kindersokken

29-03-2010 16:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
hele stomme vraag misschien maar ik zoek sokken voor mijj zoontje van 2 jaar. Je "moet" vaak 2 paar sokken of meer kopen waarvan 1 kleur je net niet nodig hebt en dus ook niet gebruikt. Wie weet waar je sokken los in "alle' maten en losse kleuren kunt kopen? Alvast bedankt.....
De markt bij de Sokkenboer.
hema, v&d, wibra, zeeman, ter stal, internet
eh..de HEMA!
Hoezo, sokken waarbij je een kleur niet nodig hebt. Match jij de sokken bij de outfit?
quote:Starshine schreef op 29 maart 2010 @ 16:16:

Hoezo, sokken waarbij je een kleur niet nodig hebt. Match jij de sokken bij de outfit?jij niet?
Nee niet echt, moet dat?
hoeft niet, maar ik kijk wel dat de sokken van dochterlief bij haar outfit passen
Tja, er gaan schoenen overheen en een broek. Kan niet zo wakker liggen van blauwe broek en rode sokken.
Ja, dochter is denk ik nog iets kleiner, die heeft geen schoenen aan.
Je kunt nooit genoeg kindersokken hebben Dus ik vind het geen probleem dat ze per 2 verkocht worden. Maar een gewone sokkenwinkel, sokkenboer op de markt en de Hema hebben ze toch ook wel gewoon per paar?
quote:Starshine schreef op 29 maart 2010 @ 16:26:

Tja, er gaan schoenen overheen en een broek. Kan niet zo wakker liggen van blauwe broek en rode sokken.Pfff, en ik maar denken dat ik de enige vrouw was in heel Nederland die het geen moer intereseert welke kleur sokken je aan hebt....
Nee echt?
Bij Action verkopen ze sokken per paar. Kost geen drol!
Bij een meisje kan ik me nog voorstellen dat je bij een rokje of jurkje de sokjes matcht (of in ieder geval niet vloekend). Maar hier ook een zoon en die krijgt gewoon aan wat er in de mand ligt. Hij heeft er inderdaad een broek en schoenen over, klaar./
Ik koop ze bij de prenatal voor mijn zoontje. Daar hebben ze ze per twee verpakt maar wel in dezelfde kleur. En ja ik vind ook dat de sokken moeten passen bij outfit.

Voor mij geen rode sokken bij bijv een blauwe outfit.
zwart en wit past toch overal bij? En heeft ze nooit laarsjes aan waar je gewoon rode sokken bij aan kan doen?
bedankt voor de reacties. ik ga eens op de markt kijken en ja ik wil ook wel dat bij mijn zoontje de sokken een beetje bij de outfit "moeten|"passen.....
Ik heb echt een kindersokkentic. Ik hou niet van sokken met een motiefje, en ze moeten bij hun outfit passen. Dus hier alleen maar effen sokken, in alle kleuren van de regenboog (behalve wit, want dat past nergens bij). Mijn zoons hebben heel veel blauwe, zwarte en bruine sokken, maar ook roze, oranje, en paarse... Ieder z'n ding toch?

Ik koop ze trouwens allemaal in amerika, bij de Gap of Old Navy. Die hebben de perfecte kindersokken .
ik raak altijd een sok kwijt dus heb nooit tekort aan sokken....
ik raak altijd een sok kwijt dus heb nooit tekort aan sokken....
Ik beken ook dat mijn kids vaak geen matchend ondergoed dragen. Dus blauw broekje bij zwarte broek, maar vaak ook nog eens een wit hemd erbij. 't Is toch wel erg.

Gelukkig past de bovenkleding wel bij elkaar (tenzij papa ze aankleed of als ze hun eigen kleren willen uitzoeken. En dan laat ik het ook zo )
[quote]Starshine schreef op 30 maart 2010 @ 09:44:

Ik beken ook dat mijn kids vaak geen matchend ondergoed dragen. Dus blauw broekje bij zwarte broek, maar vaak ook nog eens een wit hemd erbij. 't Is toch wel erg.

Mijn zoon van 5 heeft een la vol ondergoed,wat niet bij elkaar past.

Spongebob,cars,spiderman, etc ik heb een hekel aan tops met deze figuren erop dus mag hij ze alleen op het ondergoed.

Mijn jongste van 1.5 heeft wel altijd de sokken matchen met zijn shirt.

Op het einde van de sale liggen bij de hema altijd de bakken vol met kinder/baby sokken voor 50 cent, dan koop ik 2x per jaar weer een voorraadje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven