Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
Strak plan Q, suiker en een wolkje melk graag *is moe*
Ik hoorde overigens net van de technische afdeling dat het inderdaad klopt dat een aantal de smileys al wel hebben. Ze hebben een aantal forummers laten testen maar konden dat alleen doen door bepaalde delen van de database alvast te updaten. Vandaar dat er ook sommige niet-testers al de smileys hebben.

De update staat geplanned voor ergens rond 3 uur geloof ik, dus dan zou iedereen ze moeten hebben.
Q je bent lief hoor maar ik kan geen foto's plakken op mijn oude laptop met IE, dat doet ie gewoon niet, kreng
quote:Viva Angel5 schreef op 01 april 2010 @ 12:37:

Ik hoorde overigens net van de technische afdeling dat het inderdaad klopt dat een aantal de smileys al wel hebben. Ze hebben een aantal forummers laten testen maar konden dat alleen doen door bepaalde delen van de database alvast te updaten. Vandaar dat er ook sommige niet-testers al de smileys hebben.

De update staat geplanned voor ergens rond 3 uur geloof ik, dus dan zou iedereen ze moeten hebben.Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De Google gebruikers, itt IE, zijn zeker weer achtergesteld.
gelukkig maar Vief, want werd bijna een huillie
Ik voel mij achtergesteld, is dat hetzelfde?
Zo Fries heeft em ook
tja kom uit het noorden hé! Veranderingen dringen hier wat later door!
jezustepaard

ik was hier als eerste, het is niet eerlijk!
En hoe moet dat straks nou op het verbouwerstopic? En op de adhd-topics? Het móet toch een grap zijn dat het niet tussen : : hoeft?
ik ben ook een huilie want ik wil ze ook!
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 12:50:

En hoe moet dat straks nou op het verbouwerstopic? En op de adhd-topics? Het móet toch een grap zijn dat het niet tussen : : hoeft?Natuurlijk is het een grap.
quote:friezinnetje schreef op 01 april 2010 @ 12:44:

tja kom uit het noorden hé! Veranderingen dringen hier wat later door!In Friesland misschien maar in Grun-Stad doorgaans niet hoor
quote:Zwieber schreef op 01 april 2010 @ 12:50:

[...]

Natuurlijk is het een grap.Natúúrlijk is het een grap, dat was mijn eerste reactie, maar ik vind het nu al niet leuk meer
Ik bedoel, ik wil ze wel echt hebben, maar tussen : :

even kijken of ze het nog steeds doen
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 12:50:

[...]

In Friesland misschien maar in Grun-Stad doorgaans niet hoor Lig ik nou eens voorop
zo, de relschoppert is er weer.

Eens even kijken of ik het ook al doe.

blabla
NEE DUS GODMEJAAR!!!!!

ik voel me enorm remi nu....
ik ga een forumrel beginnen.

Nu kan het nog op normale wijze, zolang ik van die onvrijwillige kermis verschoond blijf
Ik moet ook alle vragen over borstvoeding die ik over een paar jaar misschien heb nu alvast maar stellen, want ander wordt ik gek van die tieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven