Nep steen om (reserve) sleutel te verstoppen, waar te koop?

28-03-2010 18:39 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Life For You RTL4 vandaag 28/3 lieten ze een nep steen zien die je in de tuin kan leggen waarin je een reserve sleutel kan verstoppen. Weet iemand waar je die kan kopen?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Kan je die niet onder een echte steen leggen? Of onder een bloempot?
http://www.thegadgetsuppl ... roduct.php?id_product=133

deze?
Ik neem aan bij tuincentra, maar lijkt je dat verstandig? Als bekend wordt dat die stenen bestaan is dat toch het eerste waar een inbreker naar kijkt lijkt me zo. Heb je geen andere mogelijkheid om een reservesleutel neer te leggen?

zoek eens op stone safe.

Waarom trouwens een speciale steen kopen? Dan weten inbrekers ook meteen onder welke opvallende steen ze moeten zoeken? je kunt toch ook de sleutel in het vet zetten en dan in een plastic hoesje doen en dan onder een echte steen, plantenpot of een andere minder voor de hand liggende plek leggen?
sleutelsteen
het lijkt mij ook dat zon nepsteen meer opvalt.
Dit ga niet menen he? Heb je Bert Visscher zijn laatste show gezien??

http://www.youtube.com/watch?v=TjHl2R23ny8

Op 1.50min begint t.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Als wij de sleutel ergens neerleggen, dan op een afgesproken plek in de tuin van één van onze buren
kijk je op de site van het programma?
quote:go0w schreef op 28 maart 2010 @ 18:44:

http://www.thegadgetsuppl ... roduct.php?id_product=133

deze?Yep die is ok bedankt!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik hoop dat de dieven dan maar geen tv/internet hebben bij jou in de buut
Er zijn vast wel plekken in een tuin waar je een sleutel kan verstoppen waar alleen een ingewijde hem vindt.

Hoewel, een beetje inbreker heeft toch wel een metaaldetector ?
Conrad heeft een detector van twee tientjes. Een inbreker zou d'r gek zijn om dat ding niet te gebruiken!
[quote]borderwalk schreef op 28 maart 2010 @ 18:46:

[afbeelding]

zoek eens op stone safe.

Waarom trouwens een speciale steen kopen? Dan weten inbrekers ook meteen onder welke opvallende steen ze moeten zoeken? je kunt toch ook de sleutel in het vet zetten en dan in een plastic hoesje doen en dan onder een echte steen, plantenpot of een andere minder voor de hand liggende plek leggen?[/quote]

Die plantenpot niet voor de hand liggend??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, mijn collega had haar sleutel ergens in de tuin begraven, vergat hem nl nog al vaak. Wist ze niet meer waar, dus op een avond kwam ze thuis zonder sleutel en heeft de halve tuin omgespit!!!
In een plastic zakje in het openhaardhouthok, tussen de tuinslang als je die altijd buiten laat hangen, aan de voet van een schuttinpaal, zoveel plekjes.

Maar een nepsteen valt enorm op
Koop een sleutelkluisje, zou ik zeggen. Te koop bij o.a. bouwmarkten. Is een klein kluisje dat je monteert bij je deur, aan de deurpost is 't handigst. Zit je huissleutel in, en is met een code te openen. Iedereen die je toegang tot je huis wilt geven, geef je die code, heel simpel. En je kunt jezelf ook niet meer buitensluiten. Alleen als ik echt een paar dagen weg ben, haal ik voor de zekerheid m'n sleutel eruit.
Dat stukje van Bert Visser is top!
Ik moest ook direkt aan Bert Vischer denken....

Sta je daar met je bezopen kop.....
quote:borderwalk schreef op 28 maart 2010 @ 18:46:

[afbeelding]

zoek eens op stone safe.

Waarom trouwens een speciale steen kopen? Dan weten inbrekers ook meteen onder welke opvallende steen ze moeten zoeken? je kunt toch ook de sleutel in het vet zetten en dan in een plastic hoesje doen en dan onder een echte steen, plantenpot of een andere minder voor de hand liggende plek leggen?Vet....vet....waarom in het vet zetten? Ik pieker mij suf, maar ik kom er niet op
quote:jackie23 schreef op 29 maart 2010 @ 09:48:

[...]

Vet....vet....waarom in het vet zetten? Ik pieker mij suf, maar ik kom er niet op Om roestvorming tegen te gaan? (maar daat zou een plastic hoesje ook al tegen moeten helpen, denk ik...)
quote:jackie23 schreef op 29 maart 2010 @ 09:48:

[...]

Vet....vet....waarom in het vet zetten? Ik pieker mij suf, maar ik kom er niet op Om te voorkomen dat hij gaat roesten misschien? Ik heb ook geen idee hoor...
Bedankt, ik weet vanaf nu wat ik met mijn zaterdagavonden aan moet. Op strooptocht door de voortuintjes hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
AlettaJacobs & BosAap; bedankt! Scheelt mij weer een hoop gepieker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven