Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Janna80 schreef op 27 maart 2010 @ 12:01:

[...]

Zag op internet ergens een foto van iemand die foto's van alle pagina's en de voorkant op een shirtje gedrukt had...Jaaa! Die heb ik ook gezien en ik wilde die foto hier posten, maar nu kan ik m niet meer vinden.....
..
quote:biol schreef op 27 maart 2010 @ 08:35:

Dush! Wat voor sieraden maak je dan?? I`m very curious, i loveeeeeee sieraden!!Kettingen en armbanden. Had op de meeting een ketting om van eigen makelij
En wat lief Biol dat je kleine ook zo aan het wrecken is. En je man hahaha. Voor je het weet krijg je je journal niet meer terug

Pop wat schattig!! Echt ontzettend lief
Hihihi, ik heb mijn dochter maar een eigen WTJ gegeven, anders zou ik die van mij binnen de kortste keren kwijt zijn.

@Pop wat schattig zo'n meisje, soms zijn ze best wel lief hè!

@Dushi, dat was een mooie ketting trouwens!!!

Ik word helemaal weer creatief van het journal, ik ben weer eens gaan schilderen dat was heel, heel lang geleden.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Ooh schilderen kijk dat kan ik nu weer niet. En bedankt voor het compliment JustI

Slim trouwens om je dochter een eigen exemplaar te geven. Punt een kunnen jullie samen wrecken, punt twee dan blijft de jouwe de jouwe hahaha (wat je dus zelf ook al zei)
Nou ik heb eindelijk wat te laten zien. En omdat ik het al lang beloof direct 4 foto's

Eens kijken of het wil werken:

Foto 1, de buitenkant beplakt met een lapsletsticker en gepimpt met lintjes

Foto 2, de pagina die ik officieel niet heb in mijn journal maar gewoon wel gedaan heb. Tataaaa de verbrande versie.

Foto 3, een boom gemaakt van kantoorartikelen: paperclips groot en klein en diverse soorten post-its (niets aan verknipt)

Foto4, cirkel pagina, gemaakt -ook weer- van cirkelvormige post-its

aaah Dushi :D dat ziet er allemaal al mooi uit :D
Mooi Dushi, die landkaart is gaaf!
Dank jullie wel.
Wow, Dushi. Die is prachtig zeg!
MILF in the making ;-)
Dushi, wat gaaf! De landkaart idd en de kaft ook! Wat voor sticker is dat?? Zijn toch van die parapluutjes?

Foto 3 kan ik niet zien, wil ik wel graag!!

Heb mijn WTJ nog niet binnen, maar is er niet btoevallig ergens een site waarop alle opdrachten zijn vertaald? Anders kom ik hier volgende week elke dag vragen wat de opdracht is Nouja, elke dag, ik kan wel een beetje engels.

Maar op youtube zag ik soms opdrachten dat ik dacht 'wat?'
69, weet niet of er een site is, maar gewoon hier komen vragen hoor...
Die sticker op de voor en achterkant is van de laptop. Idd die parapluutjes

Gek dat je foto 3 niet kunt zien 69. Zal even op een andere manier proberen te plakken misschien heeft dat zin.

Bedankt Darkprinces en 69 voor de complimentjes.

Mijn doel is tot nu toe dus mislukt (niet dat ik niet blij ben met de complimentjes hoor) Mijn doel was -zoals ik gisteren al schreef- niet iets leuks te maken, vooral niet perfect of mooi maken hahaha. Ach ik heb er ontzettend veel lol in. Da's denk ik het allerbelangrijkste
Ik wil ook foto's erop zetten, maar moet even ontdekken hoe ik dat met mobiel doe.. Excuus alvast

*Edit

Volgens mij is het zowaar gelukt, en dat in 1 keer!! Heb er een nieuwe blog en nieuwe email voor aangemaakt notabene..

Ennum, dit is dus het begin van de 'nonstop line'.. Nog wel even zoet mee denk ik zo!
Is het heel erg als ik net bedacht dat ik over mijn journal heen wil rijden
Heb ik dat?!
Waarmee dan Sgaapie? Auto, fiets, rollator, skates, buggy.. Keuze zat haha! Altijd leuk..
Jumpsie leuk!!! Mooi gedaan.

Sgaapie rijden met die kar! Als je het dan maar wel met je trakketor doet
Nee Dushi met mijn Italiaanse Raspaardje natuurlijk
Heb ik dat?!
Ga maandag mijn Journal bij de stort onder zo'n persroller leggen. En morgen eroverheen rijden met de kruiwagen, met modder uiteraard.

Jumpsie, zo is de lijn niet nonstop natuurlijk.
MILF in the making ;-)
En Dushi, als dit je poging is om een niet mooi boek te maken, dan ben ik zeer benieuwd hoe prachtig het wordt als je wel probeert een mooi boek te maken.
MILF in the making ;-)
Oh je ferrari, sgaapie Lijkt me een goed plan, niemand die nog naar je Journal kijkt, iedereen gaapt je auto na....

Mooie blz Jumpsje, leuk idee, wel een werk.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is:beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zow. Courage, anders ga je ook ff slapen.. Of ben je net als ik, plassen en ff Viva checken om dan weer verder t slapen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven