Januari 2009 (Deel 2)
woensdag 31 maart 2010 om 11:21
woensdag 31 maart 2010 om 11:45
Oh djiez NJB, wat een ellende! Is het opengegaan dat je geopereerd moest worden, of had je zoveel pijn?
Balen zeg, dat je weekendje weg niet doorgaat. En wel heel leuk als je daardoor wel bij de meeting kunt zijn
Als je op de Hyve wilt, moet je even naar http://januari2009.hyves.nl/ gaan, dan laat ik je toe.
Beterschap!
Balen zeg, dat je weekendje weg niet doorgaat. En wel heel leuk als je daardoor wel bij de meeting kunt zijn
Als je op de Hyve wilt, moet je even naar http://januari2009.hyves.nl/ gaan, dan laat ik je toe.
Beterschap!
woensdag 31 maart 2010 om 19:32
Ohhh vervelend zeg NJB. Hopelijk gaat het zaterdag beter en kan je in ieder geval nog iets leuks doen door te komen.
Ja, was het nou 12 uur of 13 uur? Hadden ze zoveel kinderstoelen Lucia?
Whaaa Kitty, vijf uur. Dus het is niet meer geworden zoals het voorheen was. Ga jij dan ook vroeg naar bed ;s avonds? Ik in ieder geval wel! Vanochtend trouwens ineens weer zeven uur! Dus hoop dat dat doorzet natuurlijk.
Wen; klinkt super. Wij gaan ook lekker op ons gemak. Heb er echt zin in! Ach, je hebt het dan nu hopelijk voorlopig weer gehad. Dan maar alle ziektes in een keer. Wij moeten nog voor de prikken...
Ja, was het nou 12 uur of 13 uur? Hadden ze zoveel kinderstoelen Lucia?
Whaaa Kitty, vijf uur. Dus het is niet meer geworden zoals het voorheen was. Ga jij dan ook vroeg naar bed ;s avonds? Ik in ieder geval wel! Vanochtend trouwens ineens weer zeven uur! Dus hoop dat dat doorzet natuurlijk.
Wen; klinkt super. Wij gaan ook lekker op ons gemak. Heb er echt zin in! Ach, je hebt het dan nu hopelijk voorlopig weer gehad. Dan maar alle ziektes in een keer. Wij moeten nog voor de prikken...
woensdag 31 maart 2010 om 23:40
Getver NJB wat naar om te lezen!
Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en knap je snel op.
Het zou wel erg leuk zijn als je toch nog kunt komen zaterdag.
Jammer dat Lily niet kan komen, alhoewel frankrijk natuurlijk ook erg leuk is,
Had graag gehoord hoe het met de zwangerschap enz gaat.
Leuk dat Voy en Linde komen!
Die wonen toch helemaal niet bij jou in de buurt Wen of vergis ik me nou ?
Ik ga maar niet meer op alles reageren.
( ik maak me er even makkelijk vanaf )
Zaterdag hoop ik gewoon alles live te horen van iedereen.
Mooi dat het toch nog gelukt is met je fiets Wen.
Ik ben aan het rondkijken voor een goede fiets waar ik met Dieke op zou kunnen.
Mijn huidige fiets is daar niet geschikt voor, vind alleen al die fietsen zo duur!
Hier gaat verder alles goed, Dieke loopt ondertussen ook.
Hele einde legt ze nog niet af maar ze oefent hard.
Ondertussen kan ze toch al ( als ze een goede dag heeft ) een halve kamer los lopen.
Dat staat een beetje raar geschreven maar jullie snappen het vast wel.
Ze kijkt dan erg triomfantelijk maar haar voorkeur gaat toch nog uit om het achter een karretje te doen.
Met die dingen rent ze ondertussen door de kamer...
Afkloppen maar hier op het moment geen ziek gedoe, zelfs niet na het kdv.
1 keer hebben we een lekkere spuug partij gehad.
1 keer hele bed onder, 2 keer hele mama onder.
Ik las ook ergens iets over het niet herkennen van je kindje als hij of zij opeens boos is.
Juist, dat is sinds kort dus ook herkenbaar.
Vorige week met al mijn goede bedoelingen vanwege het lekkere weer samen naar de kinderboerderij geweest.
Vooral de glijbaan vond ze erg geslaagd.
Na ongeveer een keer of 10 tegen de glijbaan opgeklommen te zijn en er met behulp van mij afgegleden te zijn, vond ik het tijd worden om naar huis te gaan.
( lees, mijn rug vond dat we die tijd al gepasseerd waren )
Ik weet niet wie of wat ik in de buggy had maar het was geenszins meer herkenbaar als mijn dochter!
Gestrekt als een plank, rood aangelopen, gillend, nog harder gillend, achterstevoren in de buggy, hoofd achterover ( gilt makkelijker denk ik )
Ik zei nog heel dommig., goh je bent echt boos he ?
Gelukkig was het bij de auto weer over.
Ik ben benieuwd hoe het gaat zaterdag.
Op dit moment is ze overgestapt naar 1 keer slapen op een dag.
De laatste tijd was ze daar keurig strak in, rond 12 uur ( ...... ) ging ze naar bed en sliep vervolgens een uur of 2 a 3.
Vandaag sliep ze opeens weer uit en ging ze pas om 2 uur naar bed.
Slapen jullie kindjes ook altijd rond die tijd en hoe doen jullie dat dan ?
Of maak ik me gewoon "zorgen" om niks ?
Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en knap je snel op.
Het zou wel erg leuk zijn als je toch nog kunt komen zaterdag.
Jammer dat Lily niet kan komen, alhoewel frankrijk natuurlijk ook erg leuk is,
Had graag gehoord hoe het met de zwangerschap enz gaat.
Leuk dat Voy en Linde komen!
Die wonen toch helemaal niet bij jou in de buurt Wen of vergis ik me nou ?
Ik ga maar niet meer op alles reageren.
( ik maak me er even makkelijk vanaf )
Zaterdag hoop ik gewoon alles live te horen van iedereen.
Mooi dat het toch nog gelukt is met je fiets Wen.
Ik ben aan het rondkijken voor een goede fiets waar ik met Dieke op zou kunnen.
Mijn huidige fiets is daar niet geschikt voor, vind alleen al die fietsen zo duur!
Hier gaat verder alles goed, Dieke loopt ondertussen ook.
Hele einde legt ze nog niet af maar ze oefent hard.
Ondertussen kan ze toch al ( als ze een goede dag heeft ) een halve kamer los lopen.
Dat staat een beetje raar geschreven maar jullie snappen het vast wel.
Ze kijkt dan erg triomfantelijk maar haar voorkeur gaat toch nog uit om het achter een karretje te doen.
Met die dingen rent ze ondertussen door de kamer...
Afkloppen maar hier op het moment geen ziek gedoe, zelfs niet na het kdv.
1 keer hebben we een lekkere spuug partij gehad.
1 keer hele bed onder, 2 keer hele mama onder.
Ik las ook ergens iets over het niet herkennen van je kindje als hij of zij opeens boos is.
Juist, dat is sinds kort dus ook herkenbaar.
Vorige week met al mijn goede bedoelingen vanwege het lekkere weer samen naar de kinderboerderij geweest.
Vooral de glijbaan vond ze erg geslaagd.
Na ongeveer een keer of 10 tegen de glijbaan opgeklommen te zijn en er met behulp van mij afgegleden te zijn, vond ik het tijd worden om naar huis te gaan.
( lees, mijn rug vond dat we die tijd al gepasseerd waren )
Ik weet niet wie of wat ik in de buggy had maar het was geenszins meer herkenbaar als mijn dochter!
Gestrekt als een plank, rood aangelopen, gillend, nog harder gillend, achterstevoren in de buggy, hoofd achterover ( gilt makkelijker denk ik )
Ik zei nog heel dommig., goh je bent echt boos he ?
Gelukkig was het bij de auto weer over.
Ik ben benieuwd hoe het gaat zaterdag.
Op dit moment is ze overgestapt naar 1 keer slapen op een dag.
De laatste tijd was ze daar keurig strak in, rond 12 uur ( ...... ) ging ze naar bed en sliep vervolgens een uur of 2 a 3.
Vandaag sliep ze opeens weer uit en ging ze pas om 2 uur naar bed.
Slapen jullie kindjes ook altijd rond die tijd en hoe doen jullie dat dan ?
Of maak ik me gewoon "zorgen" om niks ?
woensdag 31 maart 2010 om 23:49
donderdag 1 april 2010 om 08:17
donderdag 1 april 2010 om 08:23
Chica slaapt trouwens nog steeds twee keer per dag. Een keer om 10 uur, en dan daarna om 2 uur. Meestal per keer een uurtje, 's middags soms langer.
Wat bedoel je met 'hoe doen jullie dat?' Als we ergens heen gaan rond die tijd? Als we ergens naar toe gaan, houdt ze het over het algemeen veel langer uit. Ze kan dan ook zelfs makkelijk een slaapje overslaan.
Aanstaande zaterdag zal ze op de terugweg lekker in de auto slapen, gok ik. Met een beetje mazzel blijft ze wakker en gaat ze thuis naar bed. Want slapend van de auto door naar bed, dat werkt niet hier..
Wat bedoel je met 'hoe doen jullie dat?' Als we ergens heen gaan rond die tijd? Als we ergens naar toe gaan, houdt ze het over het algemeen veel langer uit. Ze kan dan ook zelfs makkelijk een slaapje overslaan.
Aanstaande zaterdag zal ze op de terugweg lekker in de auto slapen, gok ik. Met een beetje mazzel blijft ze wakker en gaat ze thuis naar bed. Want slapend van de auto door naar bed, dat werkt niet hier..
donderdag 1 april 2010 om 09:56
Leuk Wen dat je Voy en Linde mee brengt! Heb er ook echt zin in.
Mocht Hip dat bedoelen Lucia dan heb jij het makkelijk . Yuna slaapt soms nog een, soms twee keer. Zit er duidelijk tussen in. Maar als ik haar (moet) wakker houden, dan is zijn niet te genieten... dus ik hoop maar dat ze zaterdag in de auto gaat slapen voor we komen en ook op de terug weg
Hip; vaak hou ik dus wel rekening met weggaan met de slaapjes van Yuna. Voor haar maar ook voor mezelf. Ze is dan veeeeeeel vrolijker. Gelukkig lukt dit vaak wel en zoals zaterdag ja, dan zien we wel weer.
Mocht Hip dat bedoelen Lucia dan heb jij het makkelijk . Yuna slaapt soms nog een, soms twee keer. Zit er duidelijk tussen in. Maar als ik haar (moet) wakker houden, dan is zijn niet te genieten... dus ik hoop maar dat ze zaterdag in de auto gaat slapen voor we komen en ook op de terug weg

Hip; vaak hou ik dus wel rekening met weggaan met de slaapjes van Yuna. Voor haar maar ook voor mezelf. Ze is dan veeeeeeel vrolijker. Gelukkig lukt dit vaak wel en zoals zaterdag ja, dan zien we wel weer.
zondag 4 april 2010 om 20:54
oh, ik ben nieuwsgierig naar de foto's!! het restaurant zal wel op de kop hebben gestaan met zoveel peuterdametjes!! Het was dus geslaagd, voor herhaling vatbaar?
Nou hier was het weer ellendig. Al had ik gewild, de meeting was niet gelukt. Vrijdagnacht werd uk huilend wakker. Toen ik ging kijken was hij vuurrood met blauwe lipjes en enorm benauwd. We hebben hem direct uit het raam gehangen in de koude lucht en ventolin gegeven ( die hadden we nog van de vorige keer). Gelukkig kreeg hij toen weer wat zuurstof, maar hij was enorm ellendig. De hele nacht door superbenauwd, ik heb amper geslapen, ondanks dat hij bij ons in bed lag, was ik bang dat ik het niet zo horen als hij weer geen lucht kreeg. Al met al weer behoorlijk wat keren uit het raam gehangen, de overburen zullen wel denken dat we niet wijs zijn.
Gisteren was het nog steeds een ellendig hoopje, over de 40 graden koorts en benauwd. Hij bewoog amper, zo lamlendig. Vandaag is hij enorm aan het hoesten geslagen, het lijkt erop dat alles loskomt, de koorts is gelukkig ook wat gezakt. Bah, hoop echt dat hij snel opknapt, ik vind het zo eng om te zien. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik na pasen met hem op controle moet ofzo bij de huisarts. Ik denk dat ik maar even bel.
Fijne pasen allemaal nog, ik wacht vol spanning op de foto's!
Nou hier was het weer ellendig. Al had ik gewild, de meeting was niet gelukt. Vrijdagnacht werd uk huilend wakker. Toen ik ging kijken was hij vuurrood met blauwe lipjes en enorm benauwd. We hebben hem direct uit het raam gehangen in de koude lucht en ventolin gegeven ( die hadden we nog van de vorige keer). Gelukkig kreeg hij toen weer wat zuurstof, maar hij was enorm ellendig. De hele nacht door superbenauwd, ik heb amper geslapen, ondanks dat hij bij ons in bed lag, was ik bang dat ik het niet zo horen als hij weer geen lucht kreeg. Al met al weer behoorlijk wat keren uit het raam gehangen, de overburen zullen wel denken dat we niet wijs zijn.
Gisteren was het nog steeds een ellendig hoopje, over de 40 graden koorts en benauwd. Hij bewoog amper, zo lamlendig. Vandaag is hij enorm aan het hoesten geslagen, het lijkt erop dat alles loskomt, de koorts is gelukkig ook wat gezakt. Bah, hoop echt dat hij snel opknapt, ik vind het zo eng om te zien. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik na pasen met hem op controle moet ofzo bij de huisarts. Ik denk dat ik maar even bel.
Fijne pasen allemaal nog, ik wacht vol spanning op de foto's!
zondag 4 april 2010 om 23:14
maandag 5 april 2010 om 09:52
maandag 5 april 2010 om 19:56
dinsdag 6 april 2010 om 00:11
Getver Golfje, hoe gaat het er nu mee ?
Heb je nog gebeld ?
Verschrikkelijke nacht hebben jullie achter de rug zeg.
Hoop echt dat het flink opgeknapt is, arm mannetje.
Ik kan me voorstellen dat Sammie gesloopt was na die dag.
Dieke was het al zonder ikea
Ik had geen armbanden om dus van mij is hij ook niet.
Het bedienend personeel heeft ons denk ik wel een beetje vervloekt op een gegeven moment...
Levensgevaarlijk om met een vol dienblad tussen 8 kruipende kindjes van een afstapje te lopen ( en dan alles en iedereen heel houden )
Maar het was wel gezellig en de foto's zijn leuk!
Kittycat, jij ondertussen alweer thuis gekomen ?
Dieke heeft wel het licht gezien geloof ik zaterdag.
Sinds ze die dag thuis gekomen is loopt ze opeens hele einde los.
Zeker afgekeken van Elena.
Ik heb wel mijn twijfels over de opvoeding en de toekomst van Dieke..
Zaterdagavond was ik tafel aan het dekken.
In de gang hoor ik, boenk..... boenk..... boenk...
Dus ik vroeg me al af waar ze nu weer mee liep te slepen.
Komt ze de hoek om lopen met een lege wijnfles,
die had ze blijkbaar opgedoken in de bijkeuken.
Loopt ze regelrecht mee naar de tafel en zet hem bij papa naast zijn bord.
Tot zover de goede invloed van vader...
Goede reden ook om de lege flessen op te ruimen,moet er niet aan denken dat ze met zo'n ding valt.
Zal de foto die ik er van heb wel een keer op hyves zetten.
Heb je nog gebeld ?
Verschrikkelijke nacht hebben jullie achter de rug zeg.
Hoop echt dat het flink opgeknapt is, arm mannetje.
Ik kan me voorstellen dat Sammie gesloopt was na die dag.
Dieke was het al zonder ikea
Ik had geen armbanden om dus van mij is hij ook niet.
Het bedienend personeel heeft ons denk ik wel een beetje vervloekt op een gegeven moment...
Levensgevaarlijk om met een vol dienblad tussen 8 kruipende kindjes van een afstapje te lopen ( en dan alles en iedereen heel houden )
Maar het was wel gezellig en de foto's zijn leuk!
Kittycat, jij ondertussen alweer thuis gekomen ?
Dieke heeft wel het licht gezien geloof ik zaterdag.
Sinds ze die dag thuis gekomen is loopt ze opeens hele einde los.
Zeker afgekeken van Elena.
Ik heb wel mijn twijfels over de opvoeding en de toekomst van Dieke..
Zaterdagavond was ik tafel aan het dekken.
In de gang hoor ik, boenk..... boenk..... boenk...
Dus ik vroeg me al af waar ze nu weer mee liep te slepen.
Komt ze de hoek om lopen met een lege wijnfles,
die had ze blijkbaar opgedoken in de bijkeuken.
Loopt ze regelrecht mee naar de tafel en zet hem bij papa naast zijn bord.
Tot zover de goede invloed van vader...
Goede reden ook om de lege flessen op te ruimen,moet er niet aan denken dat ze met zo'n ding valt.
Zal de foto die ik er van heb wel een keer op hyves zetten.
dinsdag 6 april 2010 om 08:52
Armband is van mij! Stom, die had ik aan Kate gegeven, en die heeft hem vast ergens laten liggen.
Eh...waar woon jij ook al weer?
Ik vond het ook erg leuk om jullie allemaal te zien! (hoewel ik het nu weer even puzzelen vind om te bedenken wie wie ook al weer was) Idd jammer dat we zo ver uit elkaar wonen dat we niet ff op de koffie kunnen bij elkaar. (hoewel ik dat dan weer wel heb met Lily)
Groet, NJB
Eh...waar woon jij ook al weer?
Ik vond het ook erg leuk om jullie allemaal te zien! (hoewel ik het nu weer even puzzelen vind om te bedenken wie wie ook al weer was) Idd jammer dat we zo ver uit elkaar wonen dat we niet ff op de koffie kunnen bij elkaar. (hoewel ik dat dan weer wel heb met Lily)
Groet, NJB