kindersokken
maandag 29 maart 2010 om 16:02
maandag 29 maart 2010 om 17:17
maandag 29 maart 2010 om 17:24
maandag 29 maart 2010 om 20:42
Ik heb echt een kindersokkentic. Ik hou niet van sokken met een motiefje, en ze moeten bij hun outfit passen. Dus hier alleen maar effen sokken, in alle kleuren van de regenboog (behalve wit, want dat past nergens bij). Mijn zoons hebben heel veel blauwe, zwarte en bruine sokken, maar ook roze, oranje, en paarse... Ieder z'n ding toch?
Ik koop ze trouwens allemaal in amerika, bij de Gap of Old Navy. Die hebben de perfecte kindersokken .
Ik koop ze trouwens allemaal in amerika, bij de Gap of Old Navy. Die hebben de perfecte kindersokken .
dinsdag 30 maart 2010 om 09:44
Ik beken ook dat mijn kids vaak geen matchend ondergoed dragen. Dus blauw broekje bij zwarte broek, maar vaak ook nog eens een wit hemd erbij. 't Is toch wel erg.
Gelukkig past de bovenkleding wel bij elkaar (tenzij papa ze aankleed of als ze hun eigen kleren willen uitzoeken. En dan laat ik het ook zo )
Gelukkig past de bovenkleding wel bij elkaar (tenzij papa ze aankleed of als ze hun eigen kleren willen uitzoeken. En dan laat ik het ook zo )
dinsdag 30 maart 2010 om 12:03
[quote]Starshine schreef op 30 maart 2010 @ 09:44:
Ik beken ook dat mijn kids vaak geen matchend ondergoed dragen. Dus blauw broekje bij zwarte broek, maar vaak ook nog eens een wit hemd erbij. 't Is toch wel erg.
Mijn zoon van 5 heeft een la vol ondergoed,wat niet bij elkaar past.
Spongebob,cars,spiderman, etc ik heb een hekel aan tops met deze figuren erop dus mag hij ze alleen op het ondergoed.
Mijn jongste van 1.5 heeft wel altijd de sokken matchen met zijn shirt.
Op het einde van de sale liggen bij de hema altijd de bakken vol met kinder/baby sokken voor 50 cent, dan koop ik 2x per jaar weer een voorraadje.
Mijn zoon van 5 heeft een la vol ondergoed,wat niet bij elkaar past.
Spongebob,cars,spiderman, etc ik heb een hekel aan tops met deze figuren erop dus mag hij ze alleen op het ondergoed.
Mijn jongste van 1.5 heeft wel altijd de sokken matchen met zijn shirt.
Op het einde van de sale liggen bij de hema altijd de bakken vol met kinder/baby sokken voor 50 cent, dan koop ik 2x per jaar weer een voorraadje.