Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
jaaaajajaa 2 keer was nog niet wakker genoeg om het meteen te merken,hahaha
Hey Allemaal,

Heb tot'nu toe alleen maar geslapen, de katerrrrrrrrr komt lateeeeeeeeeeeeerrrrrrrr, hahaha.

Voel me nu een beetje brakjes, maar was ook wel te verwachten na gisteren. Baalde gewoon dat hij nog steeds zo invloed op mijn gevoel, leventje heeft terwijl ik dat niet wil.

Ben nu een stuk rustiger en dan komt de realiteit ook wel weer naar boven hoe hij is. Ik kom ook wel verwachten dat hij daar zou zijn, die kroeg is zijn leven, dat zijn ze enigste vrienden en verder heeft hij niks. En dan denk ik nu eigenlijk is het ook best zielig voor hem.

Ooit kom ik er wel weer binnen en daarnaast heb ik wel nog een heel leven naast mijn werk, kroeg, vrienden enz. Dus eigenlijk valt dan allemaal weer best mee. Is hij eigenlijk meer de persoon waar medelijden mee moet hebben, dan verdrietig om moet zijn.

Suus: Snap wat je bedoelt dat had ik gisteren heel erg, wij gingen als hij niet hoefde te werken ook samen naar kroeg, stonde wij daar samen te lachen, te zoenen, enz. Maar het schiet op omdaar aan te denken. Gisternacht bleef dat we in mijn hoofd en nu heb ik weer de power om het weg te duwen en dat doe ik!!

CL;: Succes vandaag!!!!!!!!!!

Fly: jij ook succes, meiden jullie kunnen allbij!!!!

Diay:

Jezelf niet gek maken meis!!!! Laat even weten hoe het gegaan is als je hem spreekt enz?/!!

Ja bij de buurman was het leuk diay, had ik ook al geschreven volgens mij... hahaha. De buurman is een lieverd, en we hebben lekker gekletst, gelachen en nog zelfverdediging tenietdoen op elkaar los gelaten, hahaha.

Sloopthard: Leuk man goed bezig jij!!! Ben benieuwd als er gesmsd gaat worden. En ookal niet deze avond wordt niet meer van je afgepakt!!
Hey Vogel: je praat niet alleen met een dubbele tong, je post zelfs dubbel.... Geen eens fut om het weg te halen?! Hihi... Sterkte meis! Je klinkt iig een stuk helderder

Jullie zijn voor mij nog niet te laat met de sterkte-wensen hoor. Kreeg net een sms dat 'hij' zijn kindje naar zijn moeder aan het brengen is (daardoor kon het niet eerder) en of ik dan naar hem toe kom. Zit nu te wachten op 'hoe laat'...

Ben heeeeel benieuwd hoe het met Fly gaat/is gegaan....

Heb zo'n bleeeeh-gevoel... Wil dit niet!
boh, voel me ook even blergh.

ben helemaal alleen, heb niks te doen behalve leren.

en als je alleen bent dan ga je je ook zo voelen. althans ik dan nu and it sucks.

heb de neiging om contact op te nemen maar ik doe het lekker niet.

pff kon ik maar ergens afleiding uit halen (behalve leren )

wat is leuk om te doen in je eentje?
Even kort berichtje van mij.

Hier gaat het nog steeds slecht, ex heeft nog zijn telefoon uit. Echt belachelijk en zou nu wel eens klaar moeten zijn maar krijg hem maar niet uit mijn gedachten.

@ Fly en CL, ik hoop zooo dat het gesprek een beetje goed gaat. Denk aan jullie en duim voor jullie.

@ Girlie, goed dat je geen contact op neemt. Weet ook niet zo goed wat je kan doen. Misschien naar een vriendin of iets?

@ Vogel, hoe voel jij je? Kater een beetje gezakt?
wat bij mij soms hielp als ik kwaad was en ik kon er niks mee.

bv als hij niks met die boosheid deed en ik er dus toch mee zat is dat ik voor mezelf een knop omzette, waarbij ik ook mijn gevoelens voor hem uitschakelde.

ik weet niet hoe ik het toen deed, maar het lukte me, het is alleen heel gevaarlijk, maar toen zat ik nog in een relatie.

dus nu zou het misschien een optie zijn, het lukt me nu alleen niet echt.

misschien ook een idee voor jou diay?

en met gevoelens uitschakelen bedoel ik dus echt jezelf beschermen, niks meer toelaten van gedachtes of gevoelens.

en het kan gevaarlijk zijn omdat je die gevoelens dus blokkeert, maar ja het is uit, dus waarom zou je dat niet doen? is alleen maar handig.
@Diay: Wat een eikel! Zijn telefoon uitzetten! En wat werkt dat frusterend op jou. Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook een ex gehad die regelmatig zijn telefoon uit deed en dan gewoon niet bereikbaar was.....Och, je maakt jezelf dan helemaal gek.

Grote voor jou!

@CL en flyleaf: Ik ben benieuwd hoe jullie gesprekken zijn gegaan?
@ Girlie, hoe doe ik dat? Ik kan dat niet.. tenminste het is me nog nooit gelukt.

Hij heeft net zijn telefoon aan gezet (kreeg afleverrapport) en snel daarna kreeg ik een sms van hem dat het hem spijt. Dat ie me niet wilde laten zitten maar dat hij bij een vriend buiten de stad zit (ver weg) en dat hij morgen komt en het goed maakt. Ow en dat zijn batterij leeg is. Nu staat zijn telefoon weer uit.

Hij liegt gewoon heel erg! Tenminste dat gevoel heb ik.. of heb ik geen reden om dat te denken?

Ben nu wel rustig dat ik wat van hem gehoord heb (hoe bedoel je verslaafd aan hem) maar aan de andere kant heb ik echt heel sterk het gevoel dat hij liegt.

Ik wil echt graag even mijn gevoel uitzetten, even die knop om.. als ik maar eens wist hoe..
Thanks suus! Ex heeft dit in het begin van onze relatie ook vaker gedaan en vanaf dat we samen zijn gaan wonen heeft hij het nooit meer gedaan. Nu sinds het uit is wel weer dus.. Echt ik kan hier niet tegen hoor.. Ik weet heel goed dat ik ook gewoon lekker mijn telefoon uit moet zetten maar dat lukt me niet.. zo ben ik niet
ja dat gevoel krijg ik ook een beetje dat hij liegt.

komt zo over als een flauw excuus.

maar waarom dan? is toch tegenstrijdig met wat hij wil?

tjah, ik weet ook niet hoe, ik denk dat het bij mij gebeurde als ik kwaad was, dat ik dan de schijt aan hem kreeg en ja het ging gewoon vanzelf, ik kan het nu ook niet echt.

maar ik denk dat je eerst flink boos moet worden en dat je gevoel uitschakelen een fase is wat daarna komt.

het heeft geen zin om je verdrietig of boos te voelen en als je je gevoel uitschakeld voel je dat dus ook niet meer.

je moet er klaar mee zijn en geen zin meer in hebben en dan interesseert het je niks meer en bescherm je je zo op die manier.
Ja Girlie, dat snap ik dus ook niet. Het is heel tegenstrijdig want 2 dagen geleden zei hij nog dat hij het samen op wilde bouwen, samen weer naar elkaar toe groeien.. en nu dit weer. Ik wil niet meer hoor. Het hoeft voor mij niet meer eerlijk gezegd. Ik ga steeds meer naar de kant toe die zegt: pff laat hem lekker, voor hem 10 anderen..

Ben er nog niet hoor.. maar beetje bij beetje komt het. En daar komt bij.. ik heb gister dan wel vreselijk veel tranen gelaten.. maar vandaag valt het heel erg mee. Voel me dan wel slecht maar echt huilen doe ik niet.. Dus ik zie er toch weer het positieve van in. Hij brokkeld gewoon steeds meer af waardoor ik straks lekker niet meer wil haha. Eigen schuld. Straks krijgt hij lekker spijt en dan is het te laat. Sorry ik kom misschien een beetje kinderachtig over maar ik ga zo hard lachen als ik hem straks echt niet meer wil en hij heeft spijt..
@Diay: Je gevoel zit meestal goed. En de batterij leeg tuurlijk! Geen lader, iedereen heeft een andere telefoon. Alleen maar veilig smsen en niet bellen.....

Pfff nogmaals sterkte! En misschien maar beter om geen energie in hem te steken. En meer voor jezelf te gaan en te kiezen, maar daar ben je volgens mij nu al mee bezig. Goed van je!
ja daar ben je idd nu al goed mee bezig.

je bent hem aan het verwerken en het is goed van je dat je beseft dat je snel zo iets zult hebben dat je niet meer wilt.

volgens mij weet hij zelf niet zo goed wat hij wilt en hij heeft wel gezegd dat hij weer langzaam opnieuw wil beginnen, maar volgens mij is hij daar nog niet echt zeker van. hij trekt je naar zich toe en als het hem te eng word duwt hij je weer van zich af.

heel laf en flauw, ik hoop daarom dat je snel de knop om kunt zetten en beseft dat je dit niet wilt.
Ja je hebt gelijk, hij laat het niet toe dat ik totaal afstand van hem neem want dan gaat ie weer contact zoeken en mij hoop geven en als het hem dan weer te dichtbij komt dan duwt ie me weer weg. Alleen ziet ie niet in dat ie me elke keer een stukje verder weg duwt en er een dag gaat komen dat ik gewoon een ander nr neem of zo.. Dan ben ik hem gewoon zat. Ben ik nu al maar het houden van zit nog te diep.

En trouwens, ex heeft een nokia en ik denk dat 8 van de 10 mensen thuis wel een nokia lader hebben liggen dus weet ook echt wel dat hij liegt. Wil het alleen niet weten :(

Wat doen jullie vanavond?
dat is ook moeilijk. en het klopt wat je zegt en ergens denk ik ook dat als hij echt graag contact met je wou, hij daar alles aan deed. desnoods een telefoon van iemand lenen ofzo.

ik doe he-le-maal niks vanavond, me zielig en alleen voelen.

denk dat ik zo maar eens een lekkere douche ga nemen.

heb me ook voorgenomen deze week al mijn spullen op te halen en de sleutels terug te geven. zodat ik daar vanaf ben.

nu mijn geld nog..
Hey ladies. Zussie ligt in bad, ouders avondje weg, dus ik even op de computer.

@CL en flyleaf. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Ben helemaal zenuwachtig voor jullie. Als ik terug denk aan soortgelijke gesprekken met mijn ex word ik ook helemaal blegh, dus voel met jullie mee!! Jullie zijn sterke vrouwen en jullie kunnen dit. This too will pass.

@Girlie. Snap dat met van die toets. Als je m straks niet gehaald hebt baal je helemaal en voor andere is liefdesverdriet echt een kutsmoes. Maar ik begrijp heel goed dat je hoofd te vol is met andere dingen om je te kunnen concentreren. Alvast succes in ieder geval en anders is er altijd wel weer een oplossing.

En niet teveel nadenken dat het slechter met hem zou gaan als jij er niet meer bent. Dat kan best zo wezen, maar dat gaat dan tenkoste van jou! En ooit zal hij dit toch echt zelf moeten gaan doen. Ja misschien gaat het even slechter, maar als hij het echt wil komt hij er dan op eigen kracht ook weer boven op. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hem op sleeptouw te nemen. Dat kost teveel van je eigen energie. Je bent goed bezig, hou dit vol!!

@vogelbekdier. Blij dat het zo gezellig was met je buurman! En jammer van de rest van de avond. Maar inderdaad zoals je volgende post: Hij is een sukkel. Ja nu neukt hij weer een meisje en misschien volgende week weer een ander, maar het is allemaal maar voor korte duur. Hoe lang kan hij dit leventje nog volhouden. Ze gaan echt niet iemand van 50 nog een baan laten behouden achter een hippe bar. En al die vrouwtjes gaan echt niet meer met hem mee als hij straks een pilletje nodig heeft om het bloed de goede richting uit te sturen.

Jij bent nog jong. Over 10 jaar is je leven 1000 maal beter dan de zijne. Jij hebt een leuke baan, een nieuwe vent, misschien een kindje en dan lach je heel hard om die sukkel die nog hangt in de stamkroeg waar hij ooit werkte en nog probeerd meisjes te versieren met dezelfde slechte zinnen als de afgelopen 20 jaar. Jij bent zoveel beter dan dat. En ooit is er een dag dat jij gewoon je stamkroeg terug claimt en lacht om zijn sneue pogingen jou jaloers te maken voor je neus. Jij weet wel beter!!

@sloopthard. Jeeh voor je egoboost! Hoe gaat het verder? Lekker bij je broer geweest?

@Suus. Hoe gaat het met jou? Want horen veel adviezen van je, maar kunnen we nog iets voor jou betekenen? Hoop dat het goed gaat. In ieder geval een
Ja daar heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels over. Wat dat betreft is het echt een vreemd mannetje want hij zou nooit een telefoon van iemand lenen om te bellen. Ik ben wel zo, maar hij zou dat dus echt nooit doen. Heel apart maar zo is hij gewoon.. maar goed ik hou mezelf nu maar rustig en ga me morgen lekker uitleven tegenover hem. Ik wil geen contact meer met hem.. wil gewoon mijn eigen leven terug en daar hoort hij niet meer bij. Is zijn eigen keus geweest. Morgen ga ik alles er uit gooien wat ik nog wil zeggen, daarna wil ik hem niet meer zien en niet meer spreken. Misschien komen we elkaar over een paar maanden weer tegen en is dan alles anders maar voor nu hoeft het contact voor mij even niet meer..

Ik ga ook helemaal niks doen en voel me ook zielig en alleen maar we hebben het forum toch

@ Broc, geniet je wel een beetje van je tijd daar? Je komt wel erg sterk over hoor
@Diay. Jou even apart, want anders krijg je weer van die lappen tekst van mij.

Luister inderdaad goed naar je gevoel. Meestal heeft dat onderbuik gevoel gelijk, hoe rot dat ook is. Maar ik wil je ook graag meegeven dat je niet te drastische beslissing moet nemen. Dan gooi je jezelf teveel van hoog naar laag. Probeer rationeel te zijn en in balans. Ja klinkt allemaal zweverig en bet-weterig, maar als je teveel mee gaat in je boze, verdrietige, blije gevoelens dan is de overgang zo ontzettend groot elke keer. De pieken en dalen zijn zo groot als je ze zelf maakt.

Kan heel goed begrijpen dat je boos bent over die telefoon, maar hij heeft in principe wel aangegeven even afstand te willen. En dat moet jij ook doen. Je hoeft dat houden van niet uit proberen te zetten, dat is toch onmogelijk. Probeer het allemaal meer van een afstandje te zien en het te laten rusten. Jij hebt tegenstrijdige gedachten en hij heeft dat waarschijnlijk ook. Je moet elkaar de kans geven om door al die gevoelens door te werken. Want soms gaan die negatieve gevoelens ook over. Misschien dat er gister inderdaad door zijn hoofd is geschoten dat het zo wel fijn was even zonder Diay en dat hij zijn telefoon heeft uitgezet. Maar daar denkt hij nu misschien wel anders over. En voelt hij zich schuldig over deze gedachte.

Ik zeg dit omdat mijn ex altijd ALLES tegen mij zei. Als hij even een twijfel had moest hij dat tegen mij kwijt, als hij een nieuw inzicht of hersenspinsel had moest hij dat tegen mij kwijt. Maar ja dan zat ik ermee. Ik voelde me dan dagen rot terwijl hij het door het te zeggen allang weer kwijt was.

Word nu beetje warrig verhaal, maar probeer te zeggen dat jullie apart van elkaar door die gedachten moeten worstelen en niet alles van dat proces met elkaar moeten delen. Werk echt alleen aan jezelf en geeft hem ook de ruimte hetzelfde te doen. Als jullie uiteindelijk ongemerkt naar elkaar zijn gegroeid is dat geweldig en zo niet dan ben je ook weer stuk verder. En het is heel moeilijk om los te laten dat je niet meer constant weet waar hij mee bezig is of wat ze gedachtengang is, maar dat zal wel even nodig zijn. Je kan niet je eigen gedachten erover ontwikkelen als je steeds maar rekening houdt met zijn gedachten. Dan word je hoofd te vol. Maak plaats voor jouw gedachten en als dat allemaal beter op een rijtje staat kan je het combineren met zijn rijtje. Nu alles door elkaar gooien heeft niet zoveel zin.

En als straks blijkt dat hij echt gelogen heeft of iets met dat andere meisje heeft geprobeerd is dat weer een aanvulling voor jouw rijtje. Dat is dat de afsluiting van je rijtje. Hij is jou dan duidelijk niet waard en dan kan je verder.

