Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Kan iemand Malman uitleggen waarom een vrouw minimaal 2 bikini's meeneemt op vakantie?
Stressed is just desserts spelled backwards
Laat Malman mij even bellen. Mag je daarna ook 12 paar schoenen mee
Eerste paar dagen ben je nog niet zo bruin dus dan staat die witte niet zo mooi. Duidelijker kan niet
Stel dat ie nog nat is, dan kan je hem toch niet aan doen?

Maarre... wil je zeggen dat Malman maar 1 zwembroek heeft dan? Mijn man heeft er 4. Maar 2 die echt lekker zitten, en die gaan ook altijd mee hoor.

Sowieso is zijn koffer altijd voller dan die van mij, al wordt hij al iets makkelijker (een overhemd mag toch wel 2x aan op vakantie nu.. )
En leuk joh, ik heb weer een baby met de darmen van haar moeder Sinds bijvoeden verstopt het arme ding. En kreeg net bij de apotheek geen lactulose mee want onder de 6 jaar moet het op recept.
Overhemd op vakantie. Tijdens de karaoke op zaterdagavond ofzo?
Malman heeft er 2, maar dat komt zegt ie, omdat ik dat heb gekocht voor hem, hij ziet er het gemak niet van in. Dus ik uitleggen; ja maar dan heb ik 's morgens gezwommen en dan is ie nat en dan wil ik 's middags weer "dan leg je hem toch in de zon te drogen" (mannen!)

Maar goed, ik heb er wel meer, maar ik ben erachter dat die gewoon wat te klein zijn voor mijn figuur. Dus ik heb er nu 2 besteld en die zitten als gegoten.
Ja en wat neemt het nou voor ruimte in?
Balen van die darmpjes Star. Wat zielig. Heeft ze er veel last van?

Mal, lijkt leuk dat haar!

Mamax, hoe gaat het met pseudo krupp van Maxi? Hij is wel oud voor pseudo krupp toch?

Ben weer terug. Kind is onderzocht en er wordt gedacht aan een blaasontsteking, maar kan ook nog een nierziekte zijn (geloof ik niet zo hoor). Bloed afgenomen (drama) en bekertje plassen (was tof). Alles naar het lab gestuurd en als ze niet bellen vanavond dan is het niet iets heel ernstigs. Volgende week nierecho laten maken in het ziekenhuis.

Tot zover het ziekenjournaal van Jinny .
quote:Star schreef op 02 april 2010 @ 19:49:

En leuk joh, ik heb weer een baby met de darmen van haar moeder Sinds bijvoeden verstopt het arme ding. En kreeg net bij de apotheek geen lactulose mee want onder de 6 jaar moet het op recept.

Sterkte met Eetje!

Volgens mij hebben wel meer kindjes dat bij bijvoeding, de omschakeling? Mr J had dat ook, die moest van die klysma's want de lactulose hielp niet. En nu schijt ie als een otter dus het is allemaal goed gekomen. Bel je de HAP even dan krijg je het vast wel mee.
Duimen dat het alleen maar een blaasontsteking is Jinny!

En wat doen ze nu verder dan, preventief een AB kuur of moet je het telefoontje afwachten?
Had je je tienrittenkaart mee Jin? Die is vast vol nu

Hopelijk geen telefoontje. Waarom toch echo dan trouwens? Arm schaap.

Veel last ja Jin, gisteravond in badje gedaan want zo'n zeer. Echt gillen toen het er eindelijk (zo'n cm of 15, echt waar) uit kwam.

Goeie tip van HAP Mal, had haar al Infacol gegeven voor alle wind in haar buikje.
Geen AB-kuur, veel drinken en verder afwachten of het geen nierziekte oid (geen idee wat verder) is. Zijn plassertje was ook wat rood en zo. Nou ja, hebben we ook weer gehad. Blijven maar veel binnen met pasen, maar niet in een koude zandbak gaan zitten.

Rooster vent helaas veranderd, geen paasontbijt met hem .
Star, dat is ook wat voor dat arme wurm. Wat zielig! Heb je het ook gemasseerd?

ben overgestapt op een abonnement .
Ja het werd wat lastig dat opwaarderen steeds?

Masseren heb ik gedaan, geeft wel iets van lucht (letterlijk en figuurlijk )

Sjezus, dat rooster zou je toch ook af en toe
Met de klok mee masseren en dan met baby-olie, dat zet de darmen in beweging. Dus je zet je hand in het midden van het buikje en dan met je vingers met de klok mee naar beneden toe masseren.
Mal, leuk haar,zeg! Zet de foto's op de groep van je kleine J te A. En 2 bikini's is een MUST!

Star, wat zielig van Eetje, dat had bollie ook (ook huilen en harde klei) en soms nog, wij geven dan een paar druppels Kindicol van VSM per dag, helpt bij L erg goed.

Suze, stom.

Jinny, nee, wat zielig! Oh ik hoop op een blaasontsteking, wat zielig nu weer. Pfff jullie hebben voor de komende tijd jullie deel ook wel weer gehad.

Mamax, hoe'st daar?

Naatie hoe was je eerste werkdag?
Enka, hoe was de verjaardag?
Hallo.......!

Suus: wat een rarigheid met die dames daar... Niet leuk! Lastig, weet niet wat ik zou doen. Waarschijnlijk ook niets. Al is het voor zwangere vriendinnetje ook misschien jammer als je er niet bent. En je zus? Is er al nieuws? Is het eerste keer dat je tante wordt?

Jin: oh wat balen voor oudste! Is er gebeld? Doet plassen ook pijn? En dat stomme stomme rooster... Balen. Kun je prepaasontbijt doen? Of een afterparty met je vent?

Mal: leuk zijn haren! Haha, kofferstress? Bevalt de wagen goed?

Star: ach gossie... Wat is dat toch sneu hè.... Heb het met Fieke ook zo'n tijd gehad. Gaat nu weer even goed, maar in vlagen krijgt ze het er ook zelf vrijwel niet uit... Nu maar via HAP bellen? Roosvicee laxo is nog te snel om te geven zeker? Leuke foto's op de groep!

Hel: gaat het wat met jullie daar? Het houdt voor vriend even niet op hè, met zijn moeder. Reageert maatje nog? En die stomme klok mogen ze van mij ook afschaffen...

Suus: heb je nog iets gehoord van Kokos?

Hier alles ok weer! Gisteren foto's gezien van de fotograaf en die waren mooooooiiiiiii! Helaas kan ik ze nog niet laten zien, hij heeft ze weer mee, maar wij waren zeer tevreden!

Vandaag geshopt met mijn kleine man en dat was leuk. Zo lekker om even met zijn tweetjes een hele dag te spenderen! Hij doet het dan zo leuk! En een stapel kleren gekocht voor ze dus fijn! Nu nog schoenen voor meisje. Ze "moet" veterschoenen van de fysio maar dat is nog een moeilijk plan... Ach. Komt ook wel goed gok ik...
Jinny, balen zeg van dat rooster!

De verjaardag hebben we nog niet echt gevierd, ik zit nu ook aan tafel te kleien met marsepein voor twee Rupsje Nooitgenoeg taarten, we vieren het morgen. Maar gisteren vond hij zijn kado wel erg leuk (en T ook ) En ook op het KDV hadden ze het gevierd en leuke foto's gemaakt.
Jin, 'hopen' dan maar op een blaasontsteking. Maar dat is het vast, vooral omdat jij zei dat hij niet vaak wilde plassen.

Star, man draagt alleen polo;s of overhemden ja Karaoke, ha ha. Nou, heb het 1x meegemaakt. Vond ik wel genoeg

Heerlijk toch, zo'n linnen overhemd?

Bridges, oooh ik wil ze ook zien!!!!

Hmm, heb ook vandaag schoenen voor B gekocht, maandgeld op hoor, en het is pas de 1e van de maand. Slik.

Maargoed, hij heeft een beetje rare loop (linkervoet erg naar binnen) dus hij moet echt goeie schoenen en mama wil graag leuke natuurlijk
Ja maar ik heb gewoon echt nul leuke gezien, ook niet bij de "duurdere" zaken...

En de foto's... Hele mooie van ons, van onze handen, van de kindjes, Ties die mij een kusje geeft, Fieke die schuilt achter mijn sluier, bij de koeien... Zucht... Waren echt super!

Enka: ah leuk, we zien de foto's snel hè? Wat was het cadeau? Dat autobaanding toch?
Dat klinkt heel mooi Bridges!
Ze zijn hier wat donker gefotografeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven