Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Of hij heeft het overgenomen van Pluis. Wij zeiden net helemaal verbaasd tegen elkaar dat het zo stil is boven. Wet van behoud van gerek misschien?

Tijd om op mijn fiets te stappen om te gaan sporten. Was ik nu maar woensdag gegaan...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een dag om gauw te vergeten Citro. En dan helemaal nooit meer aan denken, dat idee. Hopelijk is het morgen anders
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 02-04-2010 20:39
Reden: verkeerde smilie
% gewijzigd
Mandarijn heeft het misschien wel gehoord Citro. En hij heeft er ook wel een beetje de leeftijd voor natuurlijk.

Die poepverhalen word ik niet zo blij van. Maar ik eet gewoon door terwijl ik mijn nootjes ook kan laten staan natuurlijk haha.

Heb je recept van die schotels Citro of doe je het op de gok? Hoe lang in de oven dan?

Ik ben intussen naar boven verhuisd, heerlijk!
Sorry ik schreef het op en dacht, wie zit er te wachten op zulke details, maar ja..

Ik heb wel recepten maar daar verander ik zelf dan weer van alles aan, maar het komt er op neer dat je de gehaktballetje of drumstick of oid, niet al te groot vlees, met niet al te grote stukken aardappel en groente in een ovenschotel doet, overgiet met olijfolie en knoflook en wat kruiden naar keuze, en dan een half uurtje tot 3 kwartier in de oven, tot alles een beetje zacht en gaar is. Zo kook ik dus, ik doe maar wat.

Nog wel wat verhalen die meer voor de AK zijn ivm de herkenbaarheid, niets schokkends hoor, gewoon iets wat ik wou delen.

Ik ga zoeken of we ook nog iets lekkers in huis hebben, heb allerlei winkels gezien vandaag, maar ben alsnog vergeten chipjes of iets anders te snaaien te halen.
Arme Citro

Remma, ik zou ook lekker in bed gaan liggen.

Irritant is dat, als je niet meer goed ziet. Ik word er ontzettend kriegel van, ook al is het maar net een kwartje. Ik heb lenzen dus dat is wel makkelijker qua wisselen van sterkte.

Iedereen is weg, moeders brengt broer nu weg (ja Esmee, ik heb nog een keer gereden, blijft mijn kleine broertje ). Wij hangen op de bank. Er staat wel een enorme vouwwas te wachten.

Mannie stortte in met eten, knalrode wang en huilerig. Hij at wel haske goed, dat had hij nog niet gedaan vandaag.
Hoeveel graden doe je de oven dan? 200?

Ik doe dat ook wel eens, maar ik vind het zo lang duren voordat de aardappels gaar zijn. Of de groenten zijn dan weer te gaar, zeg maar. Dus vaak kook ik de aardappelen even voor en mieter dan alles in een ovenschaal. Op deze manier is het echter wel weer veel werk vind ik.

Ga dan zo ff naar AK.
Remma, als je voorgekookte krieltjes pakt, heb je al dat extra werk niet
Warmer denk ik, 220 geloof ik, en toch wel eerder 3 kwartier dan een half uur denk ik. Je kan ook eerst de kip en aardappels een half uur doen en laatste kwartier de tomaatjes, of courgette oid.

Moet even teruglezen om te zien wat er met mannie mis is, maar hij klinkt niet lekker iig Pammie. Bij het broerverhaal ben ik ook nog niet aangeland.
Dat heb ik ook wel eens gedaan Pammie, maar dat werd ook niet lekker gaar vond ik. Ik zal wel iets fout doen
Voorgekookte hele aardappels dan. Ik doe altijd alleen groente en gehaktballetjes in de oven, olijfolie, knoflook, kruiden. Half uur op 200 graden. En dan kook ik er wat pasta bij.

Ik ga nu echt was vouwen. Bis gleich.
Gehaktballen mislukken bij mij altijd, echt altijd. Daar begin ik niet meer aan.

Succes met was vouwen Pammie. Mijn moeder doet het nog wel eens als ze er is. Voor jou ook een optie?

Ik was te vroeg in AK denk ik.

Ik ga vroeg slapen straks. Maar goed dat ik boven ben. Geen zin om naar beneden te gaan om meer lekkers te halen. Beter voor mij
Ik heb trouwens vanavond kip in een braadzak gedaan in de oven. Dan blijft die kip lekker mals zeg. En het wordt niet droog.
ben net pas in AK geweest

heel raar trouwens, maar het bericht waarin ik over die ovenschotel schreef, daar was dat stukje uit verdwenen, ik had een spatieregel te veel en die heb ik wegge-edit, maar blijkbaar had ik nog een stuk tekst wegge-edit zonder het te weten

Als je minikriel pakt moet het toch lukken Remma? die gewone kriel, die is wat groter en dat duurt wel lang ja, voordat die lekker gaar is. Maar vandaag met niet al de dikke stukken aardappel, zelf gesneden, ging het prima.

Man heeft gevouwen, ik gehangen, was nummer 3 van vandaag draait nog.
Die braadzak wilde ik al eens proberen, maar het leek mij zo'n raar systeem. Dank voor het testen Remma!

Ik hoorde van een collega, geweldige man die net met pensioen is helaas, dat je er ook heerlijk malse rollades in kunt braden. Hij vertelde dat zo enthousiast, was heel schattig.

Heb AK gelezen en ik geloof dat ik hetzelfde zou hebben als jij Citro. Je zou em bijna drogeren en dan actie ondernemen.
nou is er weer stukje weg, er zit ergens een zwart gat in het forum geloof ik

ik schreef dus: schoonmoeder was laatst ook al zo enthousiast over braadzak, dus die wilde ik inderdaad ook al een keer proberen.
Maar ik zie niet dat er iets mist Citro
Ik heb het er weer bij ge-edit inmiddels
Jij nog geen AK update Remma? (ben een beetje benieuwd hoe eht gaat)
Ik wil prima een update doen hoor. Maar niet nu stante pede. Zal eens kijken wanneer.
Haha, dat klinkt ook wel van dat het er niet van komt. Zo bedoel ik dat uiteraard niet.
Echt niet hoor
Echt niet

Ik ga de computer uit doen. Trusten voor straks!
Lekkere taart, wanneer volgt de echte???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven