**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Ik vond t echt zo leuk om jullie allemaal te ontmoeten, dat ik vandaag aan een vriendin vertelde dat ik op een forum schrijf (waar ik eigenlijk altijd over zwijg) alleen maar zodat ik ook kon vertellen hoe leuk jullie zijn!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Volgende keer doe ik graag mee!

Ik heb geen idee wat voor personen ik achter jullie moet zoeken, hoe jullie zijn, of hoe jullie eruit zien

Ik snap dat ik nu nog niet "in-crowd" genoeg was haha maar ja, ik had begrepen dat er nu ook 1,5 jaar tussen zat, dus wie weet over anderhalf jaar
Spijker, maar je vergeet denk ik even dat ik zo'n 3 maanden non stop in Bikini zit straks!!

In Nederland / op vakantie was ik altijd gewend om voor 'een dagje strand' mijn haar gewoon zo gemakkelijk mogelijk en stom mogelijk vast te doen, absoluut geen make up te dragen, ook geen sieraden, een 'makkelijk jurkje' (meestal lelijk), slippers en gaan met die banaan.

Maar hier is dat niet, daar zie je echt heeeeeeel veel meiden en vrouwen net als in de tijdschriften. Ook omdat ze zó vaak naar het strand gaan denk ik. Je gaat ook niet drie maanden acht uur per dag liggen bakken, dus je kleedt je dan zo dat je ook naar een strandtent / bar / restaurant kan.

En ál die tijd dus met blote buiken, hotpants, culottes, minirokjes / jurkjes of bikinibroekjes. Het is dan ook drie maanden veertig graden dus je wilt het liefst ook zo weinig mogelijk kleren aan.

Dus ik dacht dat het wel aardig was al die cellulitisbillen en blubberbuiken dan verleden tijd zouden zijn

Plan Bikini heb ik hier trouwens vaak gehoord en in tijdschriften gelezen etc. en vond het een grappige term! Mijn 'plan bikini' is gewoon sporten en gezond en lekker eten. In de Elle van deze maand hield het ook lasertherapie tegen vet en cellulitis, permanente ontharing, collageenfillers en rimpelverwijdering in dus ik ben een zeer mild gevalletje!
Ja Margh, het zal zeker nodig zijn, jou kennende Hoe zit het dan bij mij Volgens mij zijn wij ongeveer even lang en ik ga ervan uit dat ik 10 kg meer weeg. (1,75 - 82kg).

Is dat nu de sportschool die jij niet helemaal zo mooi vond? Hoe bevalt je huisje?

Hier ook een leuk weekend gehad. Eerst zaterdag gezellig met jullie en dan zondag lekker in en om het huis gerommelt. Ik was wel moe, want kon pas laat slapen en alsnog weer redelijk optijd eruit. 9 uur nieuwe tijd. Toen een taart in elkaar geflanst. Wij zouden eigenlijk naar vrienden, maar die belden af want hoogzwangere vriendin was niet lekker. Dus hebben vriend en ik maar meer dan de helft van de taart alleen opgegeten De rest krijgen zijn ouders vandaag.

Ik lag wel vroeg op bed. Nu lekker een korte week. Ons kantoor is vrijdag gesloten en wij gaan lekker naar Duitsland een paar dagen.
Oh nu staat er alweer meer uitleg tussen.

Zou dat in alle 'latino-landen' zo zijn? In Panama heb ik er weinig van gemerkt, maar toen wij laast een vriendin in Montevideo opzochten had zij het er ook over dat zij toen zij net bevallen was alleen naar een afgelegen gedeelte van het strand ging omdat anders iedereen zou kijken. En dan zij het zo relaxed vond dat zij toen ze in Duitsland woonde gewoon 10 kg aan kon komen zonder dat iemand iets zag in de winter.
Leuk vooruitzicht dat weekend Es. En leuk weekend gehad met die taart

Aan de ene kant vind ik dat men hier véél meer op uiterlijk gericht is dan in Nederland, overal (op straat, met het uitgaan, in de kerk, in restaurants, op de markt, op het werk, en dús ook op het strand), aan de andere kant heb je natuurlijk geen leven hier als je bv. geen tshirts of mouwloze shirts of korte broeken draagt omdat je je lichaam daar niet mooi genoeg voor vind (ja dit is geen grap hoor, dat heb ik zelf gelezen op de beautypijler, herhaaldelijk!!!!!!!).

Dat bestaat hier denk ik niet, hier is het zó heet, dan ga je kapot. Dus die smoesjes kan je dan snel achter je laten Ook heb ik het gevoel alsof iedereen gewoon in bikini gaat, of ze nou 100 wegen of 50. Ikzelf vind dat ook de prettigste manier van doen, ik vind het echt zeshonderd stappen te ver als je bepaalde dingen niet meer doet omdat je je niet fijn voelt met je lijf (ik bedoel, je ziet het toch niet zelf ).

Zelf zie ik er prima uit hoor, vind ik zelf, alleen ik heb al een behoorlijke tijd niet meer gesport en dat zie je wel vind ik. Het gaat er zeker niet om dat ik mezelf te dik vind, maar wel dat ik niet meer zo in vorm ben. Iemand die heel slank is kan nog steeds een erg lelijk lichaam hebben vind ik, zo'n pudding-lichaam (in de VS noemen ze dat skinnyfat ). Iemand die veel voller is dan ik kan ook nog steeds een enorm mooi lichaam hebben, kijk maar naar Beyoncé, Kim Kardashian, Scarlet Johansson of Venus Williams, als het maar in vorm is.

Maarja dat vind ík dan weer mooi, ik zie ook vaak genoeg mannen die blijkbaar op luciferarmpjes vallen (één van mijn grootste gruwels hahaha) ofzo, en vrouwen die dat nastreven.

Ik denk dat ik over een maandje of misschien twee weer prima in shape ben, dus het is alleen wat klein onderhoud hahaha. Ik ga inderdaad naar die niet zo mooie sportschool (denk Rocky / Million Dollar Baby) omdat die bij mij op de hoek zit, als het een sportschool is waarvoor ik eerst een kwartier of langer moet lopen ga ik niet. Bovendien kost het "maar" 30 ¤ per maand, sommige betere sportscholen kosten 50 of meer! In de dorpen kosten ze soms maar 15 ¤ maarja dan is het weer zo ver weg dat ik nooit ga.
Ik moest googelen wat culottes zijn en ik zit hier echt hardop te lachen nu.

Kijk mee & huiver.

Die bedekken de cellulitis toch wel??

Ik krijg flashbacks van RP's werk-broekrokken.

Maar dat is het toch niet echt?
Isiss, ik denk niet dat Marg die bedoelt!
Ik bedoel nl. dit:

Dit zie ik tegenwoordig heeeeeeel veel, het is de nieuwste zomertrend . Niet alleen als bikinibroekje, maar ook in jeansstof met een bloesje erop (wel erin gestopt dan) of als gewoon stoffen short met bretels en een paar pumps eronder!
Dus het is een hotpants tot je navel?

Nou, die trend mag hier nog even ophoepelen dan...
Ik vind het ook niets. Maar ik draag dan ook nog steeds een legging met rok of jurk eroverheen en niet met kort shirtje erop, dat deden jullie in Spanje toch ook. Ik loop waarschijnlijk hopeloos achter en het kan mij niet eens iets schelen.
Nou, als je googelt op culottes, dan komt wel meteen naar boven.

Maar ik laat de oude of nieuwe culottes-trends ook aan mij voorbij gaan. Dat is voor iedereen beter.
Isiss, jij hebt zeker google.be

Ja, leggings met een beetje lang shirt (op de heupen of net over de billen). Met ballerina's of pumps eronder, of met laarzen. Die culottes, ik vind het eigenlijk best wel geinig staan soms, maar heb er zelf nog geen.

