We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
ben er even stil van kwam er niet tussen..
Enniehoe, als ik toch de vloer voor mij alleen heb, tetter ik nog even lekker door, 'k heb d'r zin in

Ging vandaag best lekker, man z'n bui zakte redelijk vlot af, heb toch nog een hoop kunnen doen. Zaterdag de 24e komt de schilder, dan moet, Moet, MOET ons kantoor schoon/klaar/leeggeruimd zijn. Want na het schilderen wordt het kantoor de slaapkamer van man en mij, gaat zoon naar onze slaapkamer en wordt zoon's huidige slaapkamer ons nieuwe computerhok. Heb d'r veel zin in, ik mag toch niet sjouwen dus daar hoef ik me alvast niet mee te vermoeien [insert evil grin]. Straks slapen we op de begane grond, uitzicht op de achtertuin (klein postzegeltje maar hoor, Randstad en zo), is ons nieuwe computerhok helemaal boven en dan mogen we van onszelf niet meer roken binnen. Dan gaan we stoppen. Moeten we stoppen. Dan zijn alle redenen en factoren om niet te stoppen weggestreept, dan kunnen we er echt niet meer onderuit.

Maar dus wel de komende weken iedere dag aan de slag. Al is het maar 2 uurtjes, ik moet nog zó veel achterstallige administratie wegwerken, zó veel weggooien. En wat uitgezocht en weggegooid is hoeft straks niet 2 trappen op gesjouwd te worden.

Bunker is weer terug in z'n ouwe doen gelukkig. Onze stoere stresskip. D'r hoeft maar dàt te gebeuren en z'n darmen zijn van slag. Wel sneu voor 'm, maar zou niet weten wat we d'r aan kunnen doen eigenlijk.
Iets anders
@ splinter & biebelie
Iets anders
Klets maar lekker door hoor Babs!

Fijn van je verbouwing,lekker vooruitzicht.

Ik heb sowieso niet zo heul veul te melden vandaag...wat me dwars zit/zat heb ik net al elders gespuwd
Even snel de belangrijkste verschillen voordat ik meneer praathoofd ga ophalen in de Nederlandse bakermat van honk- en softbal:

Een softbal-bal is een stuk groter dan een honkbal-bal (overigens komt ie net zo hard aan als je toevallig even niet oplet ) en het veld is daarentegen weer kleiner (omdat je met grotere bal minder ver slaat). Erg belangrijk verschil is dat de pitcher onderhands opgooit bij softbal en bovenhands bij honkbal. En bij honkbal mag je al een stukje van het honk om te gaan stelen, bij softbal mag dat pas als de pitcher de bal heeft losgelaten. De verdere spelregels zijn vrijwel gelijk. Honkbal wordt in Nederland overwegend door mannen gespeeld, in de jeugd zie je nog wel regelmatig meisjes. Softbal wordt meer door vrouwen gespeeld, de mannen zijn wel in opkomst (in aantal dan). En plankjes zijn niet toegestaan .

Babsjuh

Later misschien nog ff meer, moet nu snel mijn koffie opdrinken en op pad...hoewel het nog best gezellig klonk in de kroeg waar ie stond
quote:Babsjuh schreef op 01 april 2010 @ 21:28:

hoe heet dat ook alweer? Vijf op een remie of zo? Of is dat voorbehouden aan een ander topic nee dat was 6 op een remie
Talkinghead: duidelijke uitleg! Ik zat net te bedenken wat het verschil ook al weer was maar kon er niet meer op komen.

Waar zit 'm dat verschil in eigenlijk, dat mannen vaak voor honkbal kiezen en vrouwen voor softbal, is dat de "macho"-factor die meespeelt?
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 01 april 2010 @ 21:42:

Talkinghead: duidelijke uitleg! Ik zat net te bedenken wat het verschil ook al weer was maar kon er niet meer op komen.

Waar zit 'm dat verschil in eigenlijk, dat mannen vaak voor honkbal kiezen en vrouwen voor softbal, is dat de "macho"-factor die meespeelt?Na ruim 25 jaar moet ik verschil wel een beetje weten . En de machofactor (hey omroepbazen, lezen jullie mee??) zal zeker meespelen. Moet nu echt weg, zie alweer een jij-komt-ook-altijd-iets-later blik voor me
De uitleg is wel duidelijk ja!

Je vraagt je toch af waarom het 2 verschillende sporten zijn, als ze zó op elkaar lijken ......

(al zullen de spelers dat wel heel erg tegenspreken, vermoed ik zo).
Ik ga naar MUSE in juni, maar alleen maar omdat jeff dunham uitverkocht is en itsman dus een beetje in een baalstemming was
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Net terug van een gezellig biosavondje. Ik ben met een vriendin naar Nowhere Boy geweest, over de jonge John Lennon. Heb me goed vermaakt. Gelachen, gehuild, fijne film.

En nu moet ik al mijn Beatles platen weer gaan luisteren
hey ladies! Vrij rustig hier. Ik lig lekker in bed met laptop en ben morgen vrij....joeehoe!!!!!!

Ga zo lekker tukken dus wens jullie allen een goede nachtrust en maak het niet te bont hier
Ja Beatles, ga het ook meteen opzetten, geen klachten van vriend, die is zelf beatlesfan!

Las vandaag nog een stuk over die acteur... en dat hij becougard is door de regiseusse van deze film....
Haha, nou ik zou hem ook wel eens willen becougaren hoor
Oh mijn god, die jongen is 19, en nu verloofd met de regisseur van om en nabij de 43 die zwanger is van hun eerste kind
Ik vond hem eruitzien als 24 of zo.... Vond hem al wat te oud voor zijn rol... Mein Gott, je kunt ook cougaren voor 1 nachtje. Hoef je geen verloving en kind uit te peuteren.

Nou ja, open mind. Ze zullen heel veel van elkaar houden.
Its,ga je ook de 19de? kunnen we een "biertjebijdebarminimeet" doen ...

Ik werd net tot 2x toe gebeld... Was even op zolder met de was bezig maar voicemail en daarna nog een keer.

2 verschillende nummers die ik niet ken en bij de ene een beetje vaag taaltje op de achtergrond...
ooh een regisseuze met een pedopasje.... Kinderlokster
ik ga ook de 19e, ik dacht dat het uitverkocht was eigenlijk. Maar toen we op zoek gingen naar kaartjes voor jeff dunham kwam ik ze tegen en toen moest het zo zijn
quote:delphicat schreef op 01 april 2010 @ 23:10:

Oh mijn god, die jongen is 19, en nu verloofd met de regisseur van om en nabij de 43 die zwanger is van hun eerste kind . Ik probeer me voor te stellen dat ik een kind zou willen krijgen (dat al niet) met een binkie van 19.
dat is wel heeeeeeel erg cougar

ik denk dat ik met de baseballs naar bed ga. Met hun muziek, drie mannen is zelfs voor mij teveel
quote:itsme26 schreef op 01 april 2010 @ 23:47:

dat is wel heeeeeeel erg cougar

ik denk dat ik met de baseballs naar bed ga. Met hun muziek, drie mannen is zelfs voor mij teveel Dan kun je de overtollige man(nen) toch lekker de keuken in sturen voor de after-snacks, lekker drankje d'r bij, gewoon aan 't werk zetten die kerels
Iets anders
Oh, ik kan me best dingen voorstellen met een negentienjarige, alleen de zwangerschap is een stapje te ver
Ik zti naar House/Hugh Laurie te kijken en dan denk ik toch eerder jammie
Oh daar zeg ik ook geen nee tegen, hoor. Ik heb een brede smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven