! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 22:36
@Qwertu ja, ik probeer altijd rustig te blijven reageren, maar merk dat ik er verdrietig van word. Op een ander topic waar ik veel schrijf kwam wel een dergelijke reactie en ik weet dat het lief bedoeld is en dat mensen gewoon met me mee denken en iets aandragen, maar ben er echt een beetje verdrietig van geworden. Weet niet eens of ik dit mag schrijven.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 3 april 2010 om 22:38
zaterdag 3 april 2010 om 22:38
Als dat is wat je voelt, dan mag je dat van mij gewoon schrijven.
Ik ben er wel boos om geworden, als na honderd keer uitleggen dat ik een progressieve ziekte heb weer gereageerd wordt met "maar het komt wel goed, toch?". Tja, dan zeg ik het uiteindelijk maar gewoon even wat minder omfloerst, gewoon zoals het is. Dan maar even niet aardig.
Ik ben er wel boos om geworden, als na honderd keer uitleggen dat ik een progressieve ziekte heb weer gereageerd wordt met "maar het komt wel goed, toch?". Tja, dan zeg ik het uiteindelijk maar gewoon even wat minder omfloerst, gewoon zoals het is. Dan maar even niet aardig.