Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
jajajajaa....
Het schijnt wel echt een cultuurshock te zijn om daar naartoe te gaan. Niemand spreekt engels en ook de borden zijn niet te lezen

Maar ze hebben wél een Starbucks!

Ben nu aan het wachten tot Broer online komt bij Skype...

Misschien moet ik alvast in bed gaan liggen.
Hehe, sorry

Via mezelf wil ik inderdaad niet doen, is belastingtechnisch ook niet handig. En acteurs werken heel vaak niet zelfstandig, maar laten zich telkens voor een periode in dienst nemen, zodat ze tussendoor aanspraak op WW kunnen maken. Mietjes en zakkenvullers zijn het Maar is Payroll een bedrijf? Ik zie wel verschillende met payroll in de naam..
Issie nu as we speak in Moskou? Stoer hoor.
3-op-een-rij.. Ik ga naar bed. Morgen heel letterlijk een lange dag
Nee, hij is sinds woensdag weer terug in Sverige. Maar is wel 1,5 week op tour geweest: Stockholm - Helsinki - St. Petersburg - Moskou -St. Petersburg - Helsinki - Stockholm.

Ik had afgelopen jaar een technicus die via Tentoo werkt. Dat is de eerste payroll-service als je googelt.

Mietjes zijn het, die actreutels

Je hebt trouwens ook de Kleine Artiestenregeling. Zelfde constructie als Vrijwilligersvergoeding. Dat eerste is max ¤ 136,- (nou weet ik even niet of dat per dag is, kan het morgen ben voor je nakijken en je dat stukje uit het contract toesturen). Dat laatste is per maand, met een maximum van ) 1500,- per maand belastingvrij verdienen.

Pffff, ik moet echt slapen maar heb last van zomertijd
Voor de Kleine artiestenregeling moet je een gageverklaring laten invullen volgens mij. Ik heb al die informatie wel op kantoor...

Geloof dat mijn lijf nog niet helemaal gewend is aan de zomertijd

Moos, Heel Veel Plezier!

(ha, dá's hysterisch naast elkaar )

Age, ik had dat laatst ook met hema.nl, dat het winkelmandje steeds niet klopte.
Peas on earth!
Hier ook moeite met wakker worden. Tv aangezet voor journaal en bij eerste bericht ben ik klaarwakker: terroristische aanslagen in de metro in Moskou! Direct Broer ge-sms't dat ik blij ben dat hij weer veilig in Zweden is!
Ik zie het ook net. Wat een eng idee
Peas on earth!
Ja hè?

Pfff, ik ben wel wakker, maar nu moet ik m'n bed nog uit

Geen zin!
Wat stom! Ik ben gisteren m'n sjaal verloren in het restaurant!! Straks even bellen of ze m hebben gevonden, i hope so!!

Het is een sjaal die ik in Edinburgh heb gekocht...
Sjeusus, ik zag het ook net, van de aanslag, blij dat je broer daar niet meer zit Age!

Kleine artiestenregeling is een goeie trouwens, ga even snel kijken hoe dat zit. Nog even een paar dingen regelen, en om 14.00u brengt J me naar Schiphol

Dank je wel ErWt, voor je hysterie
Heeel veel plezier Moos!

Fijn dat broer al weg was Age, lijkt me vooral als thuisfront heel eng.

Ik ben net voor het eerst op (de invoegstrook van) de snelweg geweest. Wat is 100 HARD als je zelf rijdt!
Thanks! Ik zit nu bij de gate, over een dik kwartier gaat-ie open. Mijn bagage is geaccepteerd, dus ik vermoed dat ik er zelf ook wel in mag. Vind het wel een avontuur hoor Tot later!
Ooooh, nu heb ik Moos gemist!

Heb ook zo hard gewerkt

Nu ben ik klaar met werken... tenminste, ik kan nog veel doen maar ik ben er even klaar mee... Ik fiets zo langs de bijenkorf, want ik heb opeens stress t.o.v. werk. Time flies! Dus ik moet een koffer gaan kopen omdat ik over 2,5 week in een hotel ga voor m'n werk.

En deze zomer naar China, en in 2011 voor een project op reis ga. Dus ik moet gewoon een goeie wieltas hebben. Een koffer vind ik te zwaar om mee te vliegen
Peas on earth!

Ben lekker op tijd thuis want was rustig op de weg. Heb net onderweg zitten snoepen dus nu even geen honger meer
Nou, ik zit voor de tweede keer bij de gate, toen we net door de security waren, bleek er iets mis met het vliegtuig. Zodadelijk poging 2

dahag Age! ben trouwens wel benieuwd wat je in 2011 gaat doen?
Oh, Moos nog niet weg dus. Hopelijk nu een goed vliegtuig dan maar
Peas on earth!
Zou fijn zijn als Moos met een werkend vliegtuig de lucht in zou kunnen inderdaad
Ja, is wel fijner inderdaad... Moos, heb je wel een parachuutje mee voor de zekerheid?

*weet heus wel dat Moos dit niet meer leest en niet extra ongerust wordt*
Peas on earth!
*zou het erg komisch vinden als Moos nu ineens op de proppen zou komen met een post*
*zag dat er in het topic gepost was en dacht ineens: ohjee, da's toch niet Moos he?*

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven