! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 23:36
vrijdag 2 april 2010 om 23:38
quote:noanne schreef op 02 april 2010 @ 23:34:
@Luun, btje laat, ja, ik heb mezelf ontbuurvrouwt, wat zeg ik, zelfs ontfacebooked. En mis de boerderie niet. Die begon echt te veel tijd te vreten en mijn tijd is te beperkt.Je hebt groot gelijk, ik zou willen dat Floor hetzelfde deed
@Luun, btje laat, ja, ik heb mezelf ontbuurvrouwt, wat zeg ik, zelfs ontfacebooked. En mis de boerderie niet. Die begon echt te veel tijd te vreten en mijn tijd is te beperkt.Je hebt groot gelijk, ik zou willen dat Floor hetzelfde deed
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 02-04-2010 23:38
Reden: een l teveel een o te weinig.
Reden: een l teveel een o te weinig.
% gewijzigd
vrijdag 2 april 2010 om 23:39
quote:noanne schreef op 02 april 2010 @ 23:36:
Als hier strakkies de 2500 ingesteld wordt, dan hebben we wel een mini-probleem met onze naam/doelstelling. Die doelstelling zal dan aangepast moeten worden. Ik schrijf alvast een ALV uit om de wijziging op gang te brengen.Ik stel voor dat we een punt hebben en vechten tot wij gewoon tot 3000 mogen posten!
Als hier strakkies de 2500 ingesteld wordt, dan hebben we wel een mini-probleem met onze naam/doelstelling. Die doelstelling zal dan aangepast moeten worden. Ik schrijf alvast een ALV uit om de wijziging op gang te brengen.Ik stel voor dat we een punt hebben en vechten tot wij gewoon tot 3000 mogen posten!
vrijdag 2 april 2010 om 23:39
vrijdag 2 april 2010 om 23:42
Ik ga nu ook naar bed. Man komt zo thuis van zijn late dienst en dan moet ik natuurlijk wel bevallig in bed liggen en niet als een uitgezakte huisvrouw met de laptop op schoot op de bank. En dan noemen we ook het speelgoed maar niet dat niet opgeruimd is maar wat ik met een bezem in een hoek heb geveegt omdat dochterlief het weigerde op te ruimen.