Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
ik heb de knoop voor mijn gevoel ook doorgehakt.

eigenlijk 5 weken terug al, maar omdat ik weer een klein beetje hoop kreeg, heb ik het gevoel die knoop nog een keer te moeten doorhakken en dat doet pijn.

ik denk dat ik de komende paar dagen een flinke dip zal hebben en dat ik daarna weer verder ga waar ik gebleven was.

was zowiezo niet van plan om naar hem terug te gaan. had al een paar dagen het gevoel dat het toch nergens naartoe ging.

maar het is zo definitief eh.. dat doet pijn.

ik weet niet hoe zijn leven er nu uit komt te zien, vast niet zo heel goed en ik ga proberen me daar niks van aan te trekken.

ik geef nog om hem en als ik dan hoor dat het slecht met hem gaat vind ik dat zwaar shit. maar ik moet gaan inzien dat het zijn eigen keus is en hij het allemaal zelf in de hand heeft.

en het heeft ook geen nut, want ook al zou ik wel bij hem terug gaan, dan zou het slecht blijven gaan. ik heb er dus geen aandeel in.

maar wat ik wil zeggen is dat ik het kut zou vinden als het nog slechter met hem zou gaan. maar het is mijn probleem niet meer..
Diay, dikke meis! Ik weet ff niet zo goed wat voor advies ik je kan geven! Als ik jouw post zo lees, heb jij echt duidelijkheid nodig. Je hebt nu geen flauw idee hoe je hierin staat! Gaan jullie er nu wel of niet voor?

Als hij je zo laat stikken (hij moet toch weten dat hij jou daar mee kwetst), dan ben ik bang dat hij toch minder rekening met jou houdt, dan jij met hem...

Dat ik nu sterk overkom, heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik hier met mijn verstand post en minder met mijn gevoel. En ook het feit dat het nu nog niet écht over en uit is heeft er vast mee te maken dat ik nu zo zelfverzekerd overkom hoor! Als de knoop doorgehakt is, zal het definitief zijn... Ben bang dat het dan échter gaat voelen... Als je begrijpt wat ik bedoel?!
@Diay: Pffff wat moeilijk zeg, dit is geen prettige situatie voor je. Ook al weet je dat je rustig aan moet doen, je moet wel vertrouwen in hem hebben en het klinkt mij alsof je dat helemaal niet hebt. Is dat ergens op gebaseerd?

@CL: Sterkte morgen bij het gesprek en denk niet te veel na over een evt. toekomst zonder hem. Niet te ver vooruit kijken, dan ga je je alleen maar ellendiger van voelen. En de weekenden vullen zich echt wel weer, ik merk dat ook. Soms is het best moeilijk, maar als je actie onderneemt komen ze ook echt wel weer vol.

@Girlie: Verstandig dat je er mee stopt. Hoe moeilijk ook, maar ik denk dat het wel het beste is voor jezelf.

@Iedereen:

Welterusten!
Girlie, je hebt hem een kans gegegeven. JIJ hebt echt gedaan wat je kon. Je hebt hem al zo vaak vergeven. Hij heeft zich al zo vaak kunnen bewijzen. Je zou graag willen dat het anders was (gevoel), maar je weet zelf dondersgoed dat dát niet zal gebeuren (verstand).

Probeer de afstand te houden... Dat is het beste wat je kan doen!

Je bent niet verantwoordelijk voor zijn doen en laten... Hij is een volwassen vent...

Wij gaan er voor elkaar zijn meis! We weten allemaal hoe het voelt... k*&%... Maar over een tijdje gaat ook voor ons het zonnetje weer schijnen hoor!!
dank je wel CL

ik weet het, jullie hebben gelijk, dat weet ik zelf ook.

zit nu alleen een beetje tegen die paniek aanvallen op te worstelen.

die vind ik altijd zo vreselijk, het besef dat het voorbij is overspoelt je dan.

heb net even kunnen huilen, voel me nu wel een beetje opgelucht.

ik wil snel van dat hele verwerkingsproces af zijn want ik vind het helemaal niet leuk
Herkenbaar Girlie... echt... Heb net nog zitten janken bij GTST (hoe erg!!!)... Rick en Charlie verliefd... Shit! Dat wil ik ook!!

Maar na een potje grienen, besef ik ook wel weer, dat ik dát wil zonder op mijn tenen te hoeven lopen... Met iemand die volledig voor MIJ gaat...!
ja idd.

dat vind ik nou net ook het moeilijke.

die jongen heeft alles voor mij over, doet alles voor mij.

dat is het hem nou net, hij doet het niet voor zichzelf.

hij zegt wel dat hij inziet dat hij moet veranderen enzo, maar volgens mij weet hij niet wat hij precies zegt, wat die woorden betekenen, hoe hij dat vorm moet geven.

hij klungelt maar wat aan. en valt in een zwak moment terug.
Nee Girlie... Hij heeft niet alles voor je over... Als dat zo was, zou hij eerlijk tegen je zijn... Zou hij je in vertrouwen nemen. Zou hij er alles aan doen om van zijn verslaving af te komen. Het is waar wat ze zeggen; "Verslaafden zijn niet te vertrouwen!"... hard, maar waar... Hij denkt vooral aan zichzelf!
ik weet het niet.

hij neemt me ook in vertrouwen en hij heeft hulp.

maar tis wel waar wat je zegt verslaafden zijn niet te vertrouwen.
Maar je moest hem wel 'betrappen'.... dus nam hij je toch niet helemaal in vertrouwen?! Had hij het anders wel verteld?? Als ik eerlijk ben: ik denk van niet!

En hulp heeft hij al een tijd... toch? Gaat natuurlijk niet ineens over, dat besef ik ook wel... maar hij liegt toch nog tegen je...!

(Sorry hoor... sta er natuurlijk ver vanaf... kijk er ff anders tegenaan als jij... Wil je alleen maar een andere kant laten zien!)
ja ik was hem voor. hij zegt dat hij het me wilde vertellen, maar ik denk dat hij dat wel vaak zou uitstellen.

ben hem altijd voor met zo'n dingen en dan is het achteraf idd van ik had het je nog willen vertellen.. te laat dus.

hulp heeft hij idd al een tijd.

bah, heb echt geen zin in de komende paar dagen.

moet morgen vroeg werken, en zondag en maandag ook al.

dinsdag heb ik een toets en moet nog een verslag afmaken, bah bah bah.

heb nergens zin in.
hello,

Sorry allemaal even een egopost, wat een rare avond heb ik gehad!!!!!!

Ging eten bij buurman super gezellig, heb ook echt moeten lachen wat hij gekookt had. Hij had paksoi gekookt, met daarbij gekruiden kriel aardappeltjes, ik eet geen vlees en dat was hij vergeten.

Dus ja heb er alleen, maar om moet lachen en netjes bijna alles opgegeten. Want hoe goed ik me ook voel eten lukt me nog steeds niet goed.....

Daarna met vriendin in de stad geweest, zij komt ook altijd in mijn /onze stamkroeg en was er al die middag geweest....

Hoorde dat mijn ex niet hoefde te werken, dus dat we er misschien wel toch konden komen. Met haar afgesproken als we naar de kroeg gaan en is er wel voor de gezelligheid draaien we meteen om. Dus goede deal. Ik en mijn vriendinnetje de hele avond opstap geweest en toen toch de poging gewaagd om naar kroeg te gaan. Wij komen daaraan staat daar een andere stamgast voor het raam, die het verhaal kent. En gebaart ze nee je moet niet binnen komen , mijn ex staat daar met zijn vlam te bekken naast haar.........

Super lief van haar want ze weet dat ik er moeite mee heb, daarna nog een super lief smsje, sorry meis dat ik niet wou dat je binnen kwam.. Har terug gesmsd dat ik echt lief vond van haar. Maar auw, auw , auw, auw het doet toch wel ppijn om te weten dat hij daar staat met haar!!!!!!! Ben super blij dat ik er niet naar binnen ben gegaan en vind echt kei lief dat zij mij waarschuwde waardoor we voor de deur weer om zijn gekeerd. Maar werd op eens zo boos! Dat ik dacht ben je eindelijk daar eens niet aan het werk sta je er nog steeds. Eikel het is ook mijn kroeg en ik moet het maar ontlopen omdat jij daar werkt, oke dan kan nog. Maar als je vrij bent ga haar dan lopen aflebberen thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bah Bah Bah!!!!!!!!!

Ik kan moet hem maar ontlopen terwijl hij alles maar kan laten en doen waar hij zin in heeft bahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Oke ik heb natuurlijk nu gedronken en dan zijn mijn emoties misschien te overdreven, maar ik vind het niet eerlijk!!!!!!!!!!!

Ik moet mijn leven aanpassen op hem en dat wil ik niet!!!! Hij heeft lol, is verliefd , neuk iemand wanneer hij zin heeft, en ik dan?? En hij verdient dit alles niet, niet mijn pijn , verdriet, niet mijn boosheid , hij is gewoon niks!!!!

Maar toch....

Nou ja ik heb vanavond ook nog met een man gezoend die ik al langer ken, niet buurman, maar een portier van een andere kroeg... Was wel leuk, maar kreeg er ook geen voldoening uit, misschien vreemd van mij of raar...