Ik weet dat het heel moeilijk is en je soms het liefst keihard wil uitschreeuwen en ik kan heel makkelijk lullen van een afstandje. Maar geef jezelf ook die afstand. Je bent een geweldige sterke vrouw en hoe dit ook afloopt, jij komt hier nog sterker uit! Maak het jezelf niet zo moeilijk door met alle mogelijke senarios rekening te houden. Het loopt zoals het loopt and you can handle it either way!!
Wauw Broc, thanks!! Je weet denk ik half niet hoeveel je me helpt met je post! Ik voel gewoon rust over me heen komen nu ik dit lees van jou.. Je hebt ook helemaal gelijk. Of hij nu wel of niet liegt, ik moet aan mezelf denken en dus ook aan mezelf werken en hem even laten. Hij heeft aan gegeven afstand te willen en ik was het daar eerst mee eens dus moet ik dat dan ook even zo laten. Het is zeker allemaal heel erg moeilijk maar ik vind wel dat je gelijk hebt en ja, het loopt zoals het loopt.

Ik laat mezelf ook teveel van hoog naar laag en andersom gaan hoor. Is ook deels mijn eigen schuld want ik laat het zelf toe.

Maar ik wil wel morgen het contact verbreken. Tenminste dat is wat mijn gevoel en verstand nu beide zeggen en het is lang geleden dat die 2 het met elkaar eens waren haha. Ik denk dat dat gewoon het beste is omdat ik het er heel erg moeilijk mee heb hoe hij nu doet. Hij kwetst me hier mee en dat wil ik niet meer toe laten. En door dat wispelturige gedrag van hem raak in in de war, ik ga daar steeds maar in mee en dat wil ik ook niet meer. Bedankt Broc, je hebt me echt heel erg geholpen hier mee, serieus!

Hoe gaat het met jou?
Hey Diay.

Geen contact is goed. Doe het niet uit boosheid, maar uit verstand. Je kan de relatie pas gaan missen als je het daar de ruimte voor geeft. Neem de tijd en de conclusie komt vanzelf. Of jullie missen elkaar zo erg dat het duidelijk is dat je elkaar terug wil óf het gaat je wel makkelijk af en dan weet je dat je zonder hem kunt. Time will tell, maar dan moet je het wel die tijd geven. En je weet het allemaal zelf ook heel goed, maar dacht schrijf het nog even voor je op. :P

Maar blij dat ik je kon helpen. Is goed voor mn ego enzo...

Met mij gaat het verder mwah... Net mezelf weer een mail gestuurd over mn ex. Alles wat ik hem nog wil vragen als er ooit een gesprek komt. En aangezien de vragen nog steeds hetzelfde zijn als maand geleden denk ik dat ik wel een gesprek ga doen. Maak niet uit wat de antwoorden gaan zijn, maar dan heb ik ze in ieder geval gesteld...

Verder lukt studie echt totaal even niet. Morgen weer een dag. Hopelijk in het zonnetje studeren.
Ja klopt Broc, ik weet het zelf ook allemaal heel goed. Maar het is toch fijn om jouw wijze woorden weer even te lezen. Ik denk eerlijk gezegd dat als ik echt helemaal los van hem ben, ik hem niet eens meer terug wil. Niet na de laatste maanden. Die hebben mij echt kapot gemaakt. Ik heb een plek gezien, zo donker is het nog nooit in mijn leven geweest. En de angst dat ik ooit nog terug kom ik die plek is denk ik groter dan mijn liefde voor hem.

Goed dat je jezelf nog even mailt. Wanneer is ongeveer de datum voor je gesprek? Wat je in je hoofd hebt dan..

Als jij er aan toe bent zou ik gewoon dat gesprek aan gaan, maar je moet er dan wel zeker van zijn dat de antwoorden voor jou niet uitmaken want ik denk dat je zelf ook weet dat er anders kans is op een terugval. Je doet het zo goed nu dus laat dat niet kapot maken. Geniet morgen van het zonnetje en probeer wat aan je studie te doen en verder genieten van je ouders om je heen, van het weer en dus alle positieve dingen in je leven. Je doet het goed, je bent heel sterk!!
Ben trouwens heel benieuwd hoe het met Fly en CL is gegaan..
Wauw Daiy dat klinkt al heel verstandig en goed. Al veel meer van een afstandje en op een rijtje dan een aantal posts geleden. Good for you!

Jep ga zeker nog van de laatste 1.5 dag hier genieten. Komt goed... Datum die ik gezet had is voor over 2 weken, maar misschien toch maar weer iets meer naar achter duwen in verband met tentamens enzo. Als het een terugval is dan moet het niet ten koste gaan van mn studie deze keer. En ga dr wel een beetje vanuit dat het meer inpact gaat hebben dan ik me nu kan voorstellen, maar beter dan met al die vragen blijven zitten. Twee uiterste gevallen zijn 1. hij wil me terug. Hoewel ik dat totaal niet zie gebeuren. En zou het zelf ook niet willen. Of 2. hij heeft nog steeds een hekel aan me, wordt misselijk van me, vindt me een leugenaar, wannebe slet en heeft geen respect voor me. En dat heb ik nou ondertussen allemaal al een paar keer gehoord, dus daar zet ik me dan ook uiteindelijk wel weer over heen. En dan weet ik zeker dat mn vriendje verdwenen is en alleen mn ex nog bestaat. Dan weet ik zeker dat ik alleen tegen een muur lul. Dan wens ik hem het allerbeste en zullen we uit elkaars buurt blijven.

Maar ik hoop voor iets er tussen in...

Tot sprekens allemaal. Morgen veel achter computer voor studie, dus kom af en toe hier langs. Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is met CL en flyleaf. Kan begrijpen dat ze nu waarschijnlijk niet de energie hebben om te reageren, maar hoop morgen in de loop van de dag wel. Denk aan jullie

Truste!
Ja Broc, het voelt nu ook echt zo. Ik begin er echt klaar mee te zijn. Nog niet helemaal hoor maar het gevoel begint te komen en dat vind ik fijn. Ik wil toch zeker niet iemand die tegen me liegt? Iemand die doordeweeks loopt te slijmen en te huilen en me in het weekend keihard laat vallen. Zelfs een gewone vriend zou zoiets niet doen dus nee dank je ik doe niet mee aan dit spelletje. Laat me dan maar lekker met rust en mijn leven weer oppakken.

Misschien is het wel verstandig om het nog even iets vooruit te schuiven. Je moet eerst aan jezelf denken, dus ook aan je studie want dat is je toekomst. Dan beter daarna dat gesprek. Ik ben eerlijk gezegd wel bang dat je iets van een terugval zal krijgen maar als jij dat zelf ook al in ziet dan denk ik toch dat het verstandig is om het gesprek aan te gaan. Dan maar een terug val maar misschien kan je het daarna wel echt afsluiten. Je moet doen wat je zelf wil he, waar je jezelf het beste bij voelt. Als dat nog een gesprek is.. dan moet je dat zeker doen.

Ga genieten van je laatste dagen daar. Ik ga proberen te slapen.. hoop dat het lukt. Heb echt veel aan Fly en CL gedacht dus ben benieuwd of we ze morgen horen..

Voor de rest ook slaap lekker voor zover het lukt. Morgen ga ik "gezellig" doen met mijn moeder en haar vriend. Heb er weinig zin in maar weet zeker dat het uiteindelijk toch gezellig zal zijn. Morgenochtend eerst eitjes schilderen met mijn dochter, kijkt ze zo naar uit dus zal maar even gezellig mee doen. Mijn koppie staat er totaal niet naar, maar ja kan zij niks aan doen dus mama doet gewoon gezellig mee.

Spreek jullie morgen weer meiden.

Bedankt voor de steun weer, heb echt veel aan jullie!!
Lieve meiden... het is over!! En het doet zo'n pijn. In tijden niet meer zo gejankt.

Ben net een half uurtje thuis! Best veel gepraat en in elkaars armen op de bank gehangen... Voelde zo vertrouwd. Maar ik kan het niet meer, niet zoals hij het wilde. Zonder zicht op een toekomst... Ja mss over 10 jaar, als alle kids de deur uit zijn... maar zo lang hou ik het niet meer vol op deze manier!

Ik ben niet boos, we hebben geen ruzie.... we houden zelfs nog veel van elkaar... maar "samen" werkt voor ons gewoon niet. En dat sucks!

Zijn spullen zijn al uit huis, de mijne heb ik meegenomen, sleutels terug gegeven...

Niet geweten dat het zo'n pijn zou doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven