! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
ach soms sereneus, soms auweoer
Alle reacties Link kopieren
Het wordt helemaal mooi weer hierzo. Krijg bijna zin om in de tuin aan de slag te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ja zo ineens he Friez?

Nu hoeft het van mij niet meer hoor, hele dag kloteweer en nu nog es zon!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd, wind valt stil en de zon komt er bij. Beetje laat idd
Alle reacties Link kopieren
Fries ik kan het aanraden



3 eitjes

ongeveer kwart cervelaatworst worst in reepjes gesneden

1/4 courgette in kleine blikjes

zakje mozzarella



cervelaatworst en courgette in de pan, eitje met 2 volle theelepels zongedroogde tomaten loskloppen blokjes mozzerella er door heen, in de pan met cervelaat en courgette mikken en laten bakken tot door en door gaar, zakje rauwkostsalade met honingdressing en smikkelen maar.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maandag toch nog weer naar Brugman en als ze hetzelfde bod nog doen, dan koop ik een nieuwe badkamer
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed sgaap
Das leuk friez!
Alle reacties Link kopieren
Ja heb er nog met zwager over gehad, en die zegt ook dat het absoluut niet duur is (zelfde heeft Bianca ook gezegd).
Alle reacties Link kopieren
Oeh nu belandt ik ineens in een discussie over slaan. Pffff, dat raakt me wel. In ieder geval zal ik mijn kind nooit slaan. Ik hak nog liever mijn eigen handen eraf. En ik weet dat ze het bloed onder mijn nagels kan halen, vanmiddag heb ik ook even hardgrondig TRUT geroepen nadat ze me behoorlijk pijn had gedaan (onbewust hoor, met haar volle gewicht op haar ellebogen leunen die dan weer in mijn lijf zaten . geplant). Inderdaad is eerste reactie iemand een zwiepert te geven maar ik zal er alles aan doen omdat te voorkomen.



En met je kinderen slaan bereik je geen resultaat, alleen maar angst. En naast die angst kun je nog veel meer bereiken, zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent. Well done papa.......
Alle reacties Link kopieren
Zo eten is weer op
Alle reacties Link kopieren
Eten was hier vanavond een grote kip/groente loempia, samen gedeeld en een kipsalade.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje het is zo raak wat je zegt
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik wile eigenlijk even een plaatje plakken van mijn badmeubel enzo, maar dat lukt niet :(
Alle reacties Link kopieren
Heftig gravinnetje
Rake ware woorden gravinnetje..
Alle reacties Link kopieren
Ja rake ware woorden. En ik heb ze helaas niet verzonnen.....
Alle reacties Link kopieren
Lieve +0003-meiden. Ik lees hier nooit (heb ik ook nu niet gedaan), maar de titel springt me iedere keer in het oog. (autsch)

Elke keer als ik het lees, wil ik iets doen om jullie 'LEED' te verzachten...



Als er echt nood aan de man is, gebruik de rode hotline-button.

Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Gavinnetje



je valt wel met je neus in de boter hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 april 2010 @ 19:29:

zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent.



Dat resultaat bereik je ook door andere dingen dan slaan en wil dat niet voor mijn kinderen vandaar dat ik altijd zo onzeker ben over of ik het wel goed doe.

Geen normaal voorbeeld (wel een goede moeder hoor maar kan me mijn jeugd en opvoeding niet echt herinneren) en erg onzeker en bang dat mijn meiden net zo raar worden als ik...dat is een pijnpuntje bij mij altijd.



Heb ik trouwens dit onderwerp aangesneden hier?

Sorry dan voor degenen bij wie het hard aankomt en pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
Lys
Alle reacties Link kopieren
hey Lys
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lys, het is in het kader van een 1 aprilgrap. Het is us de 3000+ dames.

Maar ivm 1 april en een nieuw te openen topic hebben we het omgedraaid
Alle reacties Link kopieren
Lys wat lief
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven