beet konijn, nu rode vlek
maandag 29 maart 2010 om 15:42
Hallo!
Mijn konijn heeft mij om 14.00 redelijk hard in mijn wang gebeten,
Toen ik om 10 voor 15 in de spiegel keek had ik een rode gloeiende vlek op mijn wang. Hij trekt ook een beetje door naar mijn neus en de bovenkant van mijn oog.
Ik heb de plek schoongemaakt met alcohol en ik ga als het aanhoudt morgen naar de huisarts.
Maar ondertussen: Heeft iemand een idee wat het is/hoe het komt?
Mijn konijn heeft mij om 14.00 redelijk hard in mijn wang gebeten,
Toen ik om 10 voor 15 in de spiegel keek had ik een rode gloeiende vlek op mijn wang. Hij trekt ook een beetje door naar mijn neus en de bovenkant van mijn oog.
Ik heb de plek schoongemaakt met alcohol en ik ga als het aanhoudt morgen naar de huisarts.
Maar ondertussen: Heeft iemand een idee wat het is/hoe het komt?
maandag 29 maart 2010 om 16:20
Ik denk niet dat het tetanus is, dat krijg je pas na 2 dagen en de verschijnselen lijken er niet op. Maar iig thanks dat je meedenkt, daar had ik nl nog niet aan gedacht
Het lijkt inderdaad een beetje op een ontsteking. Het gekke is alleen dat ik eigenlijk geen wondje kan ontdekken. Het heeft ook niet gebloed ofzo.
Het lijkt inderdaad een beetje op een ontsteking. Het gekke is alleen dat ik eigenlijk geen wondje kan ontdekken. Het heeft ook niet gebloed ofzo.
maandag 29 maart 2010 om 16:32
Nou, mijn konijn was een nestje aan het maken (denkt dat ze zwanger is) toen kwam ik met mijn hoofd bij haar en toen vond ze dat mijn haar heel geschikt nestmateriaal was.. dat wilde ze pakken en toen drukte ze mijn haar tegen mijn wang en beet..
Maar het deed wel behoorlijk zeer, maar het bloedde niet ofzo.
Of ik ben gewoon kleinzerig (A)
Maar het deed wel behoorlijk zeer, maar het bloedde niet ofzo.
Of ik ben gewoon kleinzerig (A)
maandag 29 maart 2010 om 21:27