Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogguh
Mogge!

Bedankt allebei!

Ruim op tijd hoor, in plaats van acht uur hoef ik pas om tien te beginnen vandaag. Ik ga nu dus douchen en eten enzo en dan pas weg.
668, the neighbour of the Beast
Marels, succes vandaag!
Hallo

Marels, ook hier een extra hart onder de riem hoor

De beurs was leuk ! Foto's niet gemaakt, want de kaart zat nog in de laptop , maar ik ga wel eerdaags aan een webwinkeltje beginnen, dan zal ik de foto's op de bh gooien

Rainz Ik kom vanavond even op de bh , dan heb ik tijd

Nu even verder, straks op visite bij de tante van Vriend. :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo, nog even iets eten en dan ga ik maar.

Zal vast allemaal goedkomen, maar goed, zenuwen heuren drbij denk ik dan maar.

Rainz, hoe is het met zoon?
Marels, succes met de grumpy collega!
Hahahaha, dankje! Ik hoop alleen niet dat ze echt haar ontslag gekregen heeft vanwege mij ofzo, kuch. Zoiets heb ik al eens eerder gehad, da's niet echt grappig.
Mogguh...

Succes op je eerste dag Marels!

Fijn dat het mee viel Rainz.

En je hebt groot gelijk dat schoonpapa mag weten wat er precies aan de hand is.

Ik zelf ben lurp na een druk, maar leuk weekend met te veel eten en te veel wijn.

Vandaag dus balansen met eten én drinken (lees: Alleen thee en water).

Verder:

Was vouwen en opruimen

Stofzuigen

Een appeltaart bakken voor de visite van morgen.

Even naar de Lidl want de abrikozenjam is op.

Vanavond op tijd naar bed en/of vanmiddag een powernap.
Fijne dag Marels!! Spannend.

Hoe zijn de kennismakingsgesprekken gegaan, Buuf?

Hier wederom een rustig dagje vandaag. De strijd om de fiets was vanmorgen weer in volle gang. Nu kan jongste er even alleen van genieten, want de andere twee zijn naar school.

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat het spelen met een vriendje of vriendinnetje bij je thuis uit de hand liep? En wat deed je toen?

Gisteren had middelste het buurjongetje te spelen. Oudste was zwemmen en de jongste deed mee. En ik hoorde ze lachen met z'n allen en kiekeboe spelletjes doen. Gezellig dacht ik nog, totdat ik mijn jongste zag. Middelste en vriendje hadden haar helemaal met viltstift bekrast; shirt, jurk, gezicht, armen, handen. Middelste zei dat buurjongetje het gedaan had en buurjongetje zei middelste... Ik heb ze beide 'streng' toegesproken. Dat dat niet de bedoeling is en dat stiften bedoeld zijn om mee op papier te tekenen. Daarna heb ik het jongetje naar huis gestuurd en er met mijn eigen dochter nog over gepraat. Dat ze naar me toe moet komen als er tijdens het spelen iets gebeurt, waarvan zij weet dat het niet mag. Wat er werkelijk gebeurd is, weet ik niet. Ze zullen er beide schuldig aan zijn.

Dit is de eerste keer dat ik zo 'streng' ben geweest en het kind daadwerkelijk weggestuurd heb. Best heftige straf, vind ik zelf. Maar ik wilde een duidelijke streep trekken en ik denk wel dat dat gelukt is, want middelste heeft alleen nog maar mak op de bank gezeten tot aan het eten.
Rainz fijn dat de kleine weer thuis is. Je doet inderdaad geen oog dicht in een ziekenhuis. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Marels succes hé. Gaat vast lukken.

Bor fijn dat het geslaagd was. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Goed gedaan Druif,

Heb je de moeder van het jongetje ook nog verteld waarom je hem naar huis had gestuurd?

Dat zou ik wel doen.

In de buik nog alles rustig?
Moggûh!

De kennismakingsgesprekken gingen goed! In ieder geval twee van de 4 een ja en de andere twee hoor ik deze week.

Goed gehandeld Druif! Ooit eens hetzelfde bij de hand gehad met meisjeskind die samen met een vriendinnetje allerlei (dure) hapjes had gemaakt voor mij en mijn ex. Inclusief glaasjes sherry. En dat alles op een doodgewonedoordeweeksezaterdagmorgen.

Wij waren boos en hebben beide meiden er flink op aangesproken, vriendinnetje naar huis gestuurd en ook de ouders van vriendin ingelicht. Ze waren beiden 10 jaar en onder de indruk

Rainz, fijn dat zoon weer thuis is. Wel heftige berichten trouwens over die ziekte. Ik heb even gegoogled, maar zo ziet het er bij zoon toch niet uit?

En ik ben niet verbaasd dat schoonpa geen idee heeft waarom. Ik denk maar zo dat zijn zoon hem niets verteld heeft. Laat je niet de kwade piet toespelen hoor!

Mamz, wat een opluchtibg dat zoons bij vriendjes bleken te zijn. Kan me zo goed indenken dat je vanalles voelt. Boosheid, bezorgdheid en misschien zelfs angst.

Boro, natuurlijk was de beurs leuk! Heb je goede zaken kunnen doen?

Vandaag is Ixsje hier, dus van bezemen zal niets komen denk ik. Maar we zouden wel de bezems warm houden voor Gelfling he?

Dusseuh:

* awvttk

Geniet!
Mogu!

Ukkie gaat nog niet goed dus wij zijn weer naar de huisarts.

Later meer!
Ach jee... Sterkte ermee, Coe!

Goedemorgens, ben druk straks meer.
Goed opgelost, Druif. Beetje in de gaten houden of de kinders niet raar doen als ze samen alleen zijn voor de eerstkomende tijd. Buuv, die van jou vind ik dan wel weer sneu voor ze (alsnog, na 100 jaar)... wilden ze lief zijn voor je en krijgen ze de kous op de kop..

Ik heb een hulpverleenster op bezoek gehad en ben nu murw. Eerst powernap en dan (ben toch boven) de enorme hoop vouwwerk. Volgens schema moet ik overigens eerst lunchen, zou een klein portie doperwten met peentjes in een schaaltje als lunch gelden?
Nee Mamz, da's geen lunch, daar kan je geen grote meid van worden.

Coe, al nieuws van de dokter?

*Was is gevouwen en opgeruimd.

*Naar de winkel geweest om jam. (En aardbeien!!! Jammie!!!)

*Taart staat in de oven. (Tip: Koop NOOIT, maar dan ook NOOIT de kant en klaar mixen van Lidl )

Nu eerst een tosti eten.
Middag..:)

Ukkie heeft als laatste redmiddel een stootkuurtje prednison voorgeschreven gekregen.(voor 4 dagen)Zaterdagmiddag leek het even wat beter te gaan,maar gistermiddag liep de koorts weer op naar de 40+.Ondertussen ben ik ook ziek,koorts,verkouden,diarree en een dikke keel,maar dat was eigenlijk wel een beetje te verwachten.Zometeen naar bed met een paracetamolletje en dan kan ik de avond weer aan.

Gold,what's up with de taartmixen?Heb jij de ontbijtkoek weleens op van de Lidl?Is ie niet te droog?

Buuf,wat goed,weer 2 opdrachten erbij!

Nik,heb je Sportman al lief aangekeken ivm ringen en armband
zo ik leef weer

Arme ukkie, hoop dat dit werkt

Marels hoe was het vandaag, ik was weer eens te laat

Goldie: bij mij lukken die kant en klare mixen redelijk. Ik hou me alleen nooit aan de tijden die er op het pak staan

Druif: streng zijn mag soms. Hoewel ik beetje om dit verhaal moet lachen. Hoezo herkenbaar. Mijn zusjes hebben mijn jongste zusje ooit onder de buiten kraan (koud) gewassen met een brillo sponsje. Vond mijn mams ook niet leuk. Of de keer dat ik kapper speelde en het eerste staartje van mijn zusje afknipte. (moet ik nog doorgaan)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De taart is redelijk uit de oven gekomen en hij ruikt heerlijk, nu maar hopen dat ie ook gewoon lekker smaakt.

Het deeg was veel te droog dus uitrollen ging niet goed. Toen ik er een paar druppels water bij had gedaan ging het uitrollen redelijk, maar toen viel alles uit elkaar toen ik het optilde om in de bakvorm te leggen. Na een paar keer proberen heb ik de bodem maar belegd met allerlei stukjes aan elkaar gepuzzeld.

Ik vind de ontbijtkoek van Lidl prima hoor, al gaat er niks boven de ontbijtkoek met rozijnen van Peijnenburg, maar die kost ook 4 keer zo duur.

Ik koop ook vaak de Friese-kruidkoek bij Lidl (Wel goed afsluiten om te bewaren als je hem eenmaal geopend hebt). Lekker met een beetje boter er op.

Arme Ukkie....

Rainz, is jou zoon al aan het opknappen?

Zo.

Het hele huis is gestofzuigd.

Nu ga ik overhemden strijken. Een stuk of 6 geloof ik.
Neu, zoon is nog niet aan het opknappen, dat kan nog wel wat weken duren.

Buuf, zo heftig als de eerste plaatjes op internet ziet het er idd niet uit, eerder zoiets als dit en dan over zijn benen, billen, armen, voeten en één handje:

Net weer gereageerd op 4 woningen, 2 in mijn geboorteplaats, 1 in de plaats waar ik nu woon en 1 waar ik liever niet wil wonen, maar waar ik op heb gereageerd voor de punten. Echt, 3 superwoningen, zou ik zó in willen trekken.

Straks nog even naar de apotheek, nog een vervolg recept halen voor zoon en dan even eten koken.
Coe, jij ook sterkte met zoon!
Rainz en Coe ik hoop dat het nu allemaal langzaam maar zeker beter gaat met de kleintjes. Oei prednison. Nu zal vier dagen wel te kort zijn voor echte vreetbuien, maar Nienke kon er wat van als ze die rommel slikte. Je zag het ook vrij snel aan haar dikkere wangetjes.

Ik moet terug naar de mama-care voor de knobbel in mijn borst die er nog steeds zit. Soms lijkt het of ie groter is en dan twijfel ik weer. Moest na een half jaar terug en dat was eigenlijk al in februari. De verpleegkundige belt terug voor een afspraak. Ik merk wel dat ik er de laatste weken meer mee bezig ben. Het zal wel meevallen maar ik wil zekerheid dat dat ook echt zo is.
Dat kan ik me goed voorstellen Zoeb. Het zekere voor het onzekere nemen!

Arme zieke mennekes toch...

Hopelijk knappen ze alle twee snel weer op!

Rainz, ik duim voor je dat er één van de leuke huizen voor jou is.

Had ik al verteld dat de helft van de uitslag van mijn bloed binnen was en dat er dus tot nu toe niks te zien is? Woensdagmiddag komt de rest.

De strijk is klaar.

Nu zit ik lekker een beetje in te kakken..
Ik ben ook wel toe aan een dutje.

Wat een gedoe altijd, die zomertijd, ik kan er maar niet aan wennen. Heb weer een week jetlag.

Dadelijk lekker naar huis (zit nog op het werk), de boodschappen zijn al gedaan.

Hopelijk kan ik vanavond wel op tijd naar bed, gisteren hadden we bezoek dat maar bleef plakken.

En hopelijk gaat het nu beter met James, die is nu ziek.

Wat zal ik blij zijn als het beter weer wordt en iedereen van dat gekwakkel af is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven