Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoeb, laat je toch maar goed nakijken, dit zijn van die gevallen dat je liever het zekere voor het onzekere neemt.

Dikke voor alle zieken, en vooral de kleintjes!

Goldie, ik denk zomaar dat er niets uit komt, uit je bloedonderzoek. Het gaat vast beter als er dadelijk wat zon op je velletje schijnt!

Ben benieuwd hoe de eerste werkdag van Marels is gegaan.

Ik ben ook ooit in een baan begonnen waar mijn voorganger nog bleek te werken (die had een lang, slepend conflict met mijn werkgever), dat was niet echt leuk.

Rainz, ik zou me ook niet inhouden om de waarheid te vertellen hoor, voordat mensen een verkeerd beeld van de situatie krijgen. Jij hoeft geen verantwoordelijkheid te nemen voor wat jij niet veroorzaakt hebt
Ik denk gezegd ook dat er niks uitkomt MissM...En dat is een heel dubbel gevoel, want ik wil er zooo graag van af!
Grrrrr, had een hele posting getypt, issie weg

Iedereen gelukkig als ik er dan maar een ingooi?

Hopelijk lezen we wel snel dat het met klein Coetje beter gaat!
Hoorde trouwens net bij de fileberichten dat er een lange file richting Rotterdam stond omdat ze de weg hadden afgezet voor iemand die met spoed naar het Dijkzigtziekenhuis moest. Vond het zo'n mooi idee dat ze daar gewoon de snelweg voor afzetten. Dan zou ik echt zonder problemen in de file staan!
Jij wel Fus, maar ik denk dat er best wel mensen zijn die dit niet zo zien zitten. Ik heb eens in de ambulance met Nienke gezeten van W naar Amsterdam. Een rit van normaal 2 uur die we toen in een uur deden. Van Eindhoven tot voorbij alle verkeerslichten in Den Bosch een motoragent voor ons met sirene en zwaailicht en een ambulance met sirene en zwaailicht. En toch nog mensen die ons niet doorlieten. De chauffeur van de ambulance kon echt vloeken. Ik had soms best wel mijn hart in mijn keel zitten. Wat een ongelofelijke oenen zitten er op de weg zeg. Het was dan ook echt een spoedgeval.
Tja, sommige mensen zijn gewoon dom.

En wat een spanning zul je gehad hebben dat je meisje zo'n lange reis moest maken

Toendertijd met Zoon moest ik - Zoon zat nog in mijn buik - vervoerd worden naar Antwerpen. In de ambulance.

Halverwege was er een ongeval aan de andere kant van de A16 waar nog geen hulpdiensten bij waren. Aangezien we geen bloedspoed hadden, we waren geen A1, was het ambulancepersoneel verplicht om hulp te gaan verlenen. Dus hup, de ambulance geparkeerd op de vluchtstrook en oversteken maar. Mensenkinderen wat wiebelde de ambulance als er een vrachtauto langs kwam. En die rijden er heel veel langs de A16 kan ik je vertellen
Dag Lieffies.

Ik ben óp, dus ik heb niet alles teruggelezen... Maar een knuffel voor iedereen dan

Maak het binnenkort echt goed

Eerste werkdag ging wel goed denk ik. Heel erg aftasten, bekijken wat ik nu precies moet doen enzo. Ook een beetje lastig omdat ik deze week nog samen met mijn voorganger werk, dus ik eigenlijk meer "meeloop".

Voorganger krijgt dus inderdaad ontslag, maar is niet zo zwart-wit als ik eerst dag. Ze heeft namelijk meerdere keren aangegeven door te zoeken naar iets anders en weg te zullen zijn als ze iets dichter bij huis vindt. De directie had eerst een vacature uitgezet voor een paar uur in de week, voor "erbij", maar was toen enthousiast over mij en besloot toen, in het belang van het verzorgingstehuis, met mij verder te gaan in plaats van met haar. Omdat het in het verleden eerder gebeurd is dat er iemand ineens midden in de zomervakantie vertrok en de hele boel op zijn gat lag. En omdat ze dus een goede vervanger hadden, hebben ze tot dit besloten.

Heel erg lullig voor haar dus, maar wel begrijpelijk van de organisatie uit. Iets met soms moet het belang van de organisatie en bewoners voor individueel belang gaan enzo.

Nou ja, het was dus op zich wel leuk, maar wel even heeeel erg wennen enzo, en dat zal nog wel even zo blijven.

Daarna ook nog een makelaar over de vloer gehad, dus NOG meer nieuwe informatie en toestanden gekregen, en nu is mijn hoofd er mee gekapt. Mijn hersens doen niet meer mee, geloof ik.

Dus ik ben ingelogd om dit even aan jullie te vertellen, en ga nu lekker hangen op de bank. Ik maak het binnenkort goed
668, the neighbour of the Beast
Oh Fus dat kan ik me voorstellen. Vond je het niet griezelig? Ik heb eens met autopech op de A16 gestaan en niet geweten dat je achter de vangrail moest. Echt waar dat je auto dan heen en weer zwiepert door de wind van alle vrachtwagens. Dus het lijkt me echt eng als je erin ligt. Er is toch wel iemand bij je gebleven hoop ik.

