Mode & Beauty alle pijlers

(niche) parfums, parfumfreaks..(pas op: verslavingsgevaar!)

24-01-2010 20:19 2077 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze: lekker uitgebreid doorleuteren over niche parfums, moeilijk te vinden parfums, geurnoten, ruiken tot je er bij neervalt, samen parfumshoppen etcetera!!

Welke geur draag jij vandaag?

Als je meer over een bepaalde geur wil weten:

www.fragrantica.com

www.osmoz.com

www.perfumeintelligence.co.uk

hier kun je kijken voor (niche) parfums en proefjes:

www.ausliebezumduft.de

www.luckyscent.com

www.suendhaft.com

www.celeste-parfums.nl

www.skins.nl

www.thedifferentscent.de

http://shop.lessenteurs.com

www.exclusievegeuren.nl

www.1572.eu

Als je meer van "indy perfumers" houdt:

www.sonomascentstudio.com

www.dshperfumes.com

www.tauerperfumes.com

www.veroprofumo.com

www.profumo.it

www.aftelier.com

www.soivohle.com

ook leuk voor alles "handmade": www.etsy.com

Internationale forums vol parfumgekken (oftewel parfumista's, fraghags, fumeheads etc.)

www.makeupalley.com

www.perfumeoflife.org

www.basenotes.net

www.beautyboard.de

www.beautyjunkies.de

En voor wie er ook nog meer over wil lezen:

een pagina vol met links naar blogs

http://thedrydown.com

Nederlandstalig:

http://geurengoeroe.web-log.nl/

http://hetparfum.blogspot.com/

Je zou er bijna parfum moe van worden
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Ja maar Marnie, Smelly zegt slorry, dan mag ik lag zeggen hoor
Beauties ik loop vaak in het park maar hangt van jaargetijde af. Maar met of zonder kleren , ze schrikken zowieso als ze me zien.

Ik zag volgens mij net een eenhoorn op het dak of is de Sint dit jaar al vroeg met ander dier op pad?
Smelly: ik lach me hier ook rot trouwens, die prins op het witte paard, de mixer....hoe kom je erop!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Dames, misschien een suggestie voor de route - Honingraat - Rozengracht - Runstraat - Spiegelgracht - PC - en dan is er nog een hele nieuwe met Caron fountains en Kurkidjan op Cornelis Krusemanstraat. Het is wel flink lopen. En over de laatste nog even zeker weten, dat het open zal zijn.

Dames - maar op zich is het geen gek idee om de grootverpakte geuren te kopen een dan verdelen. Doen jullie het? Enige probleem is, dat als je het spuit naar de kleinere atomizers, dan 10% verloren gaat. Maar toch is het vaak voordeliger.
Smelly, lach je dubbel van de lach, whahaha
Beauties blijf nou gewoon van de dlank af. Daal ga je raal van pratel. Ik weel er allers van.

Jeminee wat een gekkenhuis hier zeg met die dieren en vreemde vogels.

Kga nu strijken en boekhouding doen, weer back to earth....veel pleziel allemaal hiel.
Oja AromaX, daar heb ik ook over gelezen...die verkopen ook Maison Francis Kurkdjian, owwww, die A Piece of Me en Lumière Noire zijn ook zo de moeite om te testen!
Nú die éénhoorn naar mij sturen hoor! Per expres post graag en aangetekend.
AromaX ga nou meehee, dan loop jij voorop, zijn wij jouw geurige harem.....
haha hier ook lemao en roflol enzo haha!

'dromedaris kan ook, maar dan met 1 geur', geweldig!

ja Smelly dat hoef je toch niet te vragen dan spreekt toch vanzelf, ik bedoel, we hebben het hier wel over De One and Only Smelly, The Royal Treatment heb je maar te slikken want zo hoort dat nou eenmaal te gaan als er VIP' bij zijn, dus!
Nou, Smelly - ik weet het niet meer. Ik zie het al voor me - veel dames, de ene op de eenhoorn, andere in een lange jas zonder kleren eronder en dan nog melige dames die andere mensen gaan benaderen, ruiken en op een enge manier vragen waar ze naar ruiken. Het spreekt me trouwens wel aan
AromaX ik ga je even Hyven want qua organisatie van de middag zou ik graag van jouw kennis van het Amsterdamse parfumwereldje gebruik willen maken

Odette en Arachnophilia moet ik ook nog even contacten, en zoals altijd heb ik weer het idee dat ik iemand vergeten ben... Help! Wie gaan er nou allemaal mee de 10e?
AromaX Spasiba is niet 'alsjeblieft' he?

Nasdrovje is dan weer Pools, ik zou je iig graag over de streep trekken, kippen zijn veel relaxter met n haan erbij!
Smelly, molaalliddel!

dan mag jij n bolletje lum lozijnen loom ijs op een hoolntje bestellen (hardop lezen)
Tjee, dames zijn jullie de geuren naar het hoofd gestegen

Ik heb een veel beter idee. Ik ga jullie incognito volgen ( o nee, hoeft niet want jullie kennen me niet )....ik ga jullie dus volgen op jullie strooptocht naar nieuwe luchten, film alles en zet ik het gelijk op youtube.

Hoe lijkt jullie dat
haha Elenah, dat zou je niet volhouden! Dan ga je gewoon meesnuffelen, dat kan niet anders!

Heerlijk, zo'n avondje lachen....
Even een officiële mededeling: morgen wordt de PG week afgesloten met Louanges Profanes...ik denk dat ik alvast wat opspritz, altijd fijn!
Elenah - een leuk plan - neem dan aub een fototoestel mee - zal later veel lol opleveren

Tijger - oh jeetje - moet ik straks nog ook hiven? Maar - is goed - kijk wie wat wil en waar ik het weet, zal ik mijn kennis over Amsterdamse parfumwereldje ter beschikking stellen. Ik wil graag mee, maar het hangt vanaf of ik moet werken of niet deze dag - ik hoop, dat ik het snel weet.
o ja, Tijger

Spasibo is dank je wel

En Na zdorovje - ik hef op je gezondheid of proost

allebei in het Russisch

Tijger: Spasiba is volgens mij dankjewel, nasdrovje is proost...

probeer het hier eens:

http://users.elite.net/runner/jennifers/please.htm
Hey AromaX: jinx!
Elenah je kan ook komen en dan beloof ik dat ik net doe of je er niet bij was en je nick kan makkelijk voor je echte naam doorgaan dus anoniem blijf je sowieso.

Tis maar n idee. (met te weinig deelnemers krijg ik geen commissie dus ik denk ik waag nog even n poging
Elenah kom jij dan op de kaneel??? Is handig en voorbijgangers besproeien met DE geur van de dag.

AromaX we komen je gewoon ontvloeren als je niet meegaat. Jij moet ons in toom houden die dag.
Elenah je kan ook komen en dan beloof ik dat ik net doe of je er niet bij was en je nick kan makkelijk voor je echte naam doorgaan dus anoniem blijf je sowieso.

Tis maar n idee. (met te weinig deelnemers krijg ik geen commissie dus ik denk ik waag nog even n poging
pozhaluista!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven