Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Komt goed Erwtje. Gewoon even onder de douche springen en het eerste het beste uit de kast trekken wat je ziet hangen.

Bovendien zal het op de weg vast niet heel druk zijn denk ik zo
. Ik ben inmiddels gedoucht en aangekleed. Nog even een beetje makeuppen en dan ben ik er klaar voor
Peas on earth!
Zooooo, ik schiet ook aardig op!

Heb er zin in!!

En pfft.... Moos, die ESTA, lucky you!!
Fniel

En ik luister ondertussen ook nog naar de rustgevende Mattheus Passion. Hoe zondags
Peas on earth!
O, héérlijk! Ik heb besloten dat ik er volgend jaar heen ga. Mijn pa gaat altijd en ik vind dat ik ook eens mee 'moet', ben benieuwd. Lijkt me erg mooi!

Ik draai een prachtig (ook religieus) nummer van Trijntje Oosterhuis, kan er naar blijven luisteren...
Rustgevende muziek als tegenhanger voor de koopzondagdrukte op de woonboulevard
Jaaa leuk, Mattheus! Ik ga dit jaar trouwens naar een alternatieve, van Egon Kracht. Heel bijzonder is dat. Vorig jaar hadden ze ook een Mattheus en dit jaar doen ze een Judas-passion.

Even kijken of ik een geluidsdingetje kan vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=aXhVqAd3rD0 (stukje van de Judas).
Peas on earth!
En dit is van de Mattheus vorig jaar

http://www.thetroupe.nl/fragment.html?id=3
Peas on earth!
Ik wil ook nog steeds een keer naar de MeezingMattheus. Lijkt me ook heel tof.

Ik hoef helemaal niet op te schieten ofzo
Peas on earth!
Erwt hupsakee!! Wij zijn er al bijna

(en ik ga lekker naar de Starbucks )
Oh, lekker... Starbucks!

Erwtje, als nou straks de zweedse balletjes op zijn is dat jouw schuld want dan zijn we te laat omdat jij te laat de deur uit ging. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel toch?
Oe lekker Age!

En tof, die alternatieve, ook erg mooi lijkt me!
Zo, ik spring op de fiets. Tot zo!

Dat was weer leuk, meisjes!
Peas on earth!
Ha! Erwtje dus zonder problemen weer thuis gekomen?
Jaaa, met muziekje op weer terug in de auto, nadat ik mijn sleutel weer in- en uit het sleutelgat gewrikt had . Xan heeft er nu iets ingespoten waardoor het goed zou moeten gaan. Is ook zo lullig als ik mijn sleutel er morgen écht niet meer uit krijg
Peas on earth!
En Drift dus ook?

Ik ga nu weer op weg naar huis, moest nog even langs de MM voor een externe harde schijf. En op weg daar naar toe belandde ik pardoes in de H&M en Only

Toch maar weer een shopverbod in gaan stellen!
Wat heb je gekocht dan?

Je uilenstickers zijn trouwens heel leuk! Misschien plak ik ze wel op Doperwtjes deur! Xan is verliefd op het konijnenarmdingetje van MdK
Peas on earth!
Misschien voor alle zekerheid een heeeeeel groot kettingslot meenemen wat je om je auto heen kunt doen, zodat je toch nog enigszins veilig je sleutel in het contact kunt laten zitten?

Ik vond het ook gezellig, trouwens Nog even een nekkussentje, wandelsokken en iets te eten voor vanavond gescoord, en toen liep ik mijn homo-gitarist tegen het lijf bij de tram, ook gezellig. En nu moet ik nodig verder met inpakken en opruimen, maar ik zit ineens een beetje ingestort te wezen.
Tsk, Age toch
Ik zie dat nu echt voor me, een auto met een enórm kettingslot eromheen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 maart 2010 @ 16:34:

Wat heb je gekocht dan?

Je uilenstickers zijn trouwens heel leuk! Misschien plak ik ze wel op Doperwtjes deur! Xan is verliefd op het konijnenarmdingetje van MdK Maar krijgt Xan dat wel om zijn polsje?
'k Zou er dana wel één kopen met zo'n stoffen huls erom, anders is't wel funest voor je lak, denk ik

Oh, onthouden jullie alsjeblieft mee dat ik m'n auto morgen naar de garage breng voor de APK? Ik hoorde net een heel raar geluid, alsof er telkens als ik optrok vloeistof van voor naar achter door m'n auto stroomde. Ik me al helemaal zorgen maken, bleek het een flesje met een bodempje water te zijn wat op de passagiersstoel lag
Wacht maar tot Doperwtje gaat rammelen met dat konijnenarmdingetje... Iets zegt me dat Xan er dan niet meer zo verliefd op gaat zijn

Bij H&M wel nuttige dingen gekocht: 2 goedzittende bh's (want ik heb eigenlijk maar 1 bh die goed zit, de rest is te groot ) en nieuwe sokken.

Bij Only weer een truitje die wat langer is en goed afkleed dus die ik bij een strakkere spijkerbroek en pumps aankan.

Heb bedacht dat ik voor vanavond sushi ga halen. Wilde linzensoep met brood eten, maar ik heb vanmiddag natuurlijk ook al soep met brood gehad
Valt mee Age, ik voelde me niet zo wraakzuchtig, dus het is een heel beschaafd rammeltje, geen complete bellen erin.

om auto aan de ketting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven