Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Trouwens niets saais op mijn boerderij te doen. Lang spul ingezaaid dus pas morgen ergens geloof ik oogsten.

Verder ben jij saai Snjookje: gewoon zeven mensen tegelijk in je oefenruimte. Hoop wel dat je ze saaie oefeningen hebt laten doen.
En mijn buurinnen zijn ook saai op de boerderij als ik wat wil doen dan mag ik niets doen.
Oh nee, Dushi, doe je aan de boerderie? Da's echt saaaaaiiii... en altijd als het irl niet saai is moeten 'dat soort mensen' opeens saai gaan oogsten...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja saai he, daar doe ik ook al aan. Echt ik heb gewoon geen leefun... snap je nu waarom
ja.... saaai. Het hele forum is trouwens saai nu... verdacht rustig, dat is het!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Saaie laatste werkdag voor nog saaiere vakantie. Ben weer de hele dag alleen.

Daarna saai met de katten naar de dierenarts en het dierenpension en vervolgens officiele opening van de sporthal voor alle kinderen. Dát is pas saai.
nog steeds geen hoofdpijntjes...yeeahhhh ben weer beter!!!!! lekker saai gewerkt vanmorgen en daarna boodschapjes gedaan.saai hoor.morgen komt er een vriendin aan schuiven met koffietijd en dan lekker hier uit gebreid lunchen.appel/hazelnotencake,vissoep,kaaskruidenstengels en brood ga ik lekker allemaal maken en dan heerlijk oppeuzelen met haar.doggiebag voor haar man,want die wil ook lekkers!!!

morgenavond beetje werken dan een paar uur vrij en snachts samen met ut ondje op pad.
(maar wel saai) voor Dezzz.

Hier schijnt saai de zon (vanaf voor half achten vanochten en het blijft nog wel een klein uurtje licht denk ik).

Vulkaan is nog steeds saai actief
Ik zag het Snjookje op het journaal dat die saaie vulkaan nog flink actief is. Best raar, ze vrezen nu voor wateroverlast/ overstromingen als die vulkaan bij de gletsjer komt.

Dez wat saai zeg!! Heerlijk samen lekker eten, saai kletsen en gewoon even genieten.

Janna het forum is gewoon een saaie bende
Dit weekend gaat trouwens saai de klok een uurtje vooruit. Van zaterdag op zondag (in de nacht)
Zo, huis aan de kant, taxi besteld voor morgenochten (5.45 uur). Ik kan saai weg.

Tot saais (weet niet of en hoevaak ik saai online ben de komende weken).

Niet te veel saaie dingen schrijven hier anders heb ik weer een saaie dagtaak om alles bij te lezen.
snjokorn wijzigde dit bericht op 25-03-2010 21:53
Reden: haakje sluiten.
% gewijzigd
Maak je geen zorgen Snjookje ga jij nu maar lekker genieten van een welverdiende vakantie. Doe voorzichtig met je enkel/voet (dat ie niet teveel au doet en dat je dan weer in gips moet) Wel saaie dingen doen want anders voel je je niet meer prettig op dit saaiste topic van het forum
hoi saaierds,was behoorlijk saai vandaag overdag.straks beetje werken,saai op lokatie met ut ondje ;wachten op wat er waarschijnlijk niet komen gaat.das best saai.
Snjookie, ik ben saai te laat maar heb een saaie vakantie!!!!

Dez, zo te lezen bij jij ook weer in saailand zonder hoofdpijn.

Dushi, farmen is idd voor mensen met een saai leven.

Saaie dagen gehad zeg. Heb alleen door onderwaterzwemmen (wat een woord) mijn oren dichtzitten, NIET SAAI.
Da's zeker niet saai Steph... Saai ook want alle geluiden klinken nu anders.

Dez wachten op wat niet komen gaat is ontzettend saai.

Trouwens vergeten jullie niet dat vannacht het weer zomertijd is? En dat de klok dus weer een uurtje vooruit gaat? Saai die wisselingen van tijd elke keer.
Neu vergeten wij niet want het is saai, korter slapen pffff.

Vergeet jij het ook niet Dushi?

Zo ik ga me pysisschich voorbereiden op een niet saaie reunie van Lief zijn familie, zijn wel aardig hoor maar niet saai zoals wij.
Haai ,,,,

Ben ook best wel saai. Heb trouwens niet alles bijgelezen, vond ik te saai. Ben wel begonnen maar kon het niet nog 100 pagina;s volhouden. Wel de laatste pagina;s weer gelezen.

Is er nog een plekje voor een saai iemand of vinden jullie dat te saai ?

Ben aan het wachten tot de jongste wakker wordt, erg saai.

Ik ga zo maar even saai de was opvouwen en daarna een beentje van een beertje afhaken.

Hoor wel of ik mag komen mee doen.
Steph succes want mentaal voor moeten bereiden op een reunie valt niet mee. Een hele saaie avond!

Melody altijd ruimte voor een saai persoon. Een heel saai welkom van mij.... Je bent goed bezig met saaie dingen.
Steph, bedankt voor het saai herinneren dat ik het niet moet vergeten. Zou mij als saaiert uiteraard gebeuren
nou Mel jij bent ook behoorlijk saai,dus zeker saai genoeg om hier mee te doen hoor.

ik heb ut ook geleerd en word steeds beter in saai zijn. heb een saai dagje uit gehad en morgen hier thuis saai rommelen.
Bedankt voor het saaie welkom hier.
Wat saai, is er op zondag niemand actief hier ?

Ben saai wezen koffie drinken bij mijn ouders.
Mel, ik moest saai naar een reunie. Die overigens wel saai was.

Nu saai niets doen zoals het hoort, afwas is al saai gedaan.
Was saai aan het rommelen in huis, op mijn saaie boerderij moest nog wat werk gedaan worden en saai mijn journal aan het wrecken. Compleet saaie dag dus voor mij
Saai alvast de was gedaan, moet er nog minstens twee. Afwas moet weer gedaan worden en dadelijk saai naar mijn farm, nog poetsen. Dus saaie Steph krijgt een saaie dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven