Zwanger worden januari/februari 2010 deel 2
zondag 21 maart 2010 om 21:56
NaamNODLeeftijd Uitgerekend/Bevallen Hoeveelste kindjeJongen of MeisjeNaam babyLievelover 276 februari 1 Meisje Skattie 29 1 Thir10sensesZwanger 2323 september 1 Vlindertje87Zwanger 2315 september1 MikagirlZwanger 29 1 Kimmake Zwanger 2926 november 2010 2 Meisje Imme2010vivaZwanger 3025 oktober 1 Meisje Royanne77 Zwanger 32 9 Oktober 2010 2 Meisje FilouWhopper Zwanger 25 6 december 1 MeisjeAmélieFrancina82Zwanger 28 1 Flitsie Zwanger 2817 november 1 Jongetje TijnTroela78Zwanger 31 1 FRNCSzwanger 2314 januari 1 Meisje FajahZyna Zwanger 2716 maart 1Meisje E....Me82Zwanger 28 22 maart1 Meisje
Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
vrijdag 26 maart 2010 om 09:07
vrijdag 26 maart 2010 om 09:17
HELEMAAL NIKS!!!! een negatieve test en geen menstruatie, de bruine afscheiding loopt er niet uit af en toe zit het bij het afvegen hoe onzeker kan je worden!( sorry beetje onsmakelijk zo op de vroege morgen als je net een boterham op hebt!)
De dokter heb ik gebeld en zei mij als ik na het weekend nog niet ongesteld ben moet bellen voor een afspraak!
De dokter heb ik gebeld en zei mij als ik na het weekend nog niet ongesteld ben moet bellen voor een afspraak!
vrijdag 26 maart 2010 om 09:32
Oh FRNCS wát een gedoe zeg!
En Flitsie, haha, moet er een klein beetje om lachen. maar ach, misschien hebben we dit allemaal wel 'es. Even 'omdat het moet'. Ken je dat stukje van Theo Maassen over voorvocht-mensen? Mensen die onstaan zijn uit...juist ja, voorvocht. Dat dat ook wel een beetje sneue types zijn. Allemaal geouwehoer natuurlijk, maar ík vond het wel erg grappig.
Even nog klein 'zeur-verhaaltje' (misschien). Morgen ga ik met een andere goede vriendin (voor 't gemak maar vriendin 1) shoppen en zij is over 5 weken uitgerekend. En de andere 'beste' vriendin (2) die net zwanger is (nou ja, net, al 11 weken nu) kent haar óók heel goed en zij zien elkaar zondag. En dan hoort vriendin 1 het dus ook van vriendin 2. Ben blij dat ze het morgen nog niet weet als wij gaan shoppen. Egoïstisch hè...Maar ik voel me anders echt buitengesloten ben ik bang voor...Krijg er nu al een beetje buikpijn van als iedereen over een tijdje weet dat vriendin 2 ook zwanger is....
En Flitsie, haha, moet er een klein beetje om lachen. maar ach, misschien hebben we dit allemaal wel 'es. Even 'omdat het moet'. Ken je dat stukje van Theo Maassen over voorvocht-mensen? Mensen die onstaan zijn uit...juist ja, voorvocht. Dat dat ook wel een beetje sneue types zijn. Allemaal geouwehoer natuurlijk, maar ík vond het wel erg grappig.
Even nog klein 'zeur-verhaaltje' (misschien). Morgen ga ik met een andere goede vriendin (voor 't gemak maar vriendin 1) shoppen en zij is over 5 weken uitgerekend. En de andere 'beste' vriendin (2) die net zwanger is (nou ja, net, al 11 weken nu) kent haar óók heel goed en zij zien elkaar zondag. En dan hoort vriendin 1 het dus ook van vriendin 2. Ben blij dat ze het morgen nog niet weet als wij gaan shoppen. Egoïstisch hè...Maar ik voel me anders echt buitengesloten ben ik bang voor...Krijg er nu al een beetje buikpijn van als iedereen over een tijdje weet dat vriendin 2 ook zwanger is....
vrijdag 26 maart 2010 om 10:00
vrijdag 26 maart 2010 om 10:17
@Frncs: Volgens mij is het allemaal vooral heel storend omdat het zo onduidelijk is, had je na de eerste test gewoon gelijk ongesteld geworden is het ook jammer. Maar dan weet je in ieder geval dat alles in orde is. Want ook al is het vruchtzakje leeg, dan komt er uit de test wel zwanger. Nou lieve meid, heel veel sterkte!
@Ks: Nee joh meid, niet buitengesloten voelen. Dat is hoogstwaarschijnlijk nergens voor nodig joh. En krijg jij alleen maar en klote gevoel van, wat niet nodig is. Het is niet egoïstisch, maar gewoon zonde. Want het is niet iets waar hun wat aan kunnen doen, maar gewoon jou gevoel is. Denk maar zo, als bij hun alles voorbij is, kan je hun positiekleding aan, kan je dingetjes overnemen.
@Lievelover: ik dacht ook dat de reden was omdat jullie al lang bezig waren. Maar dit is super fijn, dokter die gelijk fijn reageert en vriend die kalm is. Kan alleen maar goede dingen betekenen.
@flistie: hahahaha, fijne trip in ieder geval.
@Ks: Nee joh meid, niet buitengesloten voelen. Dat is hoogstwaarschijnlijk nergens voor nodig joh. En krijg jij alleen maar en klote gevoel van, wat niet nodig is. Het is niet egoïstisch, maar gewoon zonde. Want het is niet iets waar hun wat aan kunnen doen, maar gewoon jou gevoel is. Denk maar zo, als bij hun alles voorbij is, kan je hun positiekleding aan, kan je dingetjes overnemen.
@Lievelover: ik dacht ook dat de reden was omdat jullie al lang bezig waren. Maar dit is super fijn, dokter die gelijk fijn reageert en vriend die kalm is. Kan alleen maar goede dingen betekenen.
@flistie: hahahaha, fijne trip in ieder geval.
vrijdag 26 maart 2010 om 10:55
@2010viva: ik weet dat dat gevoel ook nergens op slaat, maar ja, da's iets dat je niet altijd kunt sturen hè ... Maar dankje voor je bemoedigende woorden. Ik ga gewoon erg genieten van alle leuke dingen die ik doe, gepland heb, van lieve leuke mensen om me heen. Ik wil ook niet constant bezig zijn met babies. Lekker handig dan ook, zo 'n forum...
.
Flitsie is nu onderweg naar Madrid denk ik. Lekker hoor! Heb daar ook erg veel zin in.
En spannend ook vanwege NOD daar...
Flitsie is nu onderweg naar Madrid denk ik. Lekker hoor! Heb daar ook erg veel zin in.
En spannend ook vanwege NOD daar...
vrijdag 26 maart 2010 om 11:05
@Frncs: Ja, elk mens wil gewoon in alles duidelijkheid. Dus ook in dit geval, nou hoop dat het snel komt voor je.
@Ks: Dat is ook het beste inderdaad gewoon genieten van de dingen die er op dit moment wel zijn. Ja om er niet constant mee bezig te zijn is dit forum aan de ene kant niet handig, maar denk dat het soms ook verhelderend kan zijn. Het is belangrijk dat we niet allemaal overal zomaar in mee gaan, ook al zijn sommige dingen begrijpelijk, maar soms heeft een mens gewoon een trap onder zijn kont nodig.
Wat zijn de plannen van de dames voor vandaag?
@Ks: Dat is ook het beste inderdaad gewoon genieten van de dingen die er op dit moment wel zijn. Ja om er niet constant mee bezig te zijn is dit forum aan de ene kant niet handig, maar denk dat het soms ook verhelderend kan zijn. Het is belangrijk dat we niet allemaal overal zomaar in mee gaan, ook al zijn sommige dingen begrijpelijk, maar soms heeft een mens gewoon een trap onder zijn kont nodig.
Wat zijn de plannen van de dames voor vandaag?
vrijdag 26 maart 2010 om 12:13
@2010viva; zometeen naar een client toe en gewoon de hele dag werken. Zit nog te twijfelen of ik vanavond een borreltje ga doen in de stad. Ik ben afgelopen week flink verkouden geweest, dus moet het eigenlijk beetje rustig aan doen want ik wil niet weer verkouden worden!
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk om mijn vriendinnen te zien, wnat dat is ook weer lang geleden. Kortom; ik weet het nog niet.
@ks04: Ik denk dat je wel moet incalculeren dat alle aandacht even naar een nieuwe zwangere gaat als het net bekend is. Dat is ook wel logisch, want dat zou jij zelf ook willen. Laat ze dan even gaan voor een tijdje, maar durf ook te zeggen: "Hallo dames, alles leuk en aardig, maar zullen we het even ergens anders over hebben want ik kan nu niet meepraten" Zoiets hoeft helemaal niet zwaar beladen uit je mond te komen, maar zeg het met een bepaalde luchtigheid.
Probeer het positieve ervan in te zien, dus wat viva2010 zegt; jij kan zometeen hun kleren aan ed.
@FRNCS; wat vervelend voor je zeg dat wachten! Hoop dat je na het weekend meer duidelijkheid hebt.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk om mijn vriendinnen te zien, wnat dat is ook weer lang geleden. Kortom; ik weet het nog niet.
@ks04: Ik denk dat je wel moet incalculeren dat alle aandacht even naar een nieuwe zwangere gaat als het net bekend is. Dat is ook wel logisch, want dat zou jij zelf ook willen. Laat ze dan even gaan voor een tijdje, maar durf ook te zeggen: "Hallo dames, alles leuk en aardig, maar zullen we het even ergens anders over hebben want ik kan nu niet meepraten" Zoiets hoeft helemaal niet zwaar beladen uit je mond te komen, maar zeg het met een bepaalde luchtigheid.
Probeer het positieve ervan in te zien, dus wat viva2010 zegt; jij kan zometeen hun kleren aan ed.
@FRNCS; wat vervelend voor je zeg dat wachten! Hoop dat je na het weekend meer duidelijkheid hebt.
vrijdag 26 maart 2010 om 14:46
Hé skattie en 2010viva: ja dat is ook zo. Dat is ook goed om me te beseffen. Heb net de echo foto van m'n vriendin gezien, zó bijzonder! Haar vriend werkt bij mij en hij had ze bij zich. Ik voel me dan ook gewoon blij hoor, niet vervelend of wat dan ook!
Tuurlijk gaat het over de zwangeren en bijzonder etc etc. En dat is nu eenmaal zo en dat zou ik ook willen als ik straks misschien zwanger ben. Het is gewoon soms ook 'me-vantevoren-al-druk-maken' over iets wat op het moment suprême gewoon allemaal best meevalt...Story of my life denk ik maar zo.
Ik ben aan het werk (je zou het niet denken met al die berichten hè...). Maar heb een beetje een motivatieprobleem de laatste tijd. Vanavond met vriendinnen naar een optreden in A'dam, erg veel zin in. En morgen dus shoppen en kletsen.
Tuurlijk gaat het over de zwangeren en bijzonder etc etc. En dat is nu eenmaal zo en dat zou ik ook willen als ik straks misschien zwanger ben. Het is gewoon soms ook 'me-vantevoren-al-druk-maken' over iets wat op het moment suprême gewoon allemaal best meevalt...Story of my life denk ik maar zo.
Ik ben aan het werk (je zou het niet denken met al die berichten hè...). Maar heb een beetje een motivatieprobleem de laatste tijd. Vanavond met vriendinnen naar een optreden in A'dam, erg veel zin in. En morgen dus shoppen en kletsen.
vrijdag 26 maart 2010 om 14:58
Ik ben net als de andere denk ik ook aan het werk, en heb net als KS ook een groot motivatieprobleem. Veel spanningen en ruzies tussen collega's maken de sfeer op de afdeling niet beter dus ik ben liever weg als op kantoor, gelukkig heb ik het wel druk ook buiten de deur dus ben veel weg!
Ben wel pas begonnen met een opleiding en dat is echt heel positief en leuk, hij duurt 5 maanden. Ik raak door de opleiding wel weer heel erg gemotiveerd en ben echt blij dat ik de kans ervoor heb gekregen, dus krijg je de kans voor opleidingen of een cursus op je werk ik zeg doen!!
Ben wel pas begonnen met een opleiding en dat is echt heel positief en leuk, hij duurt 5 maanden. Ik raak door de opleiding wel weer heel erg gemotiveerd en ben echt blij dat ik de kans ervoor heb gekregen, dus krijg je de kans voor opleidingen of een cursus op je werk ik zeg doen!!
vrijdag 26 maart 2010 om 16:00
FRNCS ja ben het met je eens, ben net met een leergang begonnen en heb daardoor veel cursussen, erg leuk! En ik werk op projectbasis dus eens in de zoveel tijd bij een nieuwe klant. Zit al ruim een jaar op deze opdracht en heb het stiekem wel een beetje gezien.....vandaar het motivatie-probleem...
Maar eind mei is het hier denk ik afgelopen. Ga de collega's dan wel missen want die zijn erg leuk en gezellig (en ook véél zwangeren hier! ).
Trouwens, de vriend van vriendin waar ik net de echo-foto's mee heb bekeken kreeg ook op dat moment een telefoontje dat hij oom is geworden, dus ach ja, nóg een babyverhaal erbij! Ik wist uiteraard dat zij zwanger was en dat het elk moment geboren kon worden. Dus het komt gewoon allemaal huppakee ineens, veel babyverhalen en ervaringen bij elkaar, ik word er helemaal in onder gedompeld zegmaar! Ook al zóu ik het willen ontwijken, dat kán gewoon niet in mijn omgeving!
Maar eind mei is het hier denk ik afgelopen. Ga de collega's dan wel missen want die zijn erg leuk en gezellig (en ook véél zwangeren hier! ).
Trouwens, de vriend van vriendin waar ik net de echo-foto's mee heb bekeken kreeg ook op dat moment een telefoontje dat hij oom is geworden, dus ach ja, nóg een babyverhaal erbij! Ik wist uiteraard dat zij zwanger was en dat het elk moment geboren kon worden. Dus het komt gewoon allemaal huppakee ineens, veel babyverhalen en ervaringen bij elkaar, ik word er helemaal in onder gedompeld zegmaar! Ook al zóu ik het willen ontwijken, dat kán gewoon niet in mijn omgeving!
vrijdag 26 maart 2010 om 16:05
Ehh..ik bedoel dus een leergang bij m'n werkgever en daarvoor ben ik wél gemotiveerd, maar in de opdracht bij de klant ben ik niet meer zo gemotiveerd. Nou ja, maakt ook niet uit en wat interesseert jullie het ook , maar las net even hoe ik het geschreven had en toen begreeep ik het zelf even niet meer.
vrijdag 26 maart 2010 om 18:35
@KS: haha nja lekker dat je tijdens je werk kan internetten, maar dat werkt ook de-motiverend als je telkens kan kijken, ik kan echt niet internetten tijdens mn werk wel rot maar beter voor mn werk..
@Flitsie; als het bij mij raak zou zijn, is het ook een vluggertjes kindje hahaha hij was er maar eventjes en moest daarna weer werken dus even snel tussendoor terwijl er vrienden waren, even stiekem hahaha leg dat je kind later maar uit... nja als ik dan een ondeugend kind krijg weet ik waarom..
@FRNCS: spannend joh, ben benieuw en zit telkens te kijken of er al wat bekend is, echt rot voor je!
@Flitsie; als het bij mij raak zou zijn, is het ook een vluggertjes kindje hahaha hij was er maar eventjes en moest daarna weer werken dus even snel tussendoor terwijl er vrienden waren, even stiekem hahaha leg dat je kind later maar uit... nja als ik dan een ondeugend kind krijg weet ik waarom..
@FRNCS: spannend joh, ben benieuw en zit telkens te kijken of er al wat bekend is, echt rot voor je!
vrijdag 26 maart 2010 om 18:37
Wat een babyverhalen allemaal ineens!
FRNCS het wordt echt een soort soap bij jou. Nog steeds negatief? Hoe kan dat nou? Wat voor soort opleiding?
Voor mij is het nu lekker weekend en ga ik lekker helemaal NIETS doen.
En ik wil wel mee naar Madrid, lijkt me zo fijn. Mijn zus woont in barcelona, 900 meter van de zee! Dat wil ik ook! Zit ik dan in dat koude Belgie tussen die Belgen. (dat heb je dan in Belgie)
FRNCS het wordt echt een soort soap bij jou. Nog steeds negatief? Hoe kan dat nou? Wat voor soort opleiding?
Voor mij is het nu lekker weekend en ga ik lekker helemaal NIETS doen.
En ik wil wel mee naar Madrid, lijkt me zo fijn. Mijn zus woont in barcelona, 900 meter van de zee! Dat wil ik ook! Zit ik dan in dat koude Belgie tussen die Belgen. (dat heb je dan in Belgie)
zaterdag 27 maart 2010 om 15:17
zaterdag 27 maart 2010 om 15:19
zaterdag 27 maart 2010 om 18:20
He meiden, net terug van dagje shoppenmet hoogzwangere vriendin. Er is weer een wereld voor me open gegaan, de wereld vd zwangerschapskleding! Heb een superleuke winkel in Haarlem ontdekt waar ze oa mamalicious verkopen, is blijkbaar iets van hetzelfde huis als vila en veromoda, en ook zo leuk geprijsd! Mooie skinny broeken met band, geweldige tshirts en tuniekjes. Heb er een gebreid jurkje gekocht die ik nu al aan heb! Dit adresje ga ik bewaren!
FRNCS, ik leef met je mee... Wat 'n gedoe joh.
Kimmake, is bij jou alles goed?
FRNCS, ik leef met je mee... Wat 'n gedoe joh.
Kimmake, is bij jou alles goed?
zaterdag 27 maart 2010 om 18:39
Wat k.u.t. voor je FRNCS, cyclus van zo lang, tis toch niet normaal meer....
Mamalicious is erg erg erg leuk, voor kinderen is name-it ook leuk, alleen wel een beetje duur dus ik ben erg arm geworden door kleertjes kopen voor Lieve, groeit ook zo snel.
Hier alles goed geloof ik, had gisteren wat roze afscheiding dus helemaal over de zeik natuurlijk maar vandaag weer misselijk en moe moe moe. Ik vind het zo moeilijk om vertrouwen te krijgen. Vond ik tijdens de zwangerschap van Lieve ook, vooral de eerste maanden, als je eenmaal kleintje voelt schoppen dan heb je er iets meer controle over denk ik.
@ks04 weet die zwangere vriendin van je dat je ook probeert zwanger te worden?
Ladies, tot snel, ik ga weer even een uurtje slapen (ben net een oud wijf)
Mamalicious is erg erg erg leuk, voor kinderen is name-it ook leuk, alleen wel een beetje duur dus ik ben erg arm geworden door kleertjes kopen voor Lieve, groeit ook zo snel.
Hier alles goed geloof ik, had gisteren wat roze afscheiding dus helemaal over de zeik natuurlijk maar vandaag weer misselijk en moe moe moe. Ik vind het zo moeilijk om vertrouwen te krijgen. Vond ik tijdens de zwangerschap van Lieve ook, vooral de eerste maanden, als je eenmaal kleintje voelt schoppen dan heb je er iets meer controle over denk ik.
@ks04 weet die zwangere vriendin van je dat je ook probeert zwanger te worden?
Ladies, tot snel, ik ga weer even een uurtje slapen (ben net een oud wijf)
zaterdag 27 maart 2010 om 20:18
Hoi dames, hier een kort berichtje van mij, ben de laatste paar dagen behoorlijk ziek geweest, vandaar een tijdje niets van me laten horen. Hier nog geen ongesteldheid of zwangerschap. Wel spannen, NOD zit er aan te komen. Voor iedereen hier verder een fijn weekend, en wanner ik me wat beter voel zal ik weer op regelmatige basis meeschrijven.
zondag 28 maart 2010 om 14:31
Hoi allemaal!Dit keer vanuit Helsinki..Lang leve gratis wifi!Was weer veel om bij te lezen.FRNCS las dat je toch ongesteld bent geworden,eindelijk zekerheid!En KS heb jammergenoeg geen tips boor Madrid ik ben er altijd erg kort en zit niet in het centrum,wel naast ZARA!Heb deze week in Madrid,Glasgow en Manchester geslapen,nu dan Helsinki.Iedere dag om 3.30 uur 's nachts opstaan,ben nu doodmoe!Helaas niet altijd glamour!Morgen mag ik mn nieuwe uniforn aan ontworpen door Mart Visser.Hij staat zoveel mooier dan mn oude uniform!Vannacht weer om half 4 opstaan,bah!Wil naar huis,mis mn lieve mannetje...En het is hier super-depri weer mist en sneeuw,bah!blijf lekker op mn hotelkamer beetje internetten,lezen,slapen heerlijk!