Zwanger??

28-03-2010 09:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even wat vrouwelijk advies nodig, help!

De vraag had ook bij gezondheid kunnen staan, maar volgens mij kan het hier ook prima. Ik steek even van wal:

Normaal gesproken heb ik een keurige cyclus en kan ik bijna precies zeggen wanneer ik ongesteld moet worden. Ook nu voelde ik 2 dagen van te voren de kwaaltjes. De eerste dag stemmingswisselingen. De tweede dag hoofdpijn en buikpijn. Ook heb ik last van gevoelige borsten een paar dagen. Gisterochtend dacht ik ongesteld te zijn ( klein beetje bruine afscheiding) dus heb ik een

tampon ingedaan. Gisteren verschoond en toen vond ik het al raar dat er niets was gelekt. Ik dacht dat het nog moest "doorbreken" maar ook vanmorgen had ik geen afscheiding. Hooguit wat bruinig slijmverlies. (minimaal)

Wat denken jullie? Is dit gewoon een cyclus probleem of zou ik zwanger kunnen zijn? Graag jullie advies....

Bedankt alvast,

groetjes
Nee. Pertinent niet zwanger. Gezien de stand van Mars tav Venus en het feit dat het licht bewolkt is, en de zomertijd is ingegaan zeg ik, nee hoor. Niet zwanger

DOE EEN TEST.

Heb je draadtrekkend geel slijm gehad? Dat veranderd de zaak dan.
Topic
Bovenin de pijler staat een algemeen 'ben ik zwanger'? Topic.

Vraag het daar eens.
Wat dacht je van een testje doen?
quote:dangeensuus schreef op 28 maart 2010 @ 09:59:

Nee. Pertinent niet zwanger. Gezien de stand van Mars tav Venus en het feit dat het licht bewolkt is, en de zomertijd is ingegaan zeg ik, nee hoor. Niet zwanger

DOE EEN TEST.

Ik ga ook maar mijn eigen topic openen.. oh wacht.. die heb k al Maar daar is de vraag: Ben ik echt echt zekerweten niet zwanger? En wat is het dan weeel Klik
Oh, en luister maar niet naar Suus.

Mars ten opzichte van Venus + zomertijd is echt zwanger!

Was het nu wintertijd dan was je absoluut niet zwanger geweest!

En het is ook licht mistig, hoort er ook bij!
Whis....dat klopt MAAR die tijd is vannacht pas ingegaan en TO had gisteren een bruine tampon. Dus.
JE SLIJM INTERESSEERT ME NIET EN AL HELEMAAL NIET OP ZONDAGMORGEN.

OPBOKKEN.
Nou nou Star, niet zo knorrig. Komt vast door je jetlag
Ooooh!

Stom stom!

Sorry Suus, had ik moeten weten!

Helaas TO.

Volgende keer beter!
Er is hier toch ook een forummer met een glazen bol?
boerenkool, wat een warm welkom he?

wacht even een paar dagen af en doe dan een test. Als je sex hebt gehad rond je eisprong bestaat de kans inderdaad dat je zwanger bent. Kan ook zijn dat door stress of andere factoren je cyclus wat in de war is en je een paar dagen later ongestel wordt.

oh en de dames hebben allemaal een uurtje minder slaap gehad dus zijn wat sneller aangebrand. daarnaast is er een centraal topic voor deze vragen. staat al gelinkt geloof ik.
Kun je harp spelen op je slijmdraden?
668, the neighbour of the Beast
quote:Star schreef op 28 maart 2010 @ 10:05:

JE SLIJM INTERESSEERT ME NIET EN AL HELEMAAL NIET OP ZONDAGMORGEN.

OPBOKKEN.Staaaaaaaaaaaaar!!! Ik mis je zo in mijn topic!! Met je geniale opmerkingen!! Ohnee.. ik vind jouw stom
Om er maar even een oud spreekwoord op los te laten, namelijk;

"Kun je op je slijmdraden geen harp spelen, dan hoef je je niet te vervelen, je kunt dan neuken naar hartelust, want er wordt vandaag geen beeb geklust"

Of die andere tegeltjeswijsheid;

"Als je geneukt hebt kun je zwanger zijn"
668, the neighbour of the Beast
OMG het is weer lente hoor...dit is zeker al het 4e topic in 2 dagen.

Ik zeg weer: SOA
Heb je je ei wel op tijd gehad?
In Mei leggen alle dames een ei!
Stof is nog van de bol af omdat ik hem gisteren nog gebruikt heb.. dus even aanslingeren... en eens even kijken...

de bol zegt, de bol zegt, de bol zegt... Ja hartstikke zwanger... van een 3-ling! 2 jongetjes en 1 meisje... nou is dat niet leuk???

TO.. dat is nou waarom ze zwangerschapstesten hebben ontwikkelt.. En als je bezig bent om zwanger te worden, zorg dan gewoon dat je die dingen in huis hebt..

Als je op tijd geneukt hebt en geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt kan je zwanger zijn ja... als je dit allemaal niet gedaan hebt acht ik de kans zeer klein...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik snap dat het slijmverhaal niet zo lekker is op zondagmorgen! Fijn dat er mensen zijn die wat gezelliger reageren.

Maar ik denk dat ik idd ook zwanger ben door de stand van de zon, zomertijd enz..

Ik zal even koekeloeren op t andere topic, had ik net over t hoofd gezien. Ook voor mij is t nog vroeg...gaaap..

Fijne dag nog en thanx voor jullie reacties.
quote:Kabouter23 schreef op 28 maart 2010 @ 10:08:

[...]

Staaaaaaaaaaaaar!!! Ik mis je zo in mijn topic!! Met je geniale opmerkingen!! Ohnee.. ik vind jouw stom O moet ik weer iets diagnosticeren?
Whahaah Biol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven