! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 23:21
quote:Jackyr schreef op 02 april 2010 @ 23:19:
Bi is Rakker nu gewoon bij jou in huis?
(info voor Bi, Boogje, Luun en Sgaapie ik heb net bij jullie gemest en Gravinnetje ik zit nu bij jou op de boerderij )Ja! En het gaat boven verwachting heel erg goed. Onze andere zwarte kater doet niks bij hem en ze liggen heerlijk met zn drieen op het waterbed en hebben een speciaal trio-deuntje ingestudeerd voor het zeuren om brokken
(info voor Bi, Boogje, Luun en Sgaapie ik heb net bij jullie gemest en Gravinnetje ik zit nu bij jou op de boerderij )Ja! En het gaat boven verwachting heel erg goed. Onze andere zwarte kater doet niks bij hem en ze liggen heerlijk met zn drieen op het waterbed en hebben een speciaal trio-deuntje ingestudeerd voor het zeuren om brokken
vrijdag 2 april 2010 om 23:22
quote:Jackyr schreef op 02 april 2010 @ 23:19:
(info voor Bi, Boogje, Luun en Sgaapie ik heb net bij jullie gemest en Gravinnetje ik zit nu bij jou op de boerderij )Gezellig he? In de koelkast ligt nog wel een lekkere prosecco. Nootjes moet je zelf even uit de boom plukken.
(info voor Bi, Boogje, Luun en Sgaapie ik heb net bij jullie gemest en Gravinnetje ik zit nu bij jou op de boerderij )Gezellig he? In de koelkast ligt nog wel een lekkere prosecco. Nootjes moet je zelf even uit de boom plukken.
vrijdag 2 april 2010 om 23:23
vrijdag 2 april 2010 om 23:24
vrijdag 2 april 2010 om 23:25
Ik had een keer een deurwaarder op de stoep (met dreigende blik), ik moest werken, maar mijn dochter had net een pinnetje van d'r sokken in haar neus gestopt, dus ik moest ook naar het ziekenhuis.
Die meneer nam zijn taak heel erg serieus en ging mij ook heel serieus aankijken en boos doen tegen me.
Ik heb toen gereageerd;
'Meneer, het spijt me heel erg, ik heb schijnbaar vergeten een rekening te betalen. Heel onhandig! Neem de tv, DVD of wat dan ook maar mee en hoepel vervolgens aub op! Mijn kind heeft iets in d'r neus gestopt wat daar niet hoort en mijn werk heeft honger!'
Die man nam een houding aan waar ik heel erg onprettig van werd!
Die meneer nam zijn taak heel erg serieus en ging mij ook heel serieus aankijken en boos doen tegen me.
Ik heb toen gereageerd;
'Meneer, het spijt me heel erg, ik heb schijnbaar vergeten een rekening te betalen. Heel onhandig! Neem de tv, DVD of wat dan ook maar mee en hoepel vervolgens aub op! Mijn kind heeft iets in d'r neus gestopt wat daar niet hoort en mijn werk heeft honger!'
Die man nam een houding aan waar ik heel erg onprettig van werd!