We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu ook lekker aan de senseo met een sigaretje (wel verdiend na kotsopruimerij vond ik). Ik wil alleen een nespresso als Sjors Kloenie ook daadwerkelijk in de doos meeverpakt zit.

Ik moet zo nog boodschappen doen maar het WAAAAAAAAIT zo enorm hier, brrrr. Bovendien heb ik een spier in mijn rug verrekt (zo eentje die je zo lekker voelt met ademen), dus even wachten tot pijnstillertje werkt. In de tussentijd maar ff forummen dus
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nu ik hier toch ben, wat zal ik eens gaan koken met pasen?

Mijn ouders en broertje komen op brunch en blijven daarna ook eten.

Nu dacht ik aan een beenhammetje in de oven ofzo, al heb ik dat nog nooit op/ gegeten, maar het klinkt wel chique, haha.

Wat is nou lekker, ziet eruit alsof je in een restaurant zit, maar is niet al te moeilijk?
Poelepoelepoelepoes!
Heartwork, ik zou zeggen: wacht even op de blog van MV!
Handig he, typen met een kat op schoot? Zoë wil altijd meehelpen, muispijltje of cursor vangen bijvoorbeeld. Jammer alleen dat ik een touchscreen heb, dus er verdwijnt nog wel eens wat in het grote zwarte gat als Zoë weer eens tegen het scherm tikt

Er is inmiddels contact geweest met de eigenaar van de hond, ook geschrokken en het had nooit mogen gebeuren dat die hond los liep. Excuses zijn aangeboden en 't is uitgepraat. Bunker hoeft gelukkig niet naar de DA, en stiekem is hij er eigenlijk wel van opgeknapt: man heeft de honden dan weliswaar uit elkaar moeten halen, maar toen nam die andere hond de pleitvaart. Voor Bunker is dat dus dat hij 'm zelf heeft weggejaagd. Bunker wijkt niet meer van zoon's zijde en is helemaal stoer nu. Dus Bunker heeft een gaatje in z'n jas maar wel een opgepoetst ego.
Iets anders
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 14:27:

Ik zit nu ook lekker aan de senseo

Ik begrijp niet hoe je lekker en senseo in één zin kunt gebruiken

Hier waait het trouwens ook heel erg hard en moet ook nog boodschappen doen.

(klein leed noemen ze dat toch)
Heartwork, al het goed is komen de recepten van Mylene vandaag online, daar moet je vast iets lekkers kunnen vinden. En nu haren kammen

Olijfje, hier waait het ook zo hard en er zijn ook al 2 flinke buien gevallen. Katten vinden dat ook helemaal niet leuk en liggen alledrie lekker te pitten op zachte kussentjes, bank en de krabpaal. Ik ga pas boodschappen doen als de auto (met man erin) weer thuis is. Balen van die spier!
Bieb:
Nou handig inderdaad..

Dimitris eist altijd een arm op en er mag niet bewogen worden want dat bijt hij (alfamannetje)

Dus als mijn andere arm dan typt en dat raakt hem aan is het ook al mis....
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 14:34:

Bieb:
Gelukkig hebben wij allebei een auto (nou ja, ik een autootje) dus hoef ik niet te wachten tot Olief thuis is. Pijnstiller begint te werken dus ik wapper zo richting auto en de Appie.
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 14:36:

[...]

[afbeelding]

bakkie Sjors om het goed te maken
Bieb, wat een flapdrol is jouw ZM toch ook! Hier ligt ZM lekker te pitten na eerst 100 zijn excuses te hebben aangeboden voor kotspartij (hij komt dan op mijn schoot gesprongen, ploft gelijk meer en zet een poot op mijn neus, zo van: ik ben toch wel liehiefffff?)
Heb je die poffertjespan nog steeds Olijf?
quote:Babsjuh schreef op 31 maart 2010 @ 14:32:

Handig he, typen met een kat op schoot? Zoë wil altijd meehelpen, muispijltje of cursor vangen bijvoorbeeld. Jammer alleen dat ik een touchscreen heb, dus er verdwijnt nog wel eens wat in het grote zwarte gat als Zoë weer eens tegen het scherm tikt

Er is inmiddels contact geweest met de eigenaar van de hond, ook geschrokken en het had nooit mogen gebeuren dat die hond los liep. Excuses zijn aangeboden en 't is uitgepraat. Bunker hoeft gelukkig niet naar de DA, en stiekem is hij er eigenlijk wel van opgeknapt: man heeft de honden dan weliswaar uit elkaar moeten halen, maar toen nam die andere hond de pleitvaart. Voor Bunker is dat dus dat hij 'm zelf heeft weggejaagd. Bunker wijkt niet meer van zoon's zijde en is helemaal stoer nu. Dus Bunker heeft een gaatje in z'n jas maar wel een opgepoetst ego.

