Forummer van de maand

31-03-2007 13:35 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummer van de maand!

Wie zijn er genomineerd? Waar gaat onze stem naar toe?

En alle andere onderwerpen omtrent de forummer van de maand.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zoyla je van harte gegund om forummer van de maand te zijn,

gefeliciteerd! bij een felicitatie mag je een wens doen, ik wens jou

dat Iris weer snel opbloeit en gezond is.  Sterkte (lily5)
quote:Helemaal mee eensch. Waarom doen ze dat niet?Helemaaaaal niet mee eens! :D Maar Zoyla van harte gefeliciteerd hoor. Je hebt het onderhand weleens verdiend! Ik weet nog goed dat ik begin 2004 als verlegen (forum)maagdje hier kwam, en jou samen met Djoels en Monser gelijk al als de (Sexpijler)forumqueens beschouwde, omdat ik veel van jullie geleerd heb. En voor mij ben je dat nog steeds!

Sterkte met je Zoybabe-je meis. *;
:P

Jij bent al geweest!

Had ik je al gefeliciteerd Zoyla? Bij deze dan. Het is je van harte gegund.
quote:Ik kan me voorstellen dat het technisch haast niet mogelijk is om ervoor te zorgen dat er niet weer gestemd kan worden op forummers die al eens 'forummer van de maand' geweest zijn, maar waarom kiezen jullie er dan niet voor om in plaats van (in dit geval) Meds en Frank twee personen uit te kiezen die na hen de meeste stemmen hadden? Nu zijn er in feite maar drie deelnemers: zoyla, sto en ReinaAzura. Of waren jullie serieus van plan om Frank of Meds weer te gaan interviewen als ze nu weer de meeste stemmen krijgen?!En?
Voor het eerst gestemd! Op twee verschillende personen omdat ik niet kon kiezen. Goh, de verveling slaat wel erg toe in huize Pers:P
Je kunt nog helemaal niet stemmen mallerd, je kunt alleen nog maar nomineren...
Hoewel ik moet toegeven dat het verwarrend is dat er staat: "Wie nomineer jij? Stem!" Dat moet natuurlijk zijn: "Wie nomineer jij? Nomineer!" :D
Mijn vraag is WAAR kan ik stemmen op de forummer van de maand, heb al bij viva en digi gekeken maar daar kan ik niks vinden ook zo op de site is er niks over tevinden.
Je kunt nu alleen nog maar nomineren, nog niet stemmen. Dat kan onder het tabje VIVA BLOG, hier bovenaan. Daar staat een keuze mogelijkheid forummer van de maand.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
bij viva blog staat een kopje forummer van de maand, als je daarop klikt krijg je een invulformulier.....

enne.....als dank voor deze tip moet je mij natuurlijjk wel nomineren he? hihi
Roos, er bestaat al een topic Forummer van de maand.

Bij deze geuped voor je.
Er is al een topic Forummer van de maand, ik heb hem voor je geuped Roos.
Mylenevalerie dat zag ik net, wist niet dat het al bestond.

Mamalief als ik twee keer mag stemmen gaat er een stem naar jou, die ander gaat naar micksel.
De topics zijn samengevoegd.
Kan die oproep hier rechts dan niet klikbaar gemaakt worden? Of vertel daar dan op z'n minst wáár we kunnen stemmen...
-
Heb ik ook, in Firefox zie je het pijltje (de link) wel, maar in IE zie je hem niet en kun je niet klikken.....euhm, op de link dan. Stemmen kan je overigens ook als je op Vivablog gaat staan, dan krijg je in het uitklapmenu "forummer van de maand" te zien.
quote:anemoon schreef op 08 september 2007 @ 00:49:

Kan die oproep hier rechts dan niet klikbaar gemaakt worden? Of vertel daar dan op z'n minst wáár we kunnen stemmen...Ik heb IE6, bij mij staat er rechtsonder (daar waar Wie Hier ook staat) een grote pijl en Forummer van de maand en dat je daar kan nomineren.
In IE7 staat er niets bij en kun je nergens op klikken...
Die grote pijl ziet iedereen wel MV, maar het is geen link. Er staat een heel klein rood pijltje waar je op kunt klikken, alleen zie je dat pijltje niet in IE.
Gefeliciteerd Poezie (sorry Poezewoes) met de nominatie voor forumster van de maand. En Nijntje je maar tot voor kort niet kunnen vinden hahahahahahha. Nou de rest wel.

Ja de rest van de genomineerde ook natuurlijk toi toi toi, dit klinkt wat rot. Jullie ken ik iets minder maar allemaal evenveel gegunt.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 28-09-2007 20:20
Reden: even naam voluit schrijven
% gewijzigd
Ik zie de genomineerden nog steeds niet, ook niet via VivaBlog enz... En ik ben zéér, zéér benieuwd of degene die ik al een aantal keer genomineerd heb er nu bij zit of dat die informatie verloren is gegaan tijdens die vervloekte reorganisatie. Kan iemand hier niet even plaatsen wie er genomineerd zijn? Bij voorbaat dank
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Georgezonderes, de genomineerden kun je zien bij het kopje Vivablog en dan op pagina 4.

Als ik schrijf wie de drie zijn, zeg jij dan op wie je al zo vaak hebt gestemd:) Grapje.

Poezewoes, Micksel en Elmervrouw.
Ik heb me ook rot gezocht trouwens. Wel die button zien, maar niet wie er genomineerd zijn. Op Blog kijk ik nooit, dus dat had ik ook niet gevonden. Bedankt voor de tip Shining!

Nu kon ik tenminste stemmen op degene die ik genomineerd heb. Leuk dat ik nu ook eens kan stemmen op iemand die ik nomineer
.
Gewoon puur toevalhoor dat ik het zag. Ik was een beetje aan het scrollen en ineens zag ik het staan. Ik vind die blog namelijk wel heel leuk. Zag het gister geloof ik of eergister, maar weetd us niet hoe lang het er al op staat.

Misschien komt het ook nog wel onder de button te staan, daar waar nu staat '' binnenkort hier de drie genomineerden''. Denk het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven