Vriendinnen geen tijd, wat doe je dan?
woensdag 31 maart 2010 om 12:48
Van maandag tot zaterdag werk ik, waardoor mijn vriendinnen vaak geen tijd hebben om (op zondag) af te spreken.
Nou zit ik dus te bedenken wat leuk zou zijn om in mijn eentje te doen (op zondag nog wel) en ik dacht: jullie hebben vast ook wel een idee. Toch?! Het maakt niet uit of het binnen- of buitenshuis is, gewoon, leuk, ideetjes. Thanx!
Nou zit ik dus te bedenken wat leuk zou zijn om in mijn eentje te doen (op zondag nog wel) en ik dacht: jullie hebben vast ook wel een idee. Toch?! Het maakt niet uit of het binnen- of buitenshuis is, gewoon, leuk, ideetjes. Thanx!

woensdag 31 maart 2010 om 13:00
Naar de bieb, goed boek uitzoeken, thuis een lekker nest op de bank maken en lezen.
Alleen naar de bioscoop.
Musea en galeries bezoeken.
In een sympathiek café aan de leestafel koffie drinken en tijdschriften en kranten lezen.
Stadswandeling, boswandeling of strandwandeling maken.
Dvd's huren en een filmmarathon doen.
Alleen naar de bioscoop.
Musea en galeries bezoeken.
In een sympathiek café aan de leestafel koffie drinken en tijdschriften en kranten lezen.
Stadswandeling, boswandeling of strandwandeling maken.
Dvd's huren en een filmmarathon doen.
woensdag 31 maart 2010 om 13:06
lekkere vriendinnen dan..... Sorry hoor maar er moet er toch wel af en toe 1 tijd hebben. Als vriendinnen zijnde maak je ook tijd voor elkaar.
Maar wat te doen uhmm. Sporten, luieren, bios (pathe unlimited pas), familiebezoek, shoppen, lezen, scrapboek maken, een nieuwe taal leren, kook/bakcursus, hond kopen...
Maar wat te doen uhmm. Sporten, luieren, bios (pathe unlimited pas), familiebezoek, shoppen, lezen, scrapboek maken, een nieuwe taal leren, kook/bakcursus, hond kopen...
woensdag 31 maart 2010 om 13:09
woensdag 31 maart 2010 om 13:09
Ik spreek op zondag zelf ook liever niet af. Is hier echt een brakdag.. Uitslapen, bank hangen, wat in huis rommelen en MISSCHIEN een stukje lopen of fietsen .. Heb zelf dan ook geen behoefte om bezoek te ontvangen. Ik vermaak me met tv kijken (voetbal of een leuk dvdtje) stapel tijdschriften weglezen, wat poetsen of bij mooi weer even naar buiten.
woensdag 31 maart 2010 om 13:11
Omdat JIJ van maandag t/m zaterdag werkt, hebben je vriendinnen geen tijd om op zondag af te spreken...???
Wat heb je aan vriendinnen die nooit tijd voor je hebben?
Maar goed...dat vroeg je niet...sporten, een creatieve hobby zoeken, een cursus, nieuwe recepten proberen, hardlopen, forummen, stapel films huren, boeken lezen, je huis pimpen, in de tuin werken, je ouders/oma/andere familie bezoeken. Poeh...ik zou het wel weten
Wat heb je aan vriendinnen die nooit tijd voor je hebben?
Maar goed...dat vroeg je niet...sporten, een creatieve hobby zoeken, een cursus, nieuwe recepten proberen, hardlopen, forummen, stapel films huren, boeken lezen, je huis pimpen, in de tuin werken, je ouders/oma/andere familie bezoeken. Poeh...ik zou het wel weten
woensdag 31 maart 2010 om 13:13

woensdag 31 maart 2010 om 13:46
Ik heb ook meestal geen zin om op zondag af te spreken, maar even bij elkaar langs gaan vind ik hartstikke leuk. Heb dan ook vooral problemen met het idee van een volle agenda op zondag, niet met de activiteiten op zich.
Bij ons gaat het meestal zo: Ik heb zin om iets te ondernemen en bel dan een vriend (in), als ze nu zin en tijd hebben gaan ze mee, anders niet. Zelfde met langs gaan, ik bel op met de tekst "Heb je zin in visite?". Zo ja, dan ga ik langs (mijn vriendinnen zeggen ook gewoon eerlijk "nee" als ze geen zin hebben overigens).
Verder kun je ook dingen met een gezin ondernemen, da's nieuw.
Bij ons gaat het meestal zo: Ik heb zin om iets te ondernemen en bel dan een vriend (in), als ze nu zin en tijd hebben gaan ze mee, anders niet. Zelfde met langs gaan, ik bel op met de tekst "Heb je zin in visite?". Zo ja, dan ga ik langs (mijn vriendinnen zeggen ook gewoon eerlijk "nee" als ze geen zin hebben overigens).
Verder kun je ook dingen met een gezin ondernemen, da's nieuw.
woensdag 31 maart 2010 om 14:16
woensdag 31 maart 2010 om 14:19
Lekker lange wandelingen maken! Een leuke cursus!
Overigens zijn er op zondag ook vaak leuke 'dingen' te doen in ieder zijn omgeving. Kijk maar eens op de agenda van de stad/dorp waarin je woont. Er wordt vaak het één en ander georganiseerd op de zondag, zoals rommelmarkten, tentoonstellingen, optredens, feesten enz. Hartstikke leuk en afwisselend.
Overigens zijn er op zondag ook vaak leuke 'dingen' te doen in ieder zijn omgeving. Kijk maar eens op de agenda van de stad/dorp waarin je woont. Er wordt vaak het één en ander georganiseerd op de zondag, zoals rommelmarkten, tentoonstellingen, optredens, feesten enz. Hartstikke leuk en afwisselend.
Carpe diem
woensdag 31 maart 2010 om 14:23
quote:littlemissvixen schreef op 31 maart 2010 @ 12:56:
Als het probleem iedere zondag terugkomt; schrijf je in voor een cursus / bij een sportschool. Of ga naar een pubquiz zoals ik
Dat zou echt niet verstandig zijn voor mij. Binnen de kortste keren zit ik er dan vastgegroeid aan de kruk en gillend om de antwoorden door te geven..
Ken je die spellen dat ze een intro van een liedje draaien en dat je dan een gratis biertje krijgt als je hem als 1e goed raad? Nou.. ik ben dan zo iemand die bijna op de bar springt en het antwoord eruit gilt haha.
*zelfbescherming.. niet gaan ..
*
Als het probleem iedere zondag terugkomt; schrijf je in voor een cursus / bij een sportschool. Of ga naar een pubquiz zoals ik
Dat zou echt niet verstandig zijn voor mij. Binnen de kortste keren zit ik er dan vastgegroeid aan de kruk en gillend om de antwoorden door te geven..
Ken je die spellen dat ze een intro van een liedje draaien en dat je dan een gratis biertje krijgt als je hem als 1e goed raad? Nou.. ik ben dan zo iemand die bijna op de bar springt en het antwoord eruit gilt haha.
*zelfbescherming.. niet gaan ..

Poelepoelepoelepoes!
woensdag 31 maart 2010 om 15:13
Er zitten weer leuke reacties bij, dank jullie wel, ik heb zeker zinnige ideetjes op kunnen doen.quote:Troeta schreef op 31 maart 2010 @ 13:42:
Waarom werk je zoveel? Is niet goed voor je hoor. Ik heb het ook een tijd gedaan, maar zal het door dit soort dingen nooit meer doen. Plus dat ik achteraf heel veel belasting moest betalen, dus eigenlijk voor niks gewerkt!Ik weet dat 6 dagen in de week werken ten koste gaat van je rust, maar helaas, deze baan bevalt goed. Ik denk ook dat er wel meer mensen zijn die 6 dagen per week werken. Het is gelukkig maar van 9 tot 5
Waarom werk je zoveel? Is niet goed voor je hoor. Ik heb het ook een tijd gedaan, maar zal het door dit soort dingen nooit meer doen. Plus dat ik achteraf heel veel belasting moest betalen, dus eigenlijk voor niks gewerkt!Ik weet dat 6 dagen in de week werken ten koste gaat van je rust, maar helaas, deze baan bevalt goed. Ik denk ook dat er wel meer mensen zijn die 6 dagen per week werken. Het is gelukkig maar van 9 tot 5

woensdag 31 maart 2010 om 21:07
Ow nou ik zou het wel weten als ik echt een flink aantal uurtjes over had. Ga een taal leren!
In het begin een gedoe want pff het lijkt niet op te schieten maar wordt steeds leuker naarmate je langer bezig bent en het resultaat is dat je er een taal bij hebt, geweldig toch!
De eerste serieuze kans die ik zie, ga ik zeker Spaans leren
In het begin een gedoe want pff het lijkt niet op te schieten maar wordt steeds leuker naarmate je langer bezig bent en het resultaat is dat je er een taal bij hebt, geweldig toch!
De eerste serieuze kans die ik zie, ga ik zeker Spaans leren
woensdag 31 maart 2010 om 21:21
je staat blijkbaar niet hoog genoeg op de prioriteitenlijst van die vriendinnen. Wat is 't probleem om es een keer op zondag af te spreken.
Misschien de site nieuwemensenlerenkennen?
Ik zit een beetje in een soortgelijke situatie, maar door verhuizing nieuwe stad. Weet niet of ik bijv alleen naar een kroeg zal gaan waar een band speelt.
Misschien de site nieuwemensenlerenkennen?
Ik zit een beetje in een soortgelijke situatie, maar door verhuizing nieuwe stad. Weet niet of ik bijv alleen naar een kroeg zal gaan waar een band speelt.