Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Thanks Janna. Ja sorry ik had niet zo'n zin om bijna 700 berichten door te spitten. Maar heb het wel wat doorgescrolld voor de foto's, ziet er leuk uit allemaal!
Even gekeken en...quote:JustI schreef op 24 maart 2010 @ 13:50:

Overigens schijnt er op 30 juni a.s. een Nederlandse versie uit te komen Duurt nog even dus...
quote:juuf schreef op 28 maart 2010 @ 16:40:

Ik heb een fout gemaakt op de eerste pagina 'this book belongs to' én ik ben niet tevreden over die pagina met 'doodling op de envelop'... dus dat gaat goed met mij Heb je mooi twee pagina's om in de fik te zetten!
MILF in the making ;-)
Mooie kaft Janna!

En Juf idd heb je mooi een reden om iets in de fik te steken
Ik heb m net besteld als cadeautje voor iemand, ik hoop maar dat hij op tijd is.. 5-7 werkdagen levertijd!

verjaardag is zondag!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Lang leve het weekend niks heerlijker als suf op de bank zitten en een beetje wrecken!

Ik ben zelf wel benieuwd naar de nederlandse versie, hoe ze de opdrachten vertalen en dergelijke.
..
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 28-03-2010 21:23
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Haha, die denkwolkjes bij dat boek :-) LOL!

Ik heb nog zo'n journal liggen...heb destijds een paar pagina's gedaan en toen is ie in mn knutselhok ergens in een la verdwenen. Ik ga m weer tevoorschijn halen en heb na dit topic gelijk weer helemaal zin om verder te gaan! Ik zal binnenkort ook eens foto's posten! Helaas eerst wat tentamens halen deze week...
Chayuz, die denkwolkjes!!
Saszzje, ik zou eerst je tentamens leren en em dan pas uit de la halen!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Chayuz, leuk bedacht met die 4 letter woorden

Dat worden dan 3 pagina's in de fik steken, want die officiele heb ik er ook in zitten
Vandaag istie verstuuhuurd!!
Ik heb vandaag met mijn collega die bladzijde in de fik gestoken!

We stonden in het rookhok want we moesten iemand met een aansteker hebben... onze andere (rokende) collega's stonden te kijken: Wat een rare wijven! Wij hadden de grootste lol... Er waren zelfs collega's die wat uit het raam naar ons gingen schreeuwen!

Misschien ook wel omdat we met het boek gingen gooien!

Tja, ook een opdracht uit het boek!

Ze is om.... ze wil ook een boek! Het probleem is nu alleen dat Bol.com een levertijd heeft van 5-7 werkdagen en ze over 2 weken op wereldreis gaat! Gaat het nog lukken voor die tijd?????? Spannend!

Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes!

vandaag had ik wederom mijn WTJ meegenomen naar mijn werk toen het even rustig was riep ik naar een collega "VANG!" en gooide hem keihard naar haar toe :D

ze schrok er best wel van omdat ze hem niet kon vangen, toen ik zei adt het mocht deed ze precies hetzelfde terug :D

wat kun je toch blij worden van een boek haha
quote:c_estelle schreef op 29 maart 2010 @ 18:06:

Ik heb vandaag met mijn collega die bladzijde in de fik gestoken!

We stonden in het rookhok want we moesten iemand met een aansteker hebben... onze andere (rokende) collega's stonden te kijken: Wat een rare wijven! Wij hadden de grootste lol... Er waren zelfs collega's die wat uit het raam naar ons gingen schreeuwen!

Misschien ook wel omdat we met het boek gingen gooien!

Tja, ook een opdracht uit het boek!

Ze is om.... ze wil ook een boek! Het probleem is nu alleen dat Bol.com een levertijd heeft van 5-7 werkdagen en ze over 2 weken op wereldreis gaat! Gaat het nog lukken voor die tijd?????? Spannend!

Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes! Heb m vrijdag besteld en vandaag kreeg ik bericht datie is verstuurd. Dus duurt echt geen 5 a 7 werkdagen!

En het was me toch lekker
Reizen, onderweg zijn en gewoon gaan!!
Gek voordat dit topic erg goed liep was het voor 21.30 bezorgd morgen thuis. Hoeveel verslaafden zullen er inmiddels wel niet zijn?
quote:_69_ schreef op 29 maart 2010 @ 20:05:

[...]

Heb m vrijdag besteld en vandaag kreeg ik bericht datie is verstuurd. Dus duurt echt geen 5 a 7 werkdagen!Owww, dat is goed te horen.... ga d'r gelijk smsen!
Chayuz erg leuk die foto's en gedachtewolkjes. En die pagina met 4 letterwoordjes (de methode) gebruik ik voor de pagina: plak wat uit een tijdschrift en omcirkel de woorden. Ik plak daar dus woorden uit een tijdschrift die iets over mij zeggen. En het liefst dan in allerlei verschillende kleurtjes en of letters. Maar daar ben ik nog niet klaar mee dus kan ik nog niets laten zien.

En dat eten in het boek hahaha....

Collega's aansteken is erg handig. Kun je samen wrecken tijdens pauzes en vooral lol hebben om de collega's die je niet snappen hahah
[quote]Dushi74 schreef op 29 maart 2010 @ 20:29:

Collega's aansteken is erg handig.

Niet letterlijk natuurlijk...
Geweldig, Chayuz! De beschrijving van de val van je WTJ ;) Ik ga nu gelijk wat fotootjes maken, want ik heb ook wat pagina's af!
Het eerste wat ik gedaan heb is Wreckie naar mezelf opsturen... Met de mooiste postzegels die ik kon vinden...

Een dag later lag ie weer veilig op de deurmat (pfffff gelukkig!)

Spannende opdracht hoor!

De voorkant in Smurfenstijl uiteraard

Lekker gegeten en gekliederd! Wat een feest!

haha go jokejacket! zonde van de postzegels! de mooisten zijn er allemaal af :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven