Weg met Kerst
zaterdag 27 maart 2010 om 22:37
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?
Heur t graag!
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?
Heur t graag!
zaterdag 27 maart 2010 om 22:45
zaterdag 27 maart 2010 om 22:49
zaterdag 27 maart 2010 om 22:52
zaterdag 27 maart 2010 om 22:55
quote:zusenzo schreef op 27 maart 2010 @ 22:52:
Ik ben zeker niet verplicht maar mag hopelijk toch wel gewoon mijn mening verkondigen, ook al wil je deze wellicht niet horen.
Dus..
Kinderachtig weer zeg.Ik vraag of iemand een leuk hotel weet met Kerst, niet om allerlei suffe reacties dat het pas maart is, het eerst nog pasen moet worden en dat mensen niks over kerst willen horen. Niet zo raar toch, mijn reactie?
Ik ben zeker niet verplicht maar mag hopelijk toch wel gewoon mijn mening verkondigen, ook al wil je deze wellicht niet horen.
Dus..
Kinderachtig weer zeg.Ik vraag of iemand een leuk hotel weet met Kerst, niet om allerlei suffe reacties dat het pas maart is, het eerst nog pasen moet worden en dat mensen niks over kerst willen horen. Niet zo raar toch, mijn reactie?
zaterdag 27 maart 2010 om 22:56
Canarische Eilanden, wel iets verder/duurder, maar leuke Kerst én grote kans op (meer dan) prima weer.
Anders misschien Hof van Saksen/Sachsen, Drente, luxe en goed. Geen idee over de prijs in die periode, zelf niet geweest.
Ook leuk Cadzand Bad, vlak bij 't Zwin en *even naam kwijt*
Ook in Lochem/Barchem best veel leuke arrangementen. Moet je even bij die VVV's kijken.
Anders misschien Hof van Saksen/Sachsen, Drente, luxe en goed. Geen idee over de prijs in die periode, zelf niet geweest.
Ook leuk Cadzand Bad, vlak bij 't Zwin en *even naam kwijt*
Ook in Lochem/Barchem best veel leuke arrangementen. Moet je even bij die VVV's kijken.