Woningstichting Patrimonium
maandag 29 maart 2010 om 13:43
maandag 29 maart 2010 om 13:55
Ik huur van Patrimonium. Geen idee hoe ze het doen met wachtlijsten, volgensmij hebben ze niet echt een systeem. Heel vaag. Maar volgensmij kun je het beste je inschrijven en vervolgens even langs gaan. Dan kennen ze je gezicht en dan regelmatig even contact opnemen. Zo zijn drie vriendinnen binnen een korte tijd aan huis gekomen!
maandag 29 maart 2010 om 14:03
Dankjewel voor je reactie! Heb jij lang moeten wachten op je huis? Ik zit nu in een kleine studio en ben echt toe aan iets nieuws. Ik zal me morgen gelijk inschrijven en hopen dat het wat sneller gaat als met woningnet. Raak je je inschrijving bij woningnet kwijt als je via patrimonium gaat huren of blijft die staan?
maandag 29 maart 2010 om 15:01
maandag 29 maart 2010 om 15:57
Ik stond al wel een tijdje ingeschreven, wel iets van 4 jaar.
Je inschrijving bij woningnet vervalt als je een huis accepteert, maar je kunt wel weer opnieuw inschrijven natuurlijk.
Verder heeft idd van die vage regels, volgensmij geldt dat van de was nog steeds
En je krijgt een bijbel als je huurt van patrimonium.
Mijn ervaring is verder goed, alleen wel veel doorzeuren over sommige dingen. In het begin moesten er wat dingen vervangen worden en dat duurde heel lang.
Je inschrijving bij woningnet vervalt als je een huis accepteert, maar je kunt wel weer opnieuw inschrijven natuurlijk.
Verder heeft idd van die vage regels, volgensmij geldt dat van de was nog steeds

En je krijgt een bijbel als je huurt van patrimonium.
Mijn ervaring is verder goed, alleen wel veel doorzeuren over sommige dingen. In het begin moesten er wat dingen vervangen worden en dat duurde heel lang.
maandag 29 maart 2010 om 18:04
Bij één woningstichting in Groningen, volgens mij Patrimonium, kon je voorrang krijgen voor huizen in de wijken wat verder van het centrum (Beijum). Dan zoeken ze specifiek een 'nette huurder'. Daar heb ik weleens achteraan gebeld en ik kon zo een woning krijgen (ik wilde echter niet in Beijum zitten).

maandag 29 maart 2010 om 19:20
Ik belde met een zielig verhaal (geen woord van gelogen overigens) en had een week later een aanbod. Ben er niet op in gegaan, daar was een goede reden voor, dus die bijbel ben ik dan helaas misgelopen.
Dat van die nette huurders geldt ook voor de Tuinwijk heb ik wel eens gehoord, aan de "minder goede kant" van het spoor.
Dat van die nette huurders geldt ook voor de Tuinwijk heb ik wel eens gehoord, aan de "minder goede kant" van het spoor.