Ach ja ik weet het ff allemaal niet, moet denk ik maar gaan slapen want ben een beetje emotioneel en kan daar zelf niet goed mee omgaan.

Morgen zal ik alles wel anders zien, dat hoop ik tenminste en krijg ik mijn power weer terug!!!

Slaap lekker allemaal!!!

X
@Vogel: Nu je dit leest is alles weer een beetje gezakt. Het is ook niet niets dat je weet dat je ex alles met een ander doet wat die voorheen met jou deed. Ik walg ook nog steeds van het idee.

Sterkte en ooit heb ook jij weer een nieuwe veel leukere vriend!
quote:Levin5 schreef op 02 november 2009 @ 00:10:

Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik dat niet meer doe.. Ik hou van hem, maar ga niet meer smeken om alsjeblieft bij me te blijven. Ik neem wat afstand, ik zoek geen contact, hoe moeilijk dat ook is. Heb vandaag wel 30x met m'n telefoon klaar gezeten om te bellen of te smsen!

Als we contact hebben dan moet dat maar vanuit hem zijn....

!

Ik voel gewoon dat je zit te wachten, "Als we contact

hebben moet dat maar van hem uitgaan"

Hij belt je omdat hij verdriet heeft maar heeft hij ook

al gevraagd hoe jij je voelt door de situatie?

Hoe jij je voelt als JIJ alleen kleren moet kopen?

Ik denk het niet!!

Waarom trek je het Initiatief niet naar je toe?

Waarom bel je hem niet om te zeggen dat je voorlopig

geen contact wil en tegen de tijd dat JIJ daar weer

aan toe bent contact met HEM opneemt.

Nu zit je op de bank en kijkt om de 5 minuten in je mobiel

of je geen SMS gemist heb, wedden?

Laat hem maar op zijn bank zitten en om de 5 minuten in

zijn mobiel gluren.

Neem desnoods een ander nummer, jij moet weer de baas

worden over de situatie en als hij advies wil over kleding

neemt hij zijn moeder maar mee of vraagt een verkoopster,

die lopen ervoor.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
diay hoe gaat het met je? heb je een beetje kunnen slapen??

Hij komt vanmiddag hier heen, ben erg benieuwd hoe het zal gaan en of ik het aandurf om nu een knoop door te hakken... Ik wil dat hij zo meteen open is over zijn gevoelens voor mij...

Hij belde me vannacht wel op om te vragen of ik uit was en of ik bij hem wilde slapen, ik belde hem slaperig terug dat ik in mn bedje lag en hij zei heel lief ga maar lekker slapen en ik zie je morgen. Het voelde weer als vroeger toen hij me ook altijd lief belde snachts. Ik hoop zo dat ik sterk genoeg ben om de confrontatie aan te gaan en dan niet emotioneel te worden, maar gewoon een goed gesprek te hebben, zonder verwijten en duidelijke grenzen.

buikpijn!
Fly, wij gaan eenzelfde dagje tegemoet! Alleen zal ik 'hem' waarschijnlijk vanavond pas zien! Ik wil ook een goed gesprek. Weten wat hij voelt, wil, hoopt... maar ik weet dat zo'n gesprek er niet in zit. Dat kan hij niet...

Ik heb een enorme knoop in mijn maag en een brok in mijn strot!

Vanmorgen smsje met de vraag hoe mijn weekje was geweest. Hij had een redelijke week gehad, wel ook zitten peinzen over 'hoe nu verder' (tja... daar was deze periode van rust toch voor.. om na te denken?) en gisterenavond had hij het lastig gehad... Verder was hij vandaag waarschijnlijk pas tegen de avond thuis.

Heb teruggestuurd dat mijn week ook redelijk gegaan was en dat ik ook een hoofd vol gedachte heb. En dat hij maar moest laten weten als hij thuis was...

Daar is het bij gebleven!

Mijn verstand weet het wel... Hoop dat mijn gevoel niet gaat overheersen!

Flyleaf... Ook jij moet sterk zijn hoor! Mooie praatjes heb je niets aan... Geen woorden, maar daden. Toch?!

Sterkte meis!

Vogel: gaat het weer een beetje met je? Wat lief dat het kennisje je smste/waarschuwde! Je leert je vrienden kennen in zo'n situatie!! Maar wat een nare conrfrontatie meis (Lichtjes uitgedrukt!). Hoop dat je toch nog een beetje rustig hebt kunnen slapen en er nu ff anders tegenaan kijkt. Het is een loser!!! Heb je geen reet aan!! Ook voor jou een dikke
girlie en cl: succes zo met de gesprekken!

En vogel wat naar! Alcohol versterkt je emoties!

Dus ben je vaak emotioneler! Hoe voel je je nu?

Het is ook naar dat ex in zn kroeg lstaat, maar

ook al lijkt het misschien of ex alles heeft; lees

je posts van de afgelopen dagen eens terug! Ex heeft

helemaal niet alles, hij was de loser, toch?!

@diay; nog iets van ex gehoord. Lijkt me een

lastige situatie met ex. Snap dat je zo jaloers bent,

heb je hem al om uitleg gevraagd?

Hier alles goed. Heb een hele mooie avond in de

kroeg gehad. Leuke kerel leren kennen.. Met wie

ik de slappe lach heb gehad. En die de hele tijd

tegen mij zei 'je bent een geweldige vrouw

sloopthard' dus een egoboost voor mij. Verder

heel braaf gehandeld, maar zo'n egoboost is fijn

Sloopthard, hoe simpel kan het zijn hè?! Een leuke opmerking kan je zo in de lift zetten!!! Lekker van genieten meid! Je hebt toch wel nummers uitgewisseld hè?!
Pfff... liedje op de radio die me doet denken aan een hele leuke tijd met 'hem'..... Heavy!!
@ Vogel, ik vind dat je echt heel trots op jezelf mag zijn dat je daar uiteindelijk niet naar binnen bent gegaan omdat ex daar was. Lijkt me ook heel moeilijk ja. Maar was het buiten het eten om wel gezellig bij de buurman?

@ Fly, hier gaat het op z'n zachtst gezegd k u t!! Ex heeft telefoon uit dus ik heb echt geen idee of hij nu nog wel of niet komt, of dat ie sowieso wel thuis is gekomen.. of misschien wel bij een ander ligt.. Ben weer terug bij af, weer helemaal kapot.

Jij heel veel sterkte en succes met je gesprek!

@ Sloopthard, niks gehoord van ex dus, kan hem ook niet om uitleg vragen want zijn telefoon staat uit. Zit met een hoop vraagtekens nu en vind dat hij die wel eens mag beantwoorden.. Maar ja krijg er de kans niet voor..

Fijn dat jij een leuke avond hebt gehad, heb je wel nrs uit gewisseld? Ben ik ook wel benieuwd naar haha

Simpel he... Het deed me gewoon goed! Uiteraard

hebben we nummers uitgewisseld.

Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar toch

leuk,

Zit jij in de spanning voor vanaaf cl? Ow die liedjes

zijn echt killing!! Dat had ik in het begin ook.

Nu luister ik eigenlijk alleen nog boze leidjes dan

voel ik me veel sterker!

CL heel veel succes vanaaf! Je bent zo sterk, hou

dat vol

En fly; jij ook! Laten jullie weten hoe het geweest

is?
@sloopthard: welke gesprekken?

boh, gisteren heb ik me in slaap gehuild en heel slecht geslapen, om het uur wakker geworden.

gelukkig moest ik vanmorgen werken dus had ik wat afleiding.

het gaat nu wel weer. ik ga het volhouden!

ik kom hier uit en word er sterker van en wat hij doet interesseert me niet meer.

heb wel het geluk dat zijn telefoon is afgesloten, hij kan me dus ook niet lastig vallen met telefoontjes of smsjes.

nu maar eens kijken of ik me kan concentreren op het leren.

zal de toets wel gaan verknallen
Ja Sloopthard, zit enorm in spanning! Het komt nu heel dichtbij and that sucks!! Ik verwacht geen antwoorden of oplossingen te krijgen. Denk eigenlijk dat hij er ook klaar mee is, vooral omdat hij zelf niet weet wat hij wil... Ik weet dus eigenlijk wel wat ik moét doen... maar zie er enorm tegenop!

Ik laat jullie als ik terug ben meteen weten hoe het gegaan is. Zullen jullie aan me denken?

Girlie, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wil je alleen een dikke geven! Je kunt het meid! Volgend jaar lachen wij die rotkerels heel hard uit!

Suus en Diay: ik heb de uitnodigingen voor de Yahoogroep verzonden. Hopen dat het lukt!

(Als er nog meer geïnteresseerden zijn, laat het me dan ff weten!)
cola light, jeetje we zitten ECHT in hetzelfde schuitje vandaag.

Ik heb precies hetzelfde, ik verwacht geen antwoorden en oplossingen en daarom zie ik er zo tegenop!

Ik wil er niet om hoeven vragen, dat hoort niet. We horen het te krijgen toch colalight

Hele dikke knuffel voor jou!! en ik denk aan je.

en ook aan de anderen hoor!!
Hey lieve dames.

Heb even 2 sec de tijd en waarschijnlijk ben ik al te laat voor flyleaf en CL maar denk aan jullie!!!

Reageer vanavond beter, maar hele dikke knuffel!

LIefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven