Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
Mislukt.

Ik stop ermee!
Ik neem aan dat ik de enige ben die opnieuw opgestart heeft?
quote:Toet schreef op 01 april 2010 @ 15:52:

[...]

Lafbek, je had gewoon daar moeten posten MET die smileys!Dat durfde ik niet hoor.
Ik sowieso niet, Yas.
Geweldige grap dit !!!

ik wil ze wel houden!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:58:

Ik sowieso niet, Yas.
Maar uh...mogen sommige smileys echt blijven? Er zitten wel hele leuke tussen! En anders wil ik een patent voor mijn stuiterkind op de adhd smiley.
Ik wil deze wel houden:

Ze moeten blijven!
Jezus, fuck! Ik vind de smileys zó ontzettend leuk; dus ik kom hier binnenvallen van ; nee, zou 't echt?, eindelijk coole smilies, wat tof!!!!

Is t een grap.................. echt blij gemaakt met een dooie smiley
quote:minny schreef op 01 april 2010 @ 15:15:

Ik mis wel een autistische smiley...Je bent boro-mosterd. Ik miste hem ook al
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
We hebben toch al een autistische smiley?

BV smilies zijn ongehoord en wil ik niet zien, nooit en te nimmer.
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 16:14:

We hebben toch al een autistische smiley?

Is dat een autist?
Ow het is zo simpel. gewoon rechts klikken op het poppetje, afbeeldingslocatie copieëren, en gebruik maken van de foto-plaats functie.
De mijne ziet er vaak wel zo uit
Hahaha, idd suus, die van mij kan ook zo -eh- autistisch kijken
Meeestal maakt ie er dan ook een geluid bij , trouwnens. ( oeh ! Smiley's mét geluiden dat zou briljant zijn. )

Een soort heel irritant vals uuuuuu-uuu-uuuuuu-uuuu geluid, wat precies pijn doet aan je oren.
En ik weet nog steeds niet hoe ik foto's moet plaatsen, dus ik begin er niet aan
quote:_69_ schreef op 01 april 2010 @ 16:11:

Is t een grap.................. echt blij gemaakt met een dooie smiley
Psies, die.
quote:borodini schreef op 01 april 2010 @ 16:19:

Meeestal maakt ie er dan ook een geluid bij , trouwnens. ( oeh ! Smiley's mét geluiden dat zou briljant zijn. )

Een soort heel irritant vals uuuuuu-uuu-uuuuuu-uuuu geluid, wat precies pijn doet aan je oren.

Ghehehehe ja die van mij komt uit hetzelfde ei volgens mij. Maakt ook van die belachelijk hysterische onaardse geluiden. met name als ie heel erg blij boos verdrietig moe vrolijk vervelend druk stil of kalm is.

Zeg maar altijd dus. Hij vervormt zijn stem dan ook helemaal, tis net kwaken bij tijd en wijle. Tegenwoordig sla ik hem met de koekenpan als ie weer zo vervelend doet. Ben het zat, dat gekwaak
Yasje, mag ik je even
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 16:23:

Zeg maar altijd dus. Hij vervormt zijn stem dan ook helemaal, tis net kwaken bij tijd en wijle. Tegenwoordig sla ik hem met de koekenpan als ie weer zo vervelend doet. Ben het zat, dat gekwaakHier geen autist, maar een kind dat sinds gisteren opeens "fúck fúck" uitroept als ze als een kikker springt.
hahaha die Qtie . Fuuuck fuuuck.

A heeft wel eens 3 kwartier in de tuin gezeten terwijl hij echt op een heel vervelend-dat-doet-pijn-an-je-oren "haaalloooo eeeeeeeh hallloooooo eeeeeh halllloooooo eeeeuuuuhhh " zat te roepen . We wilden kijken hoelang hij het vol zou houden, maar na 3 kwartier was ik het zo zat dat ie stil moest zijn wassie nog verbaasd ook, hij zat toch gewoon lief te "hallo eeeheeeeen?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven