Poepen
maandag 29 maart 2010 om 13:16
Ok dit gaat waarschijnlijk het meest vreemde topic zijn wat ik geopend heb, maar ik moet het even kwijt haha.
Overigens had ik geen idee op welke pijler ik het moest plaatsen!
Zojuist een discussie met een vriendin over poepen (geen idee hoe we erop gekomen zijn). Ik zei dus soms heb ik een pot vol, vriendin: kijk jij dan in de pot als je je boodschap gedaan heb iewww.
Maar wat ik mij dus afvraag, is dit nou zo vreemd of doen meer mensen dat? En met kijken bedoel ik gewoon snel sneakpeak bij het vegen hahaha.
Ow en ook dit soms als je gaat poepen is het lekker, een gevoel van vrijheid (opluchting) waardoor je een lekker gevoel krijgt, wederom een rare blik toegeworpen haha ben ik nou echt zo raar?
Groeten KISS86 (vanaf de pot hihi)
Overigens had ik geen idee op welke pijler ik het moest plaatsen!
Zojuist een discussie met een vriendin over poepen (geen idee hoe we erop gekomen zijn). Ik zei dus soms heb ik een pot vol, vriendin: kijk jij dan in de pot als je je boodschap gedaan heb iewww.
Maar wat ik mij dus afvraag, is dit nou zo vreemd of doen meer mensen dat? En met kijken bedoel ik gewoon snel sneakpeak bij het vegen hahaha.
Ow en ook dit soms als je gaat poepen is het lekker, een gevoel van vrijheid (opluchting) waardoor je een lekker gevoel krijgt, wederom een rare blik toegeworpen haha ben ik nou echt zo raar?
Groeten KISS86 (vanaf de pot hihi)

donderdag 1 april 2010 om 23:47
Met een washandje? dan zit je poep daarop nou, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen: je hebt je ding dus gedaan. je vult je flesje(of whatever) met water, doet je benen uit elkaar, giet het water zo een beetje over je vagina heen(moeilijk uit te leggen, maar als je het zo die kant op giet komt het ook bij je billen. je giet het er eigenlijk meer een beetje voorlangs en dan je hand zo eronder houden dat het bij je billen komt) en wassen maar, gewoon met de blote hand. ik haal er altijd wel even een klein wc papiertje van tevoren overheen...anders zit dat stukje dat misschien is blijven hangen op je vinders.

donderdag 1 april 2010 om 23:51
quote:nazife schreef op 01 april 2010 @ 23:47:
Met een washandje? dan zit je poep daarop nou, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen: je hebt je ding dus gedaan. je vult je flesje(of whatever) met water, doet je benen uit elkaar, giet het water zo een beetje over je vagina heen(moeilijk uit te leggen, maar als je het zo die kant op giet komt het ook bij je billen. je giet het er eigenlijk meer een beetje voorlangs en dan je hand zo eronder houden dat het bij je billen komt) en wassen maar, gewoon met de blote hand. ik haal er altijd wel even een klein wc papiertje van tevoren overheen...anders zit dat stukje dat misschien is blijven hangen op je vinders.
Oh ok, ik dacht dat je eerst al helemaal schoon veegde met papier en nog nog met water naspoelen. In dat geval zou het best met een washandje kunnen..
Hm ok weer wat geleerd
Oh ok, ik dacht dat je eerst al helemaal schoon veegde met papier en nog nog met water naspoelen. In dat geval zou het best met een washandje kunnen..
Hm ok weer wat geleerd
vrijdag 2 april 2010 om 00:22
vrijdag 2 april 2010 om 00:47
ik ben half nl/ half grieks en in ons huis in griekenland hebben we een bidet (zo heet dat toch?)..tot op de dag van vandaag maak ik de hele boel nog nat met dat ding pffff. Kvind t trouwens als ik t niet allemaal nat maak wel een superding. Als k een groter huis hier zou hebben zou k t hier ook wel willen. Fijn en fris idee....ook omdat als k sex met mn vriend heb en het is spontaan aan t einde van de dag ofsow ik mij niet zo fris voel en het liefst 1 zou willen douchen maja dan is het niet meer zo spontaan...als je een bidet zou hebben ben je altijd fris....ook heerlijk als je ongesteld bent.
vrijdag 2 april 2010 om 09:15
Ik heb dat ook wel eens getracht, naspoelen met een flesje water als ik niet thuis de boel na kon douchen. Maar dat lukte voor geen meter, het kwam niet waar het zijn moest. Kon ook zijn omdat ik op een dixie zat. De meest gore uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt trouwens. Over achterom kijken gesproken; als je zo'n ding in loopt zie je alle grote boodschappen van al die honderdduizend mensen die voor je hebben gezeten...
De doorspoeldixies zijn dan nog iets minder goor.
De doorspoeldixies zijn dan nog iets minder goor.
vrijdag 2 april 2010 om 10:38
zaterdag 3 april 2010 om 00:11
zaterdag 3 april 2010 om 10:05
zaterdag 3 april 2010 om 10:40
Lijkt me echt een heel gedoe, dat wassen... Dan zitten die bacterieën niet alleen tussen je billen, maar ook nog op je hand. En hoe doe je dit op openbare toiletten, neem je dan altijd een flesje water mee? En meestal zijn daar de wastafels buiten de toiletten.
Zo'n bidet snap ik ook niet helemaal, daar ga je opzitten en dan word je van onder besproeid? Ik zou dat ook niet kunnen zonder er een enorm waterballet van te maken. Laat mij maar lekker vegen.
Maar er bestaat toch ook zoiets als vochtige doekjes, maakt dat die boel niet schoon genoeg?
Zo'n bidet snap ik ook niet helemaal, daar ga je opzitten en dan word je van onder besproeid? Ik zou dat ook niet kunnen zonder er een enorm waterballet van te maken. Laat mij maar lekker vegen.
Maar er bestaat toch ook zoiets als vochtige doekjes, maakt dat die boel niet schoon genoeg?
zaterdag 3 april 2010 om 14:48
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de hoeveelheid van mijn productie, dus ik kijk altijd.
En die opluchting die Kiss86 beschrijft herken ik ook helemaal. Ik loop nu al de hele dag met een dikke pens rond omdat er niks uit komt en daar kan ik zwaar gefrustreerd van raken.
Valt het jullie ook op dat reclames over moeilijke stoelgang altijd over vrouwen gaan en dat er nooit een man voorbij komt die zegt dat hij al dagen niet kakken kan.
En die opluchting die Kiss86 beschrijft herken ik ook helemaal. Ik loop nu al de hele dag met een dikke pens rond omdat er niks uit komt en daar kan ik zwaar gefrustreerd van raken.
Valt het jullie ook op dat reclames over moeilijke stoelgang altijd over vrouwen gaan en dat er nooit een man voorbij komt die zegt dat hij al dagen niet kakken kan.