Jee, dat is ook schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je zoontje? Al van de schrik bekomen? Wel fijn dat de eigenaar met jullie wilden praten. Onze buurvrouw (. mn ex-buurvrouw sorry ) had dan gewoon iets geroepen van ' hij zal hem wel uitgedaagd hebben'.. stom wief.

En ja ik wacht al daaahaaagen op MV's recepten, maar man wat duurt dat wachten lang!

Volgens mij wordt dat een run op de supermarkt

'De AH, Digros en Super de Boer begrijpen niet waarom er plotseling zo'n grote run is op verse bieten tijdens de Paasdagen. Na uitgebreid onderzoek blijkt dat er op het viva forum recepten zijn aangereikt door MV om de wanhopige huisvrouw te helpen met het perfecte paasdiner. '

haha ik zie het zo voor me dat er zoiets gebeurt he.
Poelepoelepoelepoes!
Ha, een lekker bakkie Sjors, daar zeg ik geen nee tegen!
Biebelie: Ik zou misschien wel bij een andere fysio terecht kunnen, maar m'n eigenste zweefsio kent m'n hele revalidatiemap en gooit er ook allerlei zweef-therapieën tussendoor (reikie, aroma, kleurentherapie, visceraaltherapie). Net waarvan ze denkt dat ik er baat bij heb. Dus ik wacht geduldig af
Iets anders
Ja, ik rij nog steeds in mijn poffertjespan rond. Hij rijdt nog steeds prima, al ziet 'ie er niet meer uit. Nou ja, hoef ik ook niet bang te zijn dat 'ie gejat wordt. Dames, zullen we een keer een poffertjes-meet doen? Kuiltjes zat in mijn auto
Fijn dat jullie het weer bijgelegd hebben meisjes . En ja, ik weet dat senseo eigenlijk een belediging is voor koffie, maar het lijkt er behoorlijk op en is reuze makkelijk. En ik vind Sjors nog steeds zo duur

Eigen auto, ja, die tijden kan ik me ook nog goed herinneren. Maar toen ik ging studeren en heel dichtbij en minder ging werken bleek ie wel een enorme hap uit het budget te nemen. Als ik nu de auto echt nodig heb gaat meneer praathoofd overigens net zo makkelijk met de bus naar zijn werk :-)
ik wil ook een sjors kloenie koffie..

Ik heb gewoon een padmachine van Princess. (want ik ben natuurlijk een prinses )

Ik weet nooit welke pads ik moet nemen.

Ik weet wel dat ik DE Brazil, Colombia en Kenya erg lekker vind, maar vind het zo zonde wanneer er mensen komen die koffie drinken als water. Dan is het zo op en voor mij is het toch wel een bedrag (3 of 4 euro per verpakking).

wat is nou een lekker merk padkoffie die eigenlijk iedereen wel lekker vind?
Poelepoelepoelepoes!
Poffertjespan .
Voor de duidelijkheid: poffertjespan is mijn auto na de enorme hagelbui in Gelderland van juni 2008. Hij was het geld niet meer waard om te laten uitdeuken. Oliefs auto is toen wel uitgedeukt (want veel nieuwer): alleen in de motorkap al bijna 500 deukjes!!
Wat voor type auto is die poffertjespan?

Ik hou wel van poffertjes.. mmm ..

Poelepoelepoelepoes!
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 14:46:

Voor de duidelijkheid: poffertjespan is mijn auto na de enorme hagelbui in Gelderland van juni 2008. Hij was het geld niet meer waard om te laten uitdeuken. Oliefs auto is toen wel uitgedeukt (want veel nieuwer): alleen in de motorkap al bijna 500 deukjes!!Aha! Maar zolang het rijdt zit je lekker droog & windvrij
Mijn mobiel maakt best mooie foto's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven