! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 23:28
vrijdag 2 april 2010 om 23:31
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:28:
Floor!! Prachtig!!! Die man vertelt dat verhaal waarschijnlijk nog dagelijks tegen zn collega's, vrouw, minnares, kinderen, nichtjes etc etc
Waarschijnlijk wel! Ik was zo NIET bezig met hem, terwijl dat natuurlijk wel de bedoeling is van dat soort bezoekjes.
Hij snapte er niks van.
Floor!! Prachtig!!! Die man vertelt dat verhaal waarschijnlijk nog dagelijks tegen zn collega's, vrouw, minnares, kinderen, nichtjes etc etc
Waarschijnlijk wel! Ik was zo NIET bezig met hem, terwijl dat natuurlijk wel de bedoeling is van dat soort bezoekjes.
Hij snapte er niks van.
vrijdag 2 april 2010 om 23:32
quote:floor72 schreef op 02 april 2010 @ 23:31:
[...]
Hij snapte er niks van.
Zo hadden broerlief en ik de laatste fles Spaanse champagne van mn moeder opgezopen vlak voordat de opzichter kwam kijken of we het huis goed leeg hadden gemaakt. Hij kwam schoorvoetend binnen... ja, trieste situatie, die 2 arme kinderen in dat grote huis enz enz... En wij waren melig!! We wisten niet eens meer welke sleutel van welke deur was
[...]
Hij snapte er niks van.
Zo hadden broerlief en ik de laatste fles Spaanse champagne van mn moeder opgezopen vlak voordat de opzichter kwam kijken of we het huis goed leeg hadden gemaakt. Hij kwam schoorvoetend binnen... ja, trieste situatie, die 2 arme kinderen in dat grote huis enz enz... En wij waren melig!! We wisten niet eens meer welke sleutel van welke deur was
vrijdag 2 april 2010 om 23:34