Rozen gaan hangen

vrijdag 2 april 2010 om 15:14
Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat hij maar geen rozen meer voor me moet kopen. Het is net een loterij, de ene keer blijven ze een week of langer goed de volgende keer is het binnen een paar dagen al een trieste boel.
Probeer er nog wat van de steel te halen en dan hopen dat ze een aantal dagen langer meegaan.
Probeer er nog wat van de steel te halen en dan hopen dat ze een aantal dagen langer meegaan.

vrijdag 2 april 2010 om 15:45
let op:
-leg ze in een laagje warm water in je douche of bad.
-haal de meeste bladeren eraf. die verbruiken veel water
-(opnieuw) schuin afsnijden
-vaas vullen met lauw water en een druppeltje chloor.
kan niet garanderen dat ze zich bekomen, kan ook met vervoer ofzo te maken hebben. maar de laatste 3 tips kun je altijd bij rozen toepassen.
succes!
-leg ze in een laagje warm water in je douche of bad.
-haal de meeste bladeren eraf. die verbruiken veel water
-(opnieuw) schuin afsnijden
-vaas vullen met lauw water en een druppeltje chloor.
kan niet garanderen dat ze zich bekomen, kan ook met vervoer ofzo te maken hebben. maar de laatste 3 tips kun je altijd bij rozen toepassen.
succes!
vrijdag 2 april 2010 om 15:55
quote:marcaro schreef op 02 april 2010 @ 14:53:
het is een bos van 26 lange rozen die ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gehad vd week. Dus als het nog enigzins te redden is wil ik dat doen ipv in de prullebak gooienIn jouw geval, ging ik mooi terug nd winkel, mits... je ze goed hebt behandeld.
het is een bos van 26 lange rozen die ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gehad vd week. Dus als het nog enigzins te redden is wil ik dat doen ipv in de prullebak gooienIn jouw geval, ging ik mooi terug nd winkel, mits... je ze goed hebt behandeld.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter