Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Hip, dat klinkt alsof ze inderdaad flink verwend is

Ik ben ook wel benieuwd of ze nu naast het kdv naar de peuterspeelzaal gaat, of in plaats van. Ze ging toch nog wel naar het kdv?

Lucia, het wordt wel spannend zo! Het kan natuurlijk ook niet veel langer meer duren (al zullen twee weken voor jou wel een eeuwigheid lijken nu )

Kittycat, da's een rustige jaarwisseling inderdaad! Bloem heeft eer ook doorheen geslapen hoor, maar we waren bij m'n zwager dus midden in de nacht moesten we nog terug (en zat ze een half uur met haar ogen open in de auto). Uiteindelijk wel uitgeslapen tot half elf

Oh ja, Bloem heeft het wel over 'mij' en 'jou', maar het is toch allemaal vooral van 'jou' hoor

Balen van je laptop!

Golfje, wat vervelend van het kdv. Wel fijn dat ze op dezelfde locatie kunnen worden opgevangen (hadden ze dat zelf niet bedacht?). Ik geloof dat die brand ook op het nieuws was geweest toch?

Chili, we hebben ook niet zoveel ruimte in de woonkamer. Als het goed is gaan we dit voorjaar verbouwen, dan is er wel meer ruimte. Maar ik geloof dat vriend zo'n keukentje ook niet zo leuk vindt (en op het kdv hebben ze er ook eentje, dus ze kent het al wel). NOu ja, nog maar eens nadenken.

Wij moeten Bloem vaak wakker maken om half acht $-)
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat was nummer 2500, ik open wel even een nieuw deel!

Deel 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven