waren.

Er kunnen omstandigheden zijn waardoor er kortere of langere tijd geen kontakt is maar dat is dan toch geen reden om zo met elkaar om te gaan?

Ik snap daar echt niks van.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
He Jas.. Ik kan me voorstellen dat je er niets van begrijpt!

En vind het jammer dat je boos bent.. maar jeetje hoe moet ik dat uitleggen.....

Purple en Thee en ik zagen en spraken elkaar ook met grote regelmaat buiten het topic zeg maar IRL... en ik ben van mening dat wanneer je leest of hoort dat een goeie kennis veel vervelende dingen meemaakt ( en dan doel ik dus op mezelf ziekenhuis echtscheiding verhuizen... etc) dat je dan op welke manier dan ook even wat van je laat horen.

Ik ben dan van mening dat je niet meer "zomaar" hier binnen kunt vallen en het over blommetjes en hoofpijntjes gaat posten.. en de rest negeert... er mag dan op zijn minst eerst iets van excuses uitleg of iets dergelijks gemeld worden ...

Nu vind ik het een vervelend idee en voelt het niet fijn dat er zo plompverloren weer mee gepost gaat worden...

Maar goed dat is echt een ding van mij.. en tja...

Ik hoop dat je het een beetje snapt

Maar eh.. hoe was je vakantie ( bloos) wist niet eens dat je op vakantie was.. heb het denk ik een beetje te druk de laatste weken
Freak, dank je wel voor je uitleg. Ik zie dat anders. Ik vind het niet erg wanneer vrienden/vriendinnen als ze het zelf erg druk hebben of ergens intensief mee bezig zijn of problemen hebben een tijdje geen puf hebben om iets te laten horen. Ook niet als het gaat om wat grotere dingen en er bij mij intensieve dingen spelen. Ik trek me dat dan niet persoonlijk aan omdat ik altijd uitga van het goede.

Mensen kunnen het bij mij prima maken om weken of maanden niets te laten horen en als ze het weer uitkomt dan op te duiken en zo bladiebladiebla weer verder te gaan zonder excuses of zo. Ik weet zelf ook wat het is om af en toe echt niet te kunnen geven en dat je echt even ruimte voor jezelf nodig hebt. Dus ik kan me goed voorstellen en indenken dat een ander dat ook af en toe heeft.

Bovendien als ik iedereen af zou serveren die langere tijd niks of weinig van zich heeft laten horen dat had ik nu bitter weinig vrienden meer.

En verder: iedereen is altijd welkom geweest om aan te komen waaien in dit topic en dat vond en vind ik erg fijn en ik hoop zo dat dat blijft.

---

Vakantie was erg fijn, heel mooi weer gehad, veel buiten in bos geweest, lekker bijgetankt.
Hm, ik ben ook eigenlijk mosterd. Ik hoop zo dat we hier allemaal kunnen blijven posten.

Shit ligt het forum er opeens uit, zit ik voor niks te typen.

Fijn dat jullie zo heerlijke vakantie gehad hebben Jasmine!

Ik ga het nog een keer proberen:-)
.
Ik zei dus dat ik tranen in mijn ogen kreeg van je berichtjes Jasmine, dat is echte vriendschap, zo voel ik het ook.

Maar ik snap Freak en Thee ook, al denk ik wel dat verwijdering van 2 kanten komt, en zeker niet zo bedoelt hoeft te zijn, maar zo gaat het soms.

Het probleem is denk ik de verwachtingen, als er heftige dingen gebeuren in je leven, verwacht je toch dat een vriendin daar op reageert.

Maar je kunt er ook vanuit gaan dat er een tijd geen contact was, en dat die ander niet weet wat er allemaal gebeurd is, en zo zie ik Purple.

En aan de andere kant snap ik er niks van hoor, die lunches en verjaardagen waren zo gezellig.
.
Wat een naar verhaal Carlien:(
.
He Tweeling is er ook weer even

Fijn dat je hebt kunnen bijtanken Jas...

Ik ga nu ook even eeen weekend bijtanken..heerlijk naar de sauna en overnachten in een B&B en dan morgen nog even musea en shoppen... heb ik wel even nodig

Note: ik weet dat Purple het al heel lang weet... en daaron kwam het aan.

Verder sta ik net zo in vriendschappen als Jasmine... mensen kunnen/mogen heel lang niets van zich laten horen en dan pak ik de draad gewoon weer op.... niets aan de hand.. overkomt mij ook dat ik maanden andere dingen aan mijn hoofd heb

Maar even een berichtje hier of sms.. dat is toch niet zo moeilijk????

Maar goed ik ben lekker het weekend weg en laat het los

*zennnnn*
Jullie ook allemaal een goed weekend!
Dat klinkt als een fijn weekend Freak geniet ervan!

En idd snap ik dat je die verwachting had, zou ik ook hebben, maar ik weet er verder het fijne niet van dus hou mn mond er verder over.

Weet de naam niet meer van het museum Dreamer, maar wel hele mooie dingen gezien.

Nog een half uurtje en je bent jarig, alvast een hele fijne dag, met de rust om ook er ook van te genieten, maar daar moet je eigenlijk kind voor zijn;-)
.
Gefeliciteerd Dreamer, geen leuk plaatje maar een hele fijne en warme verjaardag gewenst
.

Lieve Dreamer, van HARTE gefeliciteerd!!!!

XXXXXXX (stapel klapzoenen)

Dreamer van harte gefeliciteerd!!

Goedenmorgen! Ik kwam met Taart, maar daar had Carlien ook al voor gezorgd zie ik

Genieten doe ik altijd wel op m'n verjaardag Tweeling, dan ben ik net een kind..

Carlien, ik had er nogniet op gereageerd, maar wat erg wat er bij jullie in de buurt gebeurde. Wat een schrik
Later is nu
Thee verzoekt mij om te melden dat het lijkt alsof haar harde schijf is gecrasht. Kan dus niet online.

Dreamer, proficiat!
Hiep hiep HOERA Dreamer, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt! Gefeliciteerd en nog vele jaren.

Gewéldig plaatje van hond, Jas . En Carlien, die taart. Ik ben helemaal niet van de zoetigheid, en ook niet van de chochola, maar zó'n taart! Het water loopt me in de mond.

Donderdagavond had ik visite, vrijdagavond ging ik bij vriendin eten, zaterdagavond bij andere vriendin, vanavond bij ouders, en tussendoor naar de stad geweest, nog gewerkt, ook nog huishoudelijk geweest, en de hond een paar keer uitgelaten.... kortom, ik ben toe aan weekend... (alles weer veel te veel op elkaar gepland, maar ja, dat gaat dan zo).

Hoe was in Den Bosch Freak? Vast leuk, wil ik nog graag een keer heen.

Balen van je computer Thee, hoop dat het snel opgelost is!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Aaaargh, balen Thee.. hopelijk snel weer online!

Pfoei, lekker druk weekendje Dee
Later is nu
Ja, druk inderdaad. Ik vergeet erbij te zeggen dat het wel allemaal leuk was . Maar waarom komen dingen toch áltijd tegelijk?

Ik ga morgen op m'n werk maar eens ff uitrusten
Oeps vergetengisteren Dreamer alsnog van harte lieverd
Goedemorgen!

Jullie hebben mail over de meet (sms van Thee die ik heb doorgemaild)

Hoe was Den Bosch Freak, lekker gehad?
Jezus, wat is dat met die Vodofone pop up, niet weg te klikken
Heerlijk weekend gehad meiden.. had de bijtankboost echt even nodig!

Nu vandaag weer heel veel gedaan en dat geeft een goed gevoel zeg maar

Nu eten en dan weer verder vanavond met dozen pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven