accessoires zomer 2010
woensdag 17 maart 2010 om 20:15
MTB's zijn schoenen afgeleidt van de Masaï? Hou me ten goede hoor, heb artikel vluchtig gelezen tijdje terug.
Zouden in ieder geval voortborduren op het principe van lopen op blote voeten, dat doen de Masaï ook en hebben nooit geen rugklachten en voetproblemen etc.
Die MTB's zouden net zo gezond zijn aslof je op blote voeten loopt. en dan in modern, hippe schoenvorm (dat moet ik dan nog maar zien)
Geloof dat de M ook voor Masaï staat.
Zouden in ieder geval voortborduren op het principe van lopen op blote voeten, dat doen de Masaï ook en hebben nooit geen rugklachten en voetproblemen etc.
Die MTB's zouden net zo gezond zijn aslof je op blote voeten loopt. en dan in modern, hippe schoenvorm (dat moet ik dan nog maar zien)
Geloof dat de M ook voor Masaï staat.
woensdag 17 maart 2010 om 20:37
quote:biebelie schreef op 17 maart 2010 @ 20:32:
[...]
Het één sluit het ander niet uit hé !Die MTB's zijn niet voor gewoon gebruik bedoeld. Er zijn zelfs workshops om er mee te leren lopen. Het zijn sportschoenen. Ja, is natuurlijk wel handig om te gaan shoppen met dat soort schoenen en dan gelijk een work-out te hebben gedaan
[...]
Het één sluit het ander niet uit hé !Die MTB's zijn niet voor gewoon gebruik bedoeld. Er zijn zelfs workshops om er mee te leren lopen. Het zijn sportschoenen. Ja, is natuurlijk wel handig om te gaan shoppen met dat soort schoenen en dan gelijk een work-out te hebben gedaan
woensdag 17 maart 2010 om 20:41
woensdag 17 maart 2010 om 20:46
woensdag 17 maart 2010 om 22:17
ik zit nog steeds te wachten tot xliberty de website gaat noemen waar aaaallle trends van 2010 te koop zijn.
waarschijnlijk zoiets als www.xliberty.nl, verwacht ik.....
waarschijnlijk zoiets als www.xliberty.nl, verwacht ik.....
woensdag 17 maart 2010 om 22:44
De maritieme look wordt het volgens mij helemaal! Ik zie ii overal ineens blauw/wit/rood. Heb zel bij six aleen goede voorraad sieraden aangeschaft en er ligt al een wit rokje en een witte broek klaar incl. blauw en rood blousje. Heb er zelfs een schattig haarbandje met strikje bij gekocht haha! Ik ben dus klaar voor deze look!
En de ugg-slippers heb ik al...2 paar, hopen dat die ook hip worden dan maar
En de ugg-slippers heb ik al...2 paar, hopen dat die ook hip worden dan maar
donderdag 18 maart 2010 om 13:01
quote:MissStokstaartje schreef op 17 maart 2010 @ 22:49:
zo jij bent er idd al helemaal klaar voor zeg
Ik vind die slippers en sandalen (met al die bandjes) van UGG ook erg leuk. Waar haal jij ze Ivet? Of bestel je ze online?
Ik heb de layback gekocht bij Het panterhuis in Vianen. Zitten echt heerlijk en loop er eigenlijk de hele zomer op. Dat zijn deze :
En ik heb de ugg fluffie ooit besteld via Asos.com, maar die bandjes snijden een beetje en het zwarte bont geeft af
Niet heel handig dus.
Maar elke winkel die uggs verkoopt heeft nu de sandaaltjes enzo in de collectie.Het verschilt alleen wel een beetje qua grootte van de collecte. Het panterhuis heeft bv. niet zo heel veel, maar Strating in Hilversum, Calzature in Utrecht of van Assem in Rotterdam hebben een uitgebreid assortiment. En volgens mij heeft Cosmic Cowboys in Amsterdam ook wel erg veel in de collectie zitten.
zo jij bent er idd al helemaal klaar voor zeg
Ik vind die slippers en sandalen (met al die bandjes) van UGG ook erg leuk. Waar haal jij ze Ivet? Of bestel je ze online?
Ik heb de layback gekocht bij Het panterhuis in Vianen. Zitten echt heerlijk en loop er eigenlijk de hele zomer op. Dat zijn deze :
En ik heb de ugg fluffie ooit besteld via Asos.com, maar die bandjes snijden een beetje en het zwarte bont geeft af
Maar elke winkel die uggs verkoopt heeft nu de sandaaltjes enzo in de collectie.Het verschilt alleen wel een beetje qua grootte van de collecte. Het panterhuis heeft bv. niet zo heel veel, maar Strating in Hilversum, Calzature in Utrecht of van Assem in Rotterdam hebben een uitgebreid assortiment. En volgens mij heeft Cosmic Cowboys in Amsterdam ook wel erg veel in de collectie zitten.
donderdag 18 maart 2010 om 16:15
zondag 28 maart 2010 om 18:05