Afvallen met...
zondag 28 maart 2010 om 17:00
Da's ook een mooie...
Ohhh, ik ben ook echt méga ingekakt. Ga mezelf nu toch maar in de benen hijsen en de oud papier-tas legen... Wel goed dat J hier een weekje komt logeren om op de poes te passen, ruim ik m'n huis tenminste nog op voor ik wegga. Op de één of andere manier lukt het me altijd weer om weg te gaan terwijl het een pleuriszooi is in mijn huis, en daar dan teleurgesteld over te zijn als ik weer thuis kom
Ohhh, ik ben ook echt méga ingekakt. Ga mezelf nu toch maar in de benen hijsen en de oud papier-tas legen... Wel goed dat J hier een weekje komt logeren om op de poes te passen, ruim ik m'n huis tenminste nog op voor ik wegga. Op de één of andere manier lukt het me altijd weer om weg te gaan terwijl het een pleuriszooi is in mijn huis, en daar dan teleurgesteld over te zijn als ik weer thuis kom
zondag 28 maart 2010 om 18:08
Terwijl jullie allemaal ingekakt waren, heb ik braaf verder geknutseld aan mijn uilenprojectje. Jaja, die hormonen doen rare dingen met de mens . Ik zal er zo even een foto van maken.
Knijnenarmdingetje heeft inderdaad erg bescheiden rammeltje
vanwege flesje water van Moos en armbanden van Drift
Wij eten soep. Jammer dat ik meer zin in patat heb eigenlijk
Knijnenarmdingetje heeft inderdaad erg bescheiden rammeltje
vanwege flesje water van Moos en armbanden van Drift
Wij eten soep. Jammer dat ik meer zin in patat heb eigenlijk
Peas on earth!
zondag 28 maart 2010 om 18:13
Ik eet ook soep. Heb ook nog wel wat andere dingen in huis maar eigenlijk ook geen zin om heel culinair verantwoord aan de slag te gaan. En soep met wat brood is dan natuurlijk prima. Heb gisteren bij de AH notenbroodjes gehaald en een lekker smeersel bij de Turk dus ik moet niet zeuren
Maar kun je de patatdiscussie niet voeren met Xan dan?
Maar kun je de patatdiscussie niet voeren met Xan dan?
zondag 28 maart 2010 om 18:14
zondag 28 maart 2010 om 18:41