Hier zijn mensen echt modieus, in de zin van, de catwalktrends volgen. Mensen die dat doen noemen ze hier FASHION .

Het hangt in de winkel en je ziet het op straat dus je bent er eerder aan gewend.

Ik vind niet alles leuk (ik vind bv. die hele lange vesten die dan weer over de shirts die op de leggings gedragen worden tien keer niets), maar veel ook wel, het is gewoon leuk om steeds iets heel nieuws en glamourous te dragen (ik draag nu een sweaterjurk dus dat is niet altijd ) en eruit te zien als de meiden uit Gossip Girl . Toevallig heb ik laatst en mini-jurkje gekocht bij zara met van die eighties-mouwen. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden. Het jurkje is verder helemaal strak (zo strak dat ik er wel een culotte onderaan moet geloof ik om de randjes van mijn ondergoed te camoufleren ) heeft, drie kwart mouwtjes, is een soort grijs-zwart met een print van witte strikjes. Ik vind het superleuk!

Wat ik ook binnenkort ga kopen is nieuw slaap-ondergoed, ik heb zúlke leuke dingen zien hangen, mooi, vrouwelijk, niet hoerig, wel comfortabel, niet kinderachtig en wel romantisch. En roze pumps, hele leuke heb ik gezien, voor 19,95!
Zoiets:

Oh die culottes zie je nou ook héél veel in bikini's, van die jaren veertig bikini's. Dat vind ik dan wel weer te gek. Alleen ik koop het zelf niet want ik vind het dan jammer om mijn lijf te bedekken nu het er (nog) goed uitziet. Zo fashion ben ik dan weer niet

Als ik wat ouder zou zijn zou ik direct zo'n retro bikini of badpak kopen, ik vind het enorm stijlvol. (ik ken ook mensen die hier 10 bikini's / badpakken hebben, dan kan het ook Ik heb er zelf twee, ééntje gratis gekregen bij een tijdschrift () en eentje nog uit Nederland, dus het is wel tijd voor een nieuwe, ik heb al een mooie gezien, in turkoois).
Weet je wat ik trouwens vannacht heb gedroomd? Mijn vriend had een nieuwe vriend en wilde mij die voorstellen, toen hij hem meebrang bleek het een bekende te zijn: Willem Alexander!

Hij brang hem mee? Mooi dat niet alleen ik taaalfouten maak.

Maar jullie waren dikke matjes?

Wel grappig als dat in het echt zou gebeuren.

Ik geloof dat het zo was tussen de Deense kroonprins en zijn Australische vrouw. Dat zij ook eerst niet wist wie hij was. Wie kent er nu de Deense kroonprins? Lijkt mij echter wel een schok als je erachter komt wie die leuke date is.
Haha wat grappig, dat wist ik niet!

Hij was er dikke maatjes mee, ik kende hem nog niet (offe... hij kende mij nog niet, beter gezegd).

De laatste tijd maak ik trouwens extreem veel fouten op het forum valt me op, omdat ik niet echt op zit te letten volgens mij, deze ook weer: meebrengen en meegebracht. Ergens anders schreef ik zicht in plaats van neemt oid, heeft er dan gewoon niets mee te maken.
Jeetje, ik ben niet zo hip geloof ik, met al die mode . Misschien omdat ik me teveel in baarden-sandalen-linnen tasjes omgevingen bevind, haha. Hoewel dat ook niet de standaard is, de standaard is dat het eigenlijk niemand iets uitmaakt. Of je nu vol met piercings hangt, een pak aan wilt, of alleen linnen gewaden wilt dragen, het is allemaal wel prima.

Waar ik nu woon zijn mensen heel erg van het praktische: spijkerbroek met trui en windjack. Vooral omdat men hier nogal 'outdoorsie' is. Er wordt veel gezeild en gefietst (dit in tegenstelling tot misschien het stereotype Amerikaan).

Ik houd eigenlijk zelf niet zo van winkelen, dus houd het meestal bij een spijkerbroek met shirtje, hoewel ik sinds een aantal jaar ook wel eens een jurkje of rokje draag. Fleece dan weer niet hoor, ik heb zo mijn grenzen... en windjacken en 80 zakkenbroeken alleen als ik buiten werken moet . Voor komende zomer heb ik in ieder geval al een 'bug shirt' besteld. Ziet er niet uit, maar beter dan overal muggebeten: . Er zit dus een groot gaas voor je snufferd.

Zou leuk op zo'n broekrok staan
Oh het is weer mode tijd :-)

Ik doe dus echt standaard geen korte broek aan omdat ik mn benen niet zo mooi vind. En al vallen de mussen van het dak, al ben ik in Azie, Marokko of Spanje. Nope. Nooit. En om je eerlijk te zeggen heb ik Marokko wel geleerd dat less niet betekent dat je het minder warm hebt, in tegendeel juist...

Bibbi.. het was leuk en gezellig en ik zou me best nog eens een dagje met hem me vermaken maar ik wil zo graag weer vlinders, zenuwen. Bij H. en bij mijn ex daarvoor was ik meteen op de 1e date verkocht.. Nu vraag ik mezelf elke keer af: durf ik mss niet? Ben ik bang om weer te bedrogen te worden? Ben ik te veeleisend? Of vind ik hem gewoonweg niet leuk genoeg? Dat weet ik dus nooit zeker.

In elk geval is hij tot nu toe heel vaag en weet ik al helemaal niet hoe hij erover denkt dus ik kijk het wel even aan...
Bericht van Box:

hey schat, sorry maar was ganse weekend ziek. heb een voedselvergiftiging opgelopen. En had zoizo eigenlijk jou sieraden op kot vergeten.

We zullen elkaar daar nog zoizo voor moeten zien! lol!

xx

Mag ik gewoon alleen heel diep zuchten?
quote:findingnemo schreef op 29 maart 2010 @ 16:45:

Bibbi.. het was leuk en gezellig en ik zou me best nog eens een dagje met hem me vermaken maar ik wil zo graag weer vlinders, zenuwen. Bij H. en bij mijn ex daarvoor was ik meteen op de 1e date verkocht.. Nu vraag ik mezelf elke keer af: durf ik mss niet? Ben ik bang om weer te bedrogen te worden? Ben ik te veeleisend? Of vind ik hem gewoonweg niet leuk genoeg? Dat weet ik dus nooit zeker.

In elk geval is hij tot nu toe heel vaag en weet ik al helemaal niet hoe hij erover denkt dus ik kijk het wel even aan...

Mijn mening (maar die is erg zwart-wit vaak zoals jij zaterdag al terecht opmerkte). Zolang je piekert is hij hét niet. Als je echt verliefd wordt dan pieker je niet meer over de mindere kanten. Nou ja misschien wel, maar het gevoel zit in zijn totaal goed. Daarvoor hoeft het ook weer niet dat je op de eerste date al stiekem over kindernamen aan het dromen bent, dat kan ook later nog.

Heb je zin in nog een date en hij ook. Doe dat dan, als niet dan niet.
En Box is een supervage gast. Ga snel je sierraden terughalen (en ook dat zou ik alleen maar doen als ze meer dan zeg maar 20 euro waard zijn) en NEXT.
Ik weet er niet zoveel van, want ik heb wel af en toe bijgelezen maar ken niet alle ins en outs, maar ik geloof dat ik het zo op het eerste gezicht erg eens ben met Es. Met beide postings.

Qua zomerkleren en bikini's... dat heb ik echt al een jaar of 15 geleden opgegeven geloof ik. Ik heb hetzelfde als Nemo: ik draag ook altijd lange broeken, of in ieder geval 7/8, ook in Afrika in de hitte. En verder begin ik langzaam te accepteren dat ik geen maat 36 heb maar toch okee ben. Nah, en dat op mijn 37e?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven