Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Nee helaas geen adres hier van haar...

Sweetcandy waar ben je.... die moet het wel weten!!!!

Woon dus 20 min bij PP vandaan... maarre... ahum ahum.. ben er nog nooit geweest hahaha
Oh, spannend, Anita!!! Hoop dat alles goed gaat!!

Teigera, ik heb je op hyves!

Nou, weer afwachten tot er een hurray of een kaartje komt...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
JustMe, ik ben er destijds ook alleen maar eens in groep 8 geweest geloof ik! vond het toen wel mooi geloof ik!
Zit ik zojuist mijn kaartjes te schrijven, heeft de chinees een leeg profiel!! Eerste keer dat ik dat dus meemaak, ik nog zoeken van he, waar staat nou die tekst, nergens dus! Moest er wel om lachen. Ik had gisterenavond alleen gekeken of ie al post uit Nederland had ontvangen, wat dus niet zo was, dan zou er dus mooi een idrukker holland kaar naar toe kunnen gaan. Dat had ik dus niet gedaan, een andere holland kaart uitgezocht, adres geschreven en toen zag ik pas dat het een lege was......achja.

Ga hier maar eens zuchten over mijn 35dagenonderwegnaarmexicokaartje, het duurt nu wel lang genoeg hoor wil een hurray!!!(mischien baadt het, lol)
Vrouw, ik zou ook een kaartje van de idrukker sturen.

Hopelijk krijg je snel genoeg een hurray.

Één kaartje uit Taiwan (alweer), stonden leuke dingen op dus prima.
Vandaag 2 kaarten gekregen 1 uit Hoorn en uit Lativia

@vrouw limburg ik zucht met je mee met mijn Thailand 47 dagen china 47 dagen japan en rusland 17 dagen

en nog een taiwan 12 dagen zelfs Nederland 10 dagen

Ik kan 5 adressen aanvragen maar het duurt zolang voordat de kaarten aankomen straks heb ik 11 april niks om mee te nemen

Is het ook de bedoeling dat je je gekregen kaarten meeneemt of alleen kaarten om te versturen ??

bedankt voor de hyvesuitnodigingen ben nog aan het uitzoeken wie iedereen is op het forum en de hyves
Tine wat jammer van je sollicitatie, heb je nog meer uit staan?

Helaas ook vandaag geen PC-post hier
quote:Harja schreef op 27 maart 2010 @ 15:26:

@vrouw limburg ik zucht met je mee met mijn Thailand 47 dagen china 47 dagen japan en rusland 17 dagen

en nog een taiwan 12 dagen zelfs Nederland 10 dagen

Wordt die brievenbus waarin jij post geboycot ofzo zou je bijna denken met zo'n travveltijden

Post hier bracht me een official uit Polen, mijn tweede, ze schreef dat ze had gezocht naar een kaartje met baton twirling (heb ik in mijn profiel staan) maar dat ze dat niet gevonden had. Nee, ik zelf ook nog nooit, als iemand van jullie daar iets van heeft, laat het me weten.
VrouwL > ik vond dit op het internet:

www.zazzle.co.uk/baton+twirling+postcards
Weinig postcrossing nieuws zo te lezen..

Hier ook geen hurray's of kaartjes..

Alleen een blauwe envellop, die mocht mn brievenbus blij maken vandaag (en dat deed ie ).

Vandaag bij de bruna even een paar kaartjes met oude foto's van mijn dorp gekocht en postzegels voor binnen en buiten europa.

Tsja wat moet je anders met een beginnende postcrosster die morgen jarig is .

Mn moeder krijgt dus de kaartjes postzegels en een handje vol kaartjes erbij..
Vandaag een offical uit China voor mij en voor de rest 2 blauwe enveloppen die mij niet heel blij maakte en een vette rekening van het garagebedrijf. Daar werd ik al helemaal niet blij van want het eindbedrag ligt bijna 500 euro hoger dan geschatte kosten vooraf.....
Ik had vandaag geen postcrossing nieuws in de bus, wel de nieuwe cd van Giovanca!

Oww, en nieuwe kleren! Ik heb lekker geshopt vandaag met mijn vriendin. Helaas geen kaartenwinkels gezien maar die zijn aan mijn vriendin ook niet besteed. Komt binnenkort wel!

Reservering is trouwens officieel bevestigd dus niemand kan meer terugkrabbelen!

Nu lekker slapen want ik heb het end in de bek van dat gestiefel!
Vandaag ontving ik een hurray uit Finland, de ontvangster van mijn Elviskaart was helemaal lyrisch over zijn "hairdo". Zulke enthousiaste reacties wil ik wel elke dag ontvangen!

Vanmiddag twee adressen aangevraagd: Portugal en Finland. De Portugese kaart is voor een kind van 2, dus daar gaat een kabouter naar toe en de Finse wordt ook op haar wenken bediend met een bloemenkaart.

Vanavond ging dochter er ook weer eens voor zitten en stuurde drie kaarten weg: Finland, Australie en Rusland. Die laatste kaart gaat naar een griezel (boeventronie op foto) zonder profiel die alleen maar Russisch spreekt. Dochter heeft zich lekker uitgeleefd. Eerst van de vertaalcomputer "ik spreek geen Russisch" overgeschreven en toen net gedaan of het een vriendenboekje was en de kaart (IDrukker > katertje) volgeplakt met "dingendiejongensleukvinden" stickers. Ze kreeg er helemaal de slappe lach van.

@noah_lynn > alvast gefeliciteerd met je moeder , ik hoop dat ze net zo veel lol aan PC beleefd als wij met zijn allen. Komt ze ook op dit forum?

@chrisy > balen, al die rekeningen! Heb ook wat blauwe enveloppen binnengekregen en voel met je mee.

@c_estelle > wat voor leuks heb je aangeschaft, zomerspulletjes? Morgen is het hier koopzondag, misschien dat ik nog op pad ga voor iets luchtigs.
Goedemorgen.... Vanmorgen vroeg een hurray ontvangen uit China na 22 dgn.

Ik zag net dat het nog ongeveer 340 kaartjes duurt voordat de 4 miljoenste word geregistreerd.... spannend...

Ik ga vandaag een feestje vieren zonder dat de jarige erbij is, die zit namelijk aan de andere kant van de wereldbol... Dus dan maar met mijn jongens de koopzondag benutten en nieuwe kleren scoren voor ze.
quote:neferisis schreef op 27 maart 2010 @ 23:29:

@noah_lynn > alvast gefeliciteerd met je moeder , ik hoop dat ze net zo veel lol aan PC beleefd als wij met zijn allen. Komt ze ook op dit forum?Dank je!

Mijn vader is zelfs al enthousiast als dr ineens een kaartje op de mat ligt en dat met nu 4 kaartjes ontvangen en 5 verstuurd.

Moeders kijkt nog een beetje afwachtend naar de postcrossing-kunsten van mij en vraagt zo af en toe iets.

Alleen jammer dat ze dus echt niet gaat forummen..

Heb gezegd dat we een heel gezellig groepje zijn maar helaas zegt ze dat een forum voor haar niets is..:-(
Goedemorgen...!

Ik heb helemaal geen nieuws, dus tot later
Chayuz, vreemde maar grappige kaart. Vooral die postzegel!

Balen Tine, hopelijk komt er snel wat anders op je pad.

Noa Lynn, gefeliciteerd met je moeder.

Mijn kaart naar Brazil (die gelovige jongen) is na 24 dagen aangekomen. Helaas een leeg Hurray, maar had niet anders verwacht. Had dan ook een idrukker-kaartje gestuurd.

Heb nu 6 kaarten onderweg..

Fijne zondag allemaal!
Nog 161 te gaan voor de 4 miljoen ;)

Gefeliciteerd met je moeder Noa-Lynn

Shop ze neferisis en chrisy !!

( geen pc nieuws hier..)
Gisteren geen kaartjes, ook geen Hurray's. Maar ja, ik geloof dat de kaart die het langst bij mij onderweg is, 12 dagen is. Dus ik mag niet klagen.

@NoaLynn, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

Fijne dag allemaal, hoop dat het bij jullie net zo zonnig is als hier!
Nou, de kaart naar Engeland is alweer aangekomen! Die wel!

Nu nog onderweg:

Lithouwen: 39 dagen

Rusland: 23 dagen

China: 20 dagen

Finland: 11 dagen

Iran: 11 dagen

Brazilie: 11 dagen

Duurt lang!!!!

Noa_Lynn, gefeliciteerd met je moeder.

Neferisis, haha, die dochter van je!

De 11de is dus gereserveerd!!
Had een hurray uit de USA, de 40e, dus nu mag ik 7 kaarten onderweg hebben! Twee verstuurd: Finland en naar Sri Lanka!

Werd net uit PC geknald met nog 6 kaarten te gaan tot de 4 miljoenste...
Dochters allereerste kaart (China) is na 77 dagen eindelijk geregistreerd:) en de 4 miljoenste is ook net bereikt!
4 Million postcards!

Congratulations to all postcrossers who made this possible!
Jee!!

Nieuwe kaartje gaat naar NL, niemand van hier, tenzij iemand stiekum pas 18 is?

Die ene kaart is steeds eerder dan dat de rest van m'n kaarten aankomt. Dus die is in verhouding al heel vaak geweest...
Ja idd de 4 mijoenste is bereikt! Misschien wel jouw dochter ;)

Is er al iets over bekend dan wie wat waar en hoelang.?

Dit is mijn lijstje:

Nederland: 1 dag vandaag op de post.

USA: 3 dagen

China: 6 dagen

Finland: 13 dagen

Taiwan: 13 dagen

Rusland: 24 dagen

Brazilie: 25 dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven