Online perfum kopen?
maandag 29 maart 2010 om 14:53
Nadat mijn lieve meid gisteravond op mijn slaapkamer zich tegoed heeft gedaan aan mijn Gucci Envy 2 perfum (ik rook het helemaal beneden en ging op verkenning uit...en ja flesje leeg )
ben ik gaan zoeken op internet voor aanbiedingen etc.
Ik wil deze nog eens dus de keuze is gemaakt, maar welke sites zijn betrouwbaar? Er zijn zooveeeel sites met parfums....welke zijn aan te raden? Wil natuurlijk wel zeker weten dat het de echte is een geen nepperd krijg thuisgestuurd. Iemand ervaring met een goede site?
ben ik gaan zoeken op internet voor aanbiedingen etc.
Ik wil deze nog eens dus de keuze is gemaakt, maar welke sites zijn betrouwbaar? Er zijn zooveeeel sites met parfums....welke zijn aan te raden? Wil natuurlijk wel zeker weten dat het de echte is een geen nepperd krijg thuisgestuurd. Iemand ervaring met een goede site?
maandag 29 maart 2010 om 15:14
Balen zeg AriMa! Ik heb laatst eens wat besteld bij parfumerie. nl. Deze was (met een bepaalde aanbieding toendertijd) vele malen goedkoper dan welke winkel/site dan ook. Kreeg het keurig ingepakt afgeleverd met een extra proefmonstertje. Het was gewoon de originele echte Calvin Klein.
Van de week heb ik net wat besteld bij iparfumerie. Deze is ook goed bevallen eigenlijk. Ook het originele parfum met 2 extra monstertjes. Je kan bij beiden betalen met ideal en is de volgens dag in huis. Succes.
Van de week heb ik net wat besteld bij iparfumerie. Deze is ook goed bevallen eigenlijk. Ook het originele parfum met 2 extra monstertjes. Je kan bij beiden betalen met ideal en is de volgens dag in huis. Succes.
maandag 29 maart 2010 om 15:43
www.parfumoutlet.nl
That's the place to be!
Groetjes & Succes!
Iv
That's the place to be!
Groetjes & Succes!
Iv
\" Wat ik schreeuw lijkt niet slecht... Wat ik schrijf ben ik echt \"
dinsdag 30 maart 2010 om 08:34
Als je invoerrechten, btw en inklaringskosten moet betalen, betaal je de bij aflevering aan degene die het pakje aflevert.
Als je onder de 22 euro blijft, komen er geen extra kosten bij.
Heeft je pakketje een waarde van 22-150 euro, dan betaal je btw (19%) en inklaringskosten (vast bedracht, afhankelijk van transporteur, dacht dat dit via tnt ¤ 7,50 was)
Kom je boven de 150 euro, dan hoef je pas invoerrechten te betalen, percentage is afhankelijk van het product. Weet zo niet wat dat voor parfum is, maar ik denk niet dat je boven de 150 euro uit komt.
Als je onder de 22 euro blijft, komen er geen extra kosten bij.
Heeft je pakketje een waarde van 22-150 euro, dan betaal je btw (19%) en inklaringskosten (vast bedracht, afhankelijk van transporteur, dacht dat dit via tnt ¤ 7,50 was)
Kom je boven de 150 euro, dan hoef je pas invoerrechten te betalen, percentage is afhankelijk van het product. Weet zo niet wat dat voor parfum is, maar ik denk niet dat je boven de 150 euro uit komt.
vrijdag 9 april 2010 om 18:01
Strawberrynet.com is niks, net als fragrancex. Ik heb bij beide sites drie weken op mijn bestelling moeten wachten en toen moest ik ook nog eens 50% van de verkoopwaarde als invoerrechten betalen. Iparfumerie.nl heb ik ook geprobeerd, maar ook daar heb ik lang moeten wachten, circa 2,5 week en toen bleek ook nog eens dat ze 2 producten niet hadden meegeleverd, terwijl ik er wel voor had betaald. Na lang e-mailverkeer over een weer kreeg ik die 2 artikelen nog eens 1,5 weken later pas geleverd. En laatst was ik bij een Douglaswinkel en die bleek veel goedkoper dan Iparfumerie. Parfumoutlet.nl is rotzooi, die verstuurden mij bedorven goederen en ze bleven stug vol houden dat die spullen er altijd zo uitzagen.....Topparfumerie.nl is ook onbetrouwbaar, daar wacht ik nog steeds op mijn bestelling en een bevestiging van mijn betaling die ik 10 dagen terug per iDeal heb gedaan....Parfumerie.nl beviel wel goed, maar die zijn wat aan de dure kant.