Marels fijn dat je eerste werkdag "wel goed" ging.

En dan nog kijkers. Da's een beetje teveel van het goede denk ik.
Geen kijkers, eerste afspraak met makelaar

We zijn nog aan het oriënteren.

En nu ga ik echt, tot morgen!
Oh ja, dat schreef je ook. Lezen muts. (Zei zij tegen zichzelf).
Fijn dat je eerste werkdag goed ging Marels!

Net mijn schoonmoeder aan de telefoon. Ze vroeg naar man. En die is dus naar hun tweede huis. Dat wist ze niet... Ze reageerde niet echt positief, denk dat man gigantisch op zijn mieter krijgt. Ach, zolang ze dat niet bij mij doet...
Och Rainz, dan geven ze man maar gigantisch op zijn mieter.

Het is jou schuld niet. Maar wel vervelend dat hij blijkbaar zelfs zijn ouders niet verteld heeft wat er nu precies aan de hand is.

Dat vind ik dan wel laf van hem.

Hoe is het met je zoontje?
Met zoon gaat het naar omstandigheden goed. Had vanavond weer praatjes, maar vanmiddag was het één hoopje ellende.

Heb school maar gebeld dat het nog wel even gaat duren voor hij er weer is en afgesproken dat hij met een uurtje per dag gaat beginnen als hij zich weer een klein beetje fit voelt.
Dikke knuffel voor wie het nodig heeft.

Ik heb vandaag naast vouwen nog een bezwaarschrift geschreven en iets teveel geforumd (niet heel veel, maar snak naar mijn nieuwe studieboeken zeg maar).

Kom er net achter dat er een minipaasvakantie in het verschiet zit vanaf overmorgen.

En Jeugdzorg draagt mijn zaak over naar een minder bemoeiierige afdeling, da's ook leuk nieuws. Ze springen pas weer in als er alarm van mij of van mijn hulpverleners komt (en dat laatste komt er alleen als het echt mis is).
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedemorgen!
Ik kon het niet laten om er drie op een rij van te maken

Vandaag op het lijstje;

werken

was vouwen

En dat ist wel geloof ik

Ik moet tot half zes, tegen de tijd dat ik thuis ben is het kwart over / half zeven en dan moeten we nog eten enzo, dus ik zal niet veel zinnigs meer doen daarna.
Môgge.

Marels werk ze.

Rainz heb je een beetje kunnen slapen?

Mamz dat klinkt goed. Minder frustrerend lijkt me.

Maak er een fijne dag van allemaal.
Mogu!

Ukkie heeft vannacht redelijk geslapen(maar 4 keer wakker)

Koorts is ook flink minder dus we gaan de goede kant weer op

Voor de rest een

Moet nog bijlezen..

Fijne dag allemaal!
Hé Coetje eindelijk een beetje goed nieuws. Zo te horen doet de prednison zijn werk. Wat is het hier saai en rustig zonder Marels.

Het valt gewoon op.

Rainz hoe is het bij jullie?
Ja dat is goed spul die prednison

Tussen 11 en 12 word ik gebeld door de huisarts voor uitslag van het bloed van Oudste.Assistente wilde me niks zeggen,behalve dat ze over 2 weken weer bloed moet prikken.Raar maar ik wacht dus maar even af.

Op school van oudste 2 hebben ze project:microkrediet,day for change..

Iedere klas heeft een bedrijfje opgezet met 20 euro.Met dit bedrijfje moeten ze proberen zoveel mogelijk geld te verdienen voor day for change.In de klas van Oudste is een luchroom en kinderopvang,in klas van middelste is een sieradenwinkeltje.

Kinderen zijn hartstikke fanatiek!Leuk om te zien!

Ik ben nu voor de lunchroom 20 stokbroden aan het afbakken.

Vandaag is de laatste dag,morgen wordt de opbrengst bekend gemaakt(ze verwachten heul veul

Ik vind dat Marels maar moet stoppen hoor met werken

Zoeb,weet jij al wanneer je terug moet naar de mamacare?
Ik moet vrijdag naar de mamacare, eerst donderdag en ze belde net of ik problemen had met vrijdag. Neu dus.

Weer het hele riedeltje. Eerst een Mamografie auw en dan de echo erachteraan. Eerst naar de chirurg en nu zit ik stiekem te hopen dat de mamografie niet hoeft.
zoebie wijzigde dit bericht op 30-03-2010 10:30
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
% gewijzigd
Maar beter het zekere voor het onzekere lieve Zoeb!
Mogguh

Nog 1 dagje en dan is het hier vakantie.

Huis is weer fris, straks wil ik als ik niet te moe ben om het verjaardagskadootje voor Oudste, en ik heb een beste opruimhorrel: alle kleren die ik nooit meer draag de deur uit.

Zal niet veel overblijven. Ik zag wel 'vergeten' kleren van de kleintjes die nog heel welkom zijn in hun garderobe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven