We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
TH.. weer een leermomentje hé

Het forum is goed voor de geest!
Ik heb ter verhoging van de scherpte ook nog maar even een verse pad in de senseo gelegd .

En als ik die op heb ga ik huishoudelijk doen
Hmm, ik heb ook een bakkie nodig, want ik zie TH dus met een amfibie in de weer. Komt ook door die padden in mijn achtertuin .
Ik mag ook nog een bakkie van mezelf en Sjors...dan douchen en aan de studie.

Oh ja..en dweilen..

er zijn trouwens meer mensen die witte teksten niet kunnen lezen lezen:

Hier mag alles!
quote:delphicat schreef op 31 maart 2010 @ 12:16:

Hmm, ik heb ook een bakkie nodig, want ik zie TH dus met een amfibie in de weer. Komt ook door die padden in mijn achtertuin .
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 12:18:

Ik mag ook nog een bakkie van mezelf en Sjors...dan douchen en aan de studie.

Oh ja..en dweilen..

er zijn trouwens meer mensen die witte teksten niet kunnen lezen lezen:

Hier mag alles!

Leuk topic! Wist nu wel meteen wat ik moest doen .

Geniet nog ff van je bakkie Sjors en studeer ze. Hier zwaait de stofzuiger!
Nog even naar Mylene, over een uurtje kunnen we lekkere paasrecepten lezen
Poeh...ben bijna jaloers op jullie huishoudelijke klussen...hier op werk zitten is ook niet alles....
Oja dan wil ik wel standby zijn.

Ze is vast heel zenuwachtig..

Succes Mylene!!
Haha, zit te lachen hier, weer herkenbare dingetjes hier. Als er hier iets met een rotklap valt kan ik er meestal wel vanuit gaan dat de kat die het hardtst (of zoiets) naar binnen komt gerend en zich begint te wassen de schuldige is, die kijkt ook het meest onschuldig....

Kotsjes zijn ook altijd fijn ja, 's morgen op de blote voetjes naar de wc, ogen nog dicht, wijd open omdat je uitglijd in een obscure substantie. Balthasar wilt nog weleens te gulzig eten en dan ligt het er een half uur later weer net zo hard uit, op meerdere plaatsen, idd de moonwalk, hebben ze hier ook onder de knie. Liefste op stoffen voorwerpen natuurlijk, of recht in het looppad....
Hoe en waar komt het verhaal van MV eigenlijk...???
Vanmiddag in de blog van Angel5 dacht ik.
Ik wil best ff ruilen hoor Mittens: hier moet de wc nog gedaan (de badkamer negeer ik vandaag, dat kan nog wel 2 dagen wachten) en de vloer gedweild .

En kotsjes van de katten: Olivier spuugt regelmatig haar uit en eet tegenwoordig zo langzaam dat ie dat (gelukkig) wel binnen houdt. De jonkies zijn nog niet zo spugerig en vinden het zelfs een beetje eng . Als er eens wat haar uit moet rennen ze als een gek door de kamer om dan heel besmuikt ergens achter te gaan spugen.

De recepten van Mylene komen in een blog te staan!
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 11:43:

Ik heb btw een beetje verhitte droom gehad over een collega....is dat nou verwerking? Ooit eens gehad over mijn leraar geschiedenis van de mavo.... dat is niet leuk....
quote:Ratteke schreef op 31 maart 2010 @ 13:20:

[...]

Ooit eens gehad over mijn leraar geschiedenis van de mavo.... dat is niet leuk....

Was geen lekker ding dus ??

Ik voelde me ook een beetje raar vanochtend...
Oh, ik heb over allerlei types gedroomd waar ik echt serieus niets mee aan wil vangen. Bij mij is het een kwestie van zin hebben, en iemand waar ik toevallig de dag ervoor aan heb gedacht is dan het "slachtoffer". Heeft bij mij dus meer met toeval dan met aantrekkingskracht te maken.
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 13:25:

[...]

Was geen lekker ding dus ??

Ik voelde me ook een beetje raar vanochtend...

Klein, grijs haar en een bril. Oud was ie nog niet. Geen idee eigenlijk hoe oud hij wel was.

Staan in kattenkots, check. Staan in kattenplasje, check. Te smerig voor woorden. Ik heb nu een handdoekje voor de ingang van de kattenbakken gelegd. Ze zijn een dagje ouder en mikken gaat niet meer zo goed. Zo bespaar ik me een hoop ellende.

Alleen die kots he.... als ze dat nou gewoon eens in een hoekje doen. Of bij stiefzoon op de kamer. Dan hebben wij er geen last van. Zoon slaapt alleen in het weekend hier en tegen die tijd is het wel opgeruimd.

Gelukkig droom ik niet vaak over vreemden. Wel over mn vriend, de kinderen en mn familie.
*even om het hoekje loert*

Ik doe ook maar even een bakkie mee, is d'r nog of zal ik nieuwe zetten?

Fysio heeft nog niet gebeld, ga zo zelf weer even bellen. M'n fysio is een wereldmens, maar ziet bijna niks meer en ziet ook vaak het lampje van het antwoordapparaat over het hoofd. Maar volgens mij heeft ze vandaag wel praktijk.

En we hebben er weer een gewonde bij.. Echt, we hebben iets met nekken hier momenteel.

Man ging met Bunker zoon uit school halen. Lopen ze terug, komt er een grote hond op Bunker af stormen. Wat nou losloopverbod? Wat nou vlak bij een basisschool? Als je geen riem kunt vinden als je de hond van de buren uit gaat laten, dan laat je 'm toch loslopen?

Bunker ziet die hond op z'n allessie (zoon) af komen en maakt zich breed en gaat voor zoon lopen, gromt. Maakte niks uit, andere hond vloog er vol in. Man heeft de honden uit elkaar moeten halen. Bunker een redelijk gaatje in z'n nek, man een schram op z'n pink. En zoon trillend op z'n benen natuurlijk.

Grmbl...
Iets anders
Ik zet wel even verse

Fris gedoucht inmiddels (lekker vlot hé) wasmasjien draait en monster vlijt zich net in mijn armen tussen de lapslet en mij.

typ nu met een hand en kan niet meer bij de hoofdletters...
agos arme bunker zeg.

weet je van wie de hond is ?
Jemig zeg babs, dat is ook schrikken zeg! Arme Bunker, wel stoer hoe hij deed zeg, volgens mij is het echt een geweldige hond! Ik hoop dat gaatje meevalt (ik zie nu voor me hoe hij straks water drinkt en het er aan de zijkant zo weer uitloopt!) en dan de pink van je man ook snel weer bij z'n positieven komt.

En wat balen van je eigen nek zeg, ik hoop echt dat je misschien vandaag nog terecht kan!

Toen ik daarstraks over kattenkots hier aan het lezen was, liet Fido even zien dat hij de kotskampioen was: vanuit het hangmatje van de klimpaal de boel overboord gooien, echt het lag een meter in de rondte...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat een nare toestand, Babsjuh. Zeker weer van die doettieandersnooitoor-typjes?
Babs,wil je persé naar je eigen fysio?

Zou niet elders terecht kunnen?
O my..

Ik zit al sinds 11 uur achter mn computer in mijn pyama en mijn vriend komt over een uurtje al thuis.

Het begon met vacatures zoeken, informatie zoeken over een vacature, achtergrondinformatie over het bedrijf en toen kwam ik weer via via op een site terecht met leuke kleding. En van die kleding op een dierenwinkel en en .. nu zit ik weer hier..

Ik moet me echt eens gaan aankleden.

Of in ieder geval mijn haren borstelen :D
Poelepoelepoelepoes!
Lekker, een vers bakkie . Was ik ook wel weer aan toe. En hier draait ie al de 3e was ondertussen...tot zover de huishoudelijke mededelingen.

Babsjuh, het is echt jouw/jullie dag niet, wat zielig voor Bunker! En arme zoon, das nou geen leuke uit-school ervaring. Maken jullie er nog werk van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven