A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hee, waar is mijn slogan? Ik zie niks meer onder mijn berichtjes staan!

*gaat driftig op zoek*
Lekker, Freak! En Dee, ja, ik wordt onderhand ook een beetje gek van al die pop-ups!

Dreamer, heb je nog taart over?
*zoekt nog even verder*
He Carlien!

Hoest met je huis?

Met mijn huisje gaat het goed..... ik heb een mega strakke planning.. heb me dan ook weer rot gewerkt vandaag... maar het gaat goed komen... ik weet het zeker!

Nu even relaxen en op tijd naar bed... morgen weer hard aan het werk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
De financiering is rond, binnenkort even tekenen! (maar zoals al eerder gezegd: eerst alles ondertekend op papier, dan pas echt juichen)
Maar een beetje voorzichtig juichen kan toch wel Carlien, juich:-))

Fijn zo'n heerlijk weekend Freak, en sterkte met de laatste loodjes!

Geen pop-up hier gelukkig, maar heb me al genoeg gestoord aan die reclame hier, alsof ik ooit iets wil kopen wat hier opdringerig popt'P

Ja waarom komen dingen altijd allemaal tegelijk, dat vraag ik me ook steeds af.

Ik ben altijd zo blij als een kind als mn verjaardag weer voorbij is Dreamer

Maar vertel wat heb je allemaal gehad en zo?
.
Dream gefeliciteerd als nog!

Carlien klinkt goed hoor!

Heb wel teruggelezen maar ben alles al weer kwijt Nou ja ik ben ook gewoon moe op het moment. Lijk wel een kat, slaap zo paar uur weg op de bank
*zwaait naar Cay & Yas*

Twin, inderdaad alsof je uberhaupt zo'n artikel nog zou willen aanschaffen na zo'n opdringerige reclame. Ik snap daar ook niks van. Gelukkig heb ik weinig last van pop ups.

Carlien, ik juich voorzichtig mee met Twin!

Purple, ik hoop wel dat je hier gewoon blijft posten!

Dee, weer een beetje uitgerust?

Dreamer hoe was je dag?

Freak loop je een beetje op schema?

Erg sneu van de computer van Thee, ik hoop dat het minder erg is als dat het klinkt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hee Jas, (nog) niet uitgerust hier, maar dat komt weer van andere dingen dan de beurs, die vermoeidheid is nu wel weg

En jij Cay, kun je alweer je ogen openhouden?

Jaaa, ik maak wat mee hoor... vanochtend om half 9 naar werk, ik was er om 10:15 uur. Normaal gesproken een ritje van 20 minuten. Naar de snelweg komen duurt altijd wel ca. 10 minuten, in de spits, maar nu stond ik al bijna om de hoek van m'n huis in de file. Er bleek een ongeluk gebeurd te zijn bij de oprit van de snelweg waardoor we dus omgeleid werden. Ik heb dus anderhalf uur (!!) rondgereden in een straal van ca. 2 km van m'n huis. Ik (en alle andere zielige spitsrijders) konden geen kant op. Niet te geloven zeg. Uiteindelijk een eerdere oprit de snelweg op gegaan, na die anderhalf uur, en toen was ik binnen 10 minuten op werk.

En dan loop je dus de hele dag achter de feiten aan, bah. Maar goed, ik was dan weer niet bij het ongeluk betrokken, denk ik dan maar (altijd naar jezelf toepraten!)

En dan nog iets stoms. Zaterdag had ik iets in de stad gekocht, thuisgekomen pak ik het uit, zit er een sleutel in het plastic tasje. Huh? Ik winkel gebeld, wordt niet opgenomen. Ik maandag weer gebeld, weer niet opgenomen (maandag dicht). Ik mailtje gestuurd met mijn 06 nummer erbij. Wordt ik maandagavond teruggebeld, of ik de sleutel terug kon brengen . Nou, nee dus, want dat haal ik niet, vanuit m'n werk terugrijden en dan nog de stad in, tenzij ik eerder weg ga. Maar het is toch zeker mijn probleem niet.

Als ik in de gelegenheid was geweest, met alle liefde, maar tjee zeg, dat is toch niet het eerste dat je vraagt?? Uiteindelijk hebben ze de sleutel gisteravond zelf hier opgehaald. Ja, duh!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dee, wat belachelijk! Ze mogen blij zijn dat je de moeite neemt om ze op de hoogte te stellen!

De financiering is rond en getekend!!

Jippie!!!!!!
Carlien van harte gefeliciteerd!!

Dee echt belachelijk dat ze jou vragen om de sleutel te komen brengen, onvoorstelbaar.
Jippie Carlien

Ik heb nog niets gekocht met m'n geld, nog niet in de gelegenheid. En ik wil te veel (of kreeg te weinig, kan ook )

Ik ga morgen wel 2 (of meer) leuke brillenkokers kopen. Ik heb nl. straks een gewone bril (met glazen die inkleuren, maar niet tijdens autorijden) een zonnebril, een leesbril en een beeldschermbril. Dus... en ik heb een zwarte brillenkoker, die ik nooit terug kan vinden in m'n tas, verder alleen van de opticiens..saai! In elk geval ga ik er 2 kopen, met bewegende vrolijke figuurtjes erop Als het goed is, kan ik de beeldschermbril trouwens ook als leesbril gebruiken (waardoor ik die laatste thuis kan laten, ook wel handig)

En tegenover de opticien zit een hobbywinkel..
Later is nu
Apart van die sleutel en komen brengen trouwens Dee.. hoewel, ik kan me voorstellen dat ze zo hoopten dat je in de buurt zou moeten zijn, want dan kon het natuurlijk wel. Hadden ze geen antwoordnummer, waarheen je op kon sturen? zo heeft Elvis eens z'n mobieltje teruggekregen. De eerlijke vinders konden hem zo naar antwoordnummer sturen, dan zijn de kosten voor de ontvanger. Handig toch?

Maar dat zal een winkel niet zo snel hebben, natuurlijk.
Later is nu
En ik heb heeel veel zin om een mooi opschrijfboekje te kopen, heb ik volgens mij wel vaker over gehad, maar vind dat dan toch weer zonde.. ik overleg nog even met mezelf
Later is nu
Dreamer dat opschrijfboekje moet je gewoon echt doen. Dat is echt een kadootje voor jezelf waar je vast nog heel lang erg blij mee bent.
Ja, maar ik heb al zoveel opschrijfboekjes en boeken

Waarbij komt dat deze meer mooi dan praktisch is, volgens mij
Later is nu
Oh oh wat een dilemma's Dreamer

allemaal

Pfff even korte pauze... mijn lappie doet het gelukkig weer

Ik loop zelfs iets voor op schema.. maar ben wel echt mega mega mega druk zeg maar

Dus voor iedereen een kus en een knuffel en ik ren weer weg

Oh en Carlien... gefeliciteerd hartstikke gaaf!

Zo, nu een klein feestje!

Vrienden van ons: "Oh, spelen jullie Monopoly? Een straatje kopen?"

Pfffff, ik word al moe als ik aan al dat werk denk....(bedrijfjes overhevelen, huis herinrichten, onderhand doorwerken én 2 pubers in goede banen leiden). Freak, ik heb bewondering voor je!
Hahaha, een straatje kopen

Gefeliciteerd Carlien, gaaf dat het helemaal rond is!

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Gefeliciteerd Carlien! Gaaf joh.

Dee apart zeg! Dat ze vragen of je nog in de buurt bent ok, maar meteen langs brengen?

Hier goed en slechter nieuws. Met mams lijkt alles heel goed te gaan, 2e kuur lijkt ook te zijn aangeslagen. Ik heb alleen meer pijn, dus ben wat minder aanwezig.
Dream, nee, antwoordnummer hebben ze denk ik niet. Wel handig ja. Nou ja, gelukkig hebben ze 'm opgehaald, maar ik blijf het raar vinden dat ze als eerste opperen dat ik 'm wel ff terug kan brengen. Als ik m nou per ongeluk meegenomen had, maar zo is het niet gegaan (meisje was met een plastic tas van eigen winkel boodschappen gaan doen, had daar losse sleutel in gedaan, en daarna gewoon die tas weer bij de andere plastic tasjes gehangen zonder de sleutel eruit te halen).

Nou ja, genoeg, LB
Hoi Cay, super van je moeder zeg .Minder van jou, komt dat door het vochtige weer, weer? (lekkere zin....)
Dom verhaal hoor van die sleutel!

En leuke plaatjes

Cay

Wel fijn dat de kuur aanslaat zeg!

Hier moe maar voldaan.. werkelijk bijna alles in dozen op kamertje Mini na.. maar boeiend.. speelgoed zal toch over en weer gaan!

En Ja Carlien.. tis een heel gedoe zo'n verhuizing en huishouden en kleine meid en geregel enzo... maak een planning en een lijstje enzo.. echt meid het werkt.. en doorstrepen is heerlijk
Komt idd door het vocht Dee.

Zo volgens mij schiet je lekker op of niet Freak?
Sterkte in ieder geval

...waar is trouwens ons openingsplaatje gebleven? @Thee, kun je weer iets gezelligs plaatsen zodra je weer online bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven