Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Blegh Jin! Klinkt echt übergoor.... Stofje van jas oudste is gewoon katoen dus valt mee. Hmmm even afwachten dus nog. Is dat niet raar, dat ze bij blaasontsteking geen kuur geven? Of willen ze echt die nierziekte eerst uitsluiten?

Amalia: hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Ben je lekker mee!
quote:Jinny schreef op 03 april 2010 @ 18:57:

Vies he haha. Het wiebelt echt in mijn maag haha.

Hoe is ie bij jullie?

Het gaat. Morgenochtend gezellig bij mijn ouders brunchen, zin in.

Lactulose in huis dankzij tip Mal om de HAP te bellen (dank Mal!)

Hopelijk echo van nieren in orde volgende week! Ja die beginletter hè, zelfde als Ceetjes oom dus die vindt ze erg interessant, vandaar dat ze jou ging bellen
Ben ondertussen paaseieren aan het verstoppen en heb er lol in
Hallo!

De voetbal(thuis)vrouwen zijn weer aanwezig hoor haha.

Moest man zich ook moed indrinken, Bridges? CV zat aan een biertje.
Ah leuk: verstoppen! Ga ik morgenavond doen!

Starman reden dat het gaat...?
Nee hier geen moed indrinken Compu! Haastig weg na eten, want we waren laat thuis. Hij had wel zin geloof ik... Zal de stand eens kijken...
Ja Starman de reden inderdaad Bridge.

Ik ben ook aan de borrel voor het eerst in tijden, dus als ik zo raar ga typen dan weten jullie dat
voor jou Star! Als je er meer over kwijt wil, schrijf je maar hè! En nu al aan borrel, lekker! Ik ga zo thee inschenken met paaseitjes... Ga nu even een tulband bakken voor ontbijt/brunch bij mijn moeder morgenochtend...
Jin, die yoghurt, mag ik ook even kotsen??

Schrikken van de bloed in zijn plasje. Hoop met je mee dat het een simpele blaasontsteking was.

Die nierecho is trouwens niet zo prettig, moet met volle blaas. Hoop dat het gauw gebeurd is.

Starman nog thuis en nog wat sjaggo?

Wat een opluchting dat die ontlasting eruit is zeg..

Suze, is het al geboren?? Weet je al of het een j/m wordt?

Wanneer gaan jullie, Mal? Voordat ik weer te laat ben met prettige vakantie wensen..

Bridges, vandaag weer naar speeltuin geweest, vlakbij. Was super!!! Echt een aanradertje. Helemaal op woe.ochtend, peuterochtend. Helaas moet CG dan naar school.
Starman voorlopig nog thuis, sjaggo en zoutzak op bank, dat vat het wel zo'n beetje samen.

Speeltuin??? Mooi weer bij jullie? Ik heb zowat alleen maar regen gezien vandaag, bleeeuhg.
Tussen 2 buien door was het een uurtje echt warm!

Klote hoor van de zoutzak..

Moet je nog in actie komen voor de brunch?
Welke bedoel je precies? De O nog wat en nog wat?

Balen hoor Star! Is hij wel beetje aanspreekbaar? gaat hij morgen wel gewoon mee? En "fleurt" hij dan wat op?

hier best goed weer ja. Vanmorgen droog, vanmiddag wel wat regen, maar al met al lang niet slecht!

Compu: vrijdag in de stad geweest met Ties. Had je gezien waar er brand was? Wij stonden erbij, staptenm net uit de bus. Ties vond het reuze spannend natuurlijk, kreeg hem bijna niet mee! Lekker hele tijd in stad gelopen. Miste bridgesstad echt zo erg weer even! Heerlijk gekeken naar de plaatselijke groene muzikant en zo'n percussiegroep... En drukte viel mee. Was echt leuk om er weer even te zijn, al tijd gelee!
Ik heb een quiche gemaakt net Compu en voor de rest help ik mijn moeder wel her en der morgen.

Nee dat is het probleem een beetje Bridge, het lijkt alleen maar erger te worden naarmate hij langer thuis is

O ja, Bridgesstad gebeuren! Was je alleen met zoon? Gezellig
Ai... nie fijn... En Arbo kan nog niets voor hem betekenen? Die gaan eerst op werk kijken toch? Krijgt hij op andere manier hulp?

Ja met zoon was echt zooooo gezellig! Hij was het vrij snel zat maar kon hem prima omkopen met lekkers en ijsje en zo. En met bus was al avontuur. En er was ergens brand met 2 grote brandweerauto's en mannen en afzetlint en zo... Tsja dat maakt indruk natuurlijk! Berg kleren gekocht dus ook fijn. En genoten van dat kleine handje in mijn hand
Star, ik heb wat gemist. WAar kan ik eea over STarman teruglezen?
Euhm, ergens na het etentje had ik er over geschreven. Zit overspannen thuis. En is Niet Lief

9 april weer naar arts en psych dus wellicht dan meer nieuws.

Wat een braaf kind toch Bridge, handje in jouw hand
Ja, de O etc. Bridges.

Weet waar de brand was, geen wonder dat je Ties niet meekreeg! Wil hij nu brandweerman worden?

Ongelovelijk dat je het niet druk vond, ik heb in de middag een half uur vastgestaan voordat ik het centrum uit was.

'Lekker' dat je weer even stadse lucht hebt opgesnoven.

Ik heb een zakje kleding voor F. staan, interesse? Leuke jurkjes etc.

En Amalia, zin in babygoed? Heb de leukste dingen voor jou apart gehouden.

Ooooh, ik moet je nog antwoorden op je wippervraag! Zal het met de Paas doen, goed?

Star, neemt hij je niet veel uit handen? Lijkt me ook wel weer fijn.
Ja hij was echt zoet vrijdag. Vandaag schade weer ingehaald hoor Man wat doen die oren het slecht... (Oren zijn echt slecht maar ik verdenk hem ervan het te gebruiken...)

Compu: ja leuk! Kunnen we niet een keer op een woensdag einde van de middag afspreken binnenkort?
Nee Compu,hij doet NIKS.

Ja die oren, pffffffff, oor kaput ook hier.
Ja, is goed!

Aanstaande woe. heb ik helaas verjaardag, ben in de ochtend wel vlakbij jou (zonder CG).

De week erna in de middag met CG.

Wat schikt jou?
Oh Star, dat valt dan tegen. Klinkt bekend. Ik ben nu van de opdrachten, misschien een tip..
Schikt het?

Nee.

14de? Staat nog niets bij mij! Prima! Hoe laat dan?

Ben al paar keer bij huisarts geweest voor oren. laatste keer dag voor trouwen. Moest terug komen als het goed is zodat hij trommelvliezen kon bekijken in "goede" toestand. Nu hoest hij nog steeds wat, en oren lijken slechter dan 3 weken geleden. Kan lang wachten tot het goed is denk ik...
Dat is de drank vermoedelijk.
quote:Star schreef op 03 april 2010 @ 21:37:

Schikt het?

Nee.

Ah! Hoeveel borrels zitten er nu in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven