Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
zaterdag 3 april 2010 om 19:01
quote:Zoebie schreef op 01 april 2010 @ 12:19:
En er valt sneeuw ergens in Nederland. Natte, dat dan weer wel. Dus het blijft niet liggen. Maar het idee alleen al.
Las het net op een ander topic. Getver zeg.
Er staat hier ook nog eens een gure koude wind. Inderdaad Bo wacht nog maar even met de winterkleren wegstoppen.Hier bloedje heet met de zon. Dus stuur graag een zonnetje jullie richting op. En uiteraard fijne paasdagen.
Ik had een niet-originele paasfoto maar wel uber schattig. Kan hem even niet zo snel vinden, deze foto maar dan stond er Prettige of fijne paasdagen onder;
En er valt sneeuw ergens in Nederland. Natte, dat dan weer wel. Dus het blijft niet liggen. Maar het idee alleen al.
Las het net op een ander topic. Getver zeg.
Er staat hier ook nog eens een gure koude wind. Inderdaad Bo wacht nog maar even met de winterkleren wegstoppen.Hier bloedje heet met de zon. Dus stuur graag een zonnetje jullie richting op. En uiteraard fijne paasdagen.
Ik had een niet-originele paasfoto maar wel uber schattig. Kan hem even niet zo snel vinden, deze foto maar dan stond er Prettige of fijne paasdagen onder;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 4 april 2010 om 08:56
Buhh wat stom. Ik had hier een berichtje geplaatst en wilde vandaag op deze druilerige paasochtend even weer bijlezen, is mijn hele bericht niet eens doorgekomen. Snotverdorie.
Ro en Bo wat een klotenieuws. Ik kan het niet anders zeggen dan dat en hoop dat de medicijnen de groei weten te stoppen.
Hebben jullie nog leuke plannen voor de pasen? Hier is het shitweer dus geen plannen. De koters zijn er vandaag toch ook niet en om nu zelf eieren te verstoppen en weer op te zoeken in de regen vind ik ook zo triestig he.
*knuf* suus
Ro en Bo wat een klotenieuws. Ik kan het niet anders zeggen dan dat en hoop dat de medicijnen de groei weten te stoppen.
Hebben jullie nog leuke plannen voor de pasen? Hier is het shitweer dus geen plannen. De koters zijn er vandaag toch ook niet en om nu zelf eieren te verstoppen en weer op te zoeken in de regen vind ik ook zo triestig he.
*knuf* suus
zondag 4 april 2010 om 11:54
Wat zijn kuikentjes schattig he! Zag wat schattige foto's, ik hoop alleen wel dat het photogeshopd is, anders is het wel zielig.
Tijdje geleden werd mijn andere kat Floyd gevraagd voor een reclame en daar wilde ze één helft van hem in kleuren spuiten. Nou dacht het niet he!!!! Die zijn gek. Heb het wel in nette bewoordingen laten weten maar NO WAY.
Hele fijne dag iedereen vandaag. Hier regent het dus hoop dat de rest het zonnetje hebben die ik gister hier had.
Tijdje geleden werd mijn andere kat Floyd gevraagd voor een reclame en daar wilde ze één helft van hem in kleuren spuiten. Nou dacht het niet he!!!! Die zijn gek. Heb het wel in nette bewoordingen laten weten maar NO WAY.
Hele fijne dag iedereen vandaag. Hier regent het dus hoop dat de rest het zonnetje hebben die ik gister hier had.
zondag 4 april 2010 om 12:45
zondag 4 april 2010 om 16:27
OOOh kijk dat vindt zo leuk phoehee wat een schatjes!!!!
OOh bah gelukkeling zijn die mensen dat doen bedenken walgelijk.
Ik vindt vreselijk onrecht over dieren.
Ik heb gezien op tv dieren hun haar verven tenminste mensen dat dieren aan doen. Nee zou niet bij mijn dieren doen ooit. Te zijn mooi zat als ze zijn. En meeste mooi is hun karakter. Dat vindt ik ook bij mensen meest belangrijke.
Ik was met kids film kijken lekkers erbij samen op bank liggen. Man moest werken en hier nu zonnig was koud toen we met fiets effe dvd gingen huren. Prachtige meiden film gekeken. En vanavond een mannen film met actie. Om beurten al vonden jongens deze film ook mooi
OOh bah gelukkeling zijn die mensen dat doen bedenken walgelijk.
Ik vindt vreselijk onrecht over dieren.
Ik heb gezien op tv dieren hun haar verven tenminste mensen dat dieren aan doen. Nee zou niet bij mijn dieren doen ooit. Te zijn mooi zat als ze zijn. En meeste mooi is hun karakter. Dat vindt ik ook bij mensen meest belangrijke.
Ik was met kids film kijken lekkers erbij samen op bank liggen. Man moest werken en hier nu zonnig was koud toen we met fiets effe dvd gingen huren. Prachtige meiden film gekeken. En vanavond een mannen film met actie. Om beurten al vonden jongens deze film ook mooi
zondag 4 april 2010 om 16:28
quote:gelukkeling schreef op 04 april 2010 @ 13:36:
Dat van die kuikentjes is echt! ik heb het wel eens in het echt gezien. Nog in het eistadium spuiten ze er een kleurstof in, zielig he? het doet geen pijn dat niet en als de echte veren doorkomen zijn ze gewoon bruin.
Ohhhhhh wat zielig. Nee als ik dat geweten had dan had ik het niet geplaatst, sorry.
Phoehee, is het goed gegaan ze te koppelen? Prachtige Nijnen.
Dat van die kuikentjes is echt! ik heb het wel eens in het echt gezien. Nog in het eistadium spuiten ze er een kleurstof in, zielig he? het doet geen pijn dat niet en als de echte veren doorkomen zijn ze gewoon bruin.
Ohhhhhh wat zielig. Nee als ik dat geweten had dan had ik het niet geplaatst, sorry.
Phoehee, is het goed gegaan ze te koppelen? Prachtige Nijnen.
zondag 4 april 2010 om 16:44
Ze zitten nog apart, kunnen elkaar wel zien en aan elkaar snuffelen. Ik had ze gister in de keuken bij elkaar en dat ging eerst helemaal goed. Die foto heb ik toen gemaakt. Daarna ging zij weer op hem rijden als machtsspelletje. Even aangezien en toen weer in ieder zijn eigen deel van het hok gezet. Straks weer eens proberen in de keuken, zal elke dag wat beter gaan.
zondag 4 april 2010 om 19:13
Ben er weer!
Het was buiten verwachting gezellig! Mijn lievelingsschoonzus en haar vriend waren er en dat zorgde voor genoeg afleiding. Verder was mijn schoonmoeder eigenlijk heel lief; ze heeft het gewoon heel zwaar met de situatie en dat uit ze nogal rottig soms. Dus toch een fijne Pasen gehad!
Nu ben ik wel erg moe, maar het was het waard.
Phoehee, wat een prachtig beestje, je nieuwe konijn! Super, die kleur. Ik wist niet dat konijnen zo oud worden trouwens
Ben je blij dat je er nu weer twee hebt?
En dierenmishandeling of niet: wat een leuken paasfoto's stonden erbij
Gelukkeling, in thailand wordt zeker geen Pasen gevierd, onder de hindoes en boeddisten?
Anita, je klinkt zo veel vrolijker dan eerst, echt tof om te lezen. Gaat het wel, zo veel werken ineens?
Dangeensuus, heb je toch nog een beetje een paasgevoel gehad? Vond het zo naar om te lezen, dat je nu geen eieren kan zoeken (hoort er toch bij, als je kinderen hebt hè).
Ik vergeet vast veel mensen, maar ik ga nu eerst even goed bijlezen!
voor iedereen.
Het was buiten verwachting gezellig! Mijn lievelingsschoonzus en haar vriend waren er en dat zorgde voor genoeg afleiding. Verder was mijn schoonmoeder eigenlijk heel lief; ze heeft het gewoon heel zwaar met de situatie en dat uit ze nogal rottig soms. Dus toch een fijne Pasen gehad!
Nu ben ik wel erg moe, maar het was het waard.
Phoehee, wat een prachtig beestje, je nieuwe konijn! Super, die kleur. Ik wist niet dat konijnen zo oud worden trouwens
En dierenmishandeling of niet: wat een leuken paasfoto's stonden erbij
Gelukkeling, in thailand wordt zeker geen Pasen gevierd, onder de hindoes en boeddisten?
Anita, je klinkt zo veel vrolijker dan eerst, echt tof om te lezen. Gaat het wel, zo veel werken ineens?
Dangeensuus, heb je toch nog een beetje een paasgevoel gehad? Vond het zo naar om te lezen, dat je nu geen eieren kan zoeken (hoort er toch bij, als je kinderen hebt hè).
Ik vergeet vast veel mensen, maar ik ga nu eerst even goed bijlezen!
voor iedereen.
zondag 4 april 2010 om 20:43
maandag 5 april 2010 om 09:41
Raar he maar gaat prima. Mar zulke leuke lieve mensen. Toch dat gevoelsmens ik ben. En ik voel niet deugd wordt ik ziek. Dan moet ik weg of anders wordt echt misselijk enz. Met onze ontmoeting was zo blij had de sfeer hier goed gepeild voor ik hier sprak. Ik ben wat dat betreft zeer kieskeurig terwijl over iemand oordeel heb. Ik houdt niet tegen. Het zit echt in mijn. Maar daar in tegen ben erg trouw. Ach moet met mijn zelf doen. Morgen van half 8 ochtend tot avond half 8. Deze dag dus kalm aan. Mijn man moest dit paasweekend ook werken. Ach met avond gelukkig thuis. Ook erg druk en kinderen vinden best. Maak alles avond van tevoren klaar kunnen opwarmen dus goed eten blijf. Mijn dochter zo zenuwachtig morgen examen donderdag wordt ze 17 al weer. Ik zei je doe je best voor mijn ben je al geslaagd. En daar kan geen diploma iets beter aan toevoegen Ze doen haar best dat is best zat. Zal blij zijn dat voorbij lekker horeca school kan. Daar heb ze zo zin in. Kleding wordt maat gemaakt. Echt mooi gezien hoe eruit ziet. Ik zie ineens soep gehaktballen haha leuke uitspraak zeg. Zo is het wel. Nou ik wist ook niet van die kuikens hoor. Dat verwacht je toch niet dacht ook foto bewerkt natuurlijk.
Fijn goed is gegaan heb zij het moeilijk en jij dan. Nou sorry hoor ze is volwassen vrouw gedraag je er na. Want moet jij dan niet voelen. Je moet je kunnen uitte of gewoon behandeld worden gewoon punt uit. Ben er streng in hoor. Ik voel mijn ook beter gewicht gaat eindelijk naar minder. Prima je sleep je rot anders met dat lichaam van mijn. Dat voel ook beter.
Nou klets weer zo eten voor morgen bereiden.
.
Fijn goed is gegaan heb zij het moeilijk en jij dan. Nou sorry hoor ze is volwassen vrouw gedraag je er na. Want moet jij dan niet voelen. Je moet je kunnen uitte of gewoon behandeld worden gewoon punt uit. Ben er streng in hoor. Ik voel mijn ook beter gewicht gaat eindelijk naar minder. Prima je sleep je rot anders met dat lichaam van mijn. Dat voel ook beter.
Nou klets weer zo eten voor morgen bereiden.
.
maandag 5 april 2010 om 11:43
Fijn Bo dat het gelukkig meeviel en dat het gezellig was.
Manlief was zaterdag jarig en we hebben al drie dagen visite.
Straks gaan we weg. Diegene die dan nog komen hebben pech.
We moeten onze boot verleggen naar een andere ligplaats. Dit had al voor 1 april moeten gebeuren, maar toen waaide het veel te hard. Goeie smoes toch.
Vandaag moeten we het wel gaan doen.
Fijne dag allemaal verder.
Manlief was zaterdag jarig en we hebben al drie dagen visite.
Straks gaan we weg. Diegene die dan nog komen hebben pech.
We moeten onze boot verleggen naar een andere ligplaats. Dit had al voor 1 april moeten gebeuren, maar toen waaide het veel te hard. Goeie smoes toch.
Vandaag moeten we het wel gaan doen.
Fijne dag allemaal verder.
maandag 5 april 2010 om 14:34
Lekker dat het meeviel Bo, ik hoopte het al, het zal toch ook niet makkelijk zijn voor de familie van Ro, je wilt voor je kinderen natuurlijk alleen geluk en gezondheid. Mijn schoondochter is heel voorzichtig gezegd weer iets meer helder, het ijs is dun zegt de psych. Ik heb het er ook erg moeilijk mee, voor mijn gevoel is het mijn eigen kind, we kennen haar nu al 11 jaar.
De verstandhouding met mijn franse ex schoonouders is ook altijd vreemd geweest, ik spreek ze nog steeds en kan er altijd terecht, maar het voelt alsof ze van een andere planeet komen.
veel plezier met de konijntjes Phoehee lieffffffff
die kuikentjes merken er zelf niks van, het is na eenpaar weken uitgewerkt, maar wie denken de mensen wel dat ze zijn dat ze zoiets met dieren mogen doen he?.
De verstandhouding met mijn franse ex schoonouders is ook altijd vreemd geweest, ik spreek ze nog steeds en kan er altijd terecht, maar het voelt alsof ze van een andere planeet komen.
veel plezier met de konijntjes Phoehee lieffffffff
die kuikentjes merken er zelf niks van, het is na eenpaar weken uitgewerkt, maar wie denken de mensen wel dat ze zijn dat ze zoiets met dieren mogen doen he?.
maandag 5 april 2010 om 18:04
En het waaide best nog wel hard. De boot verleierde (werd weggeblazen) door de wind en ik kwam heel anders uit dan de bedoeling was. Wist ook niet meer hoe ik hem goed aan de steiger moest krijgen met die wind. Manlief lukte het gelukkig wel. En toen bleek dat er een dikke schroef uit de steiger stak en we hebben dus een fikse kras opgelopen. Ik wil erover klagen maar manlief wil het zo laten.
Ik neem toch aan dat je een steiger netjes achterlaat. Zonder uitstekende scherpe delen. Ik baal er best wel van.
Het is ook nog geen fijne ligplaats. Kan ook niet anders. 't Is nummer 13.
Ik neem toch aan dat je een steiger netjes achterlaat. Zonder uitstekende scherpe delen. Ik baal er best wel van.
Het is ook nog geen fijne ligplaats. Kan ook niet anders. 't Is nummer 13.
maandag 5 april 2010 om 21:07
Robo wat fijn dat het gezellig was en dat je toch wat gevoel bij je schoonmoeder gevoelt hebt. Goh dat staat er een beetje raar. Was je niet meer naar de film geweest of vandaag?
Zoebie nog gefeliciteerd met je man. Hebben jullie nu voortaan die steiger nr 13 voor jullie jacht? (wat is het eigenlijk voor boot?)
Nog 1 foto van vandaag in de tuin. (maar zo doen ze niet de hele tijd samen hoor, het zijn momentjes)
Zoebie nog gefeliciteerd met je man. Hebben jullie nu voortaan die steiger nr 13 voor jullie jacht? (wat is het eigenlijk voor boot?)
Nog 1 foto van vandaag in de tuin. (maar zo doen ze niet de hele tijd samen hoor, het zijn momentjes)
maandag 5 april 2010 om 21:48
Phoehee het zijn wel lieffies hoor.
Zijn ze nog steeds aan het proberen wie de baas is?
Ik hoop dat ze snel aan elkaar wennen.
Wat jammer hé dat zo'n lang weekend zo snel voorbij is.
Phoehee we hebben een zeiljacht. En we zijn van plan er deze zomer veel gebruik van te maken. Als het gaat lukken met zo af en toe een beetje wind. Beetje veel zodat we kunnen zeilen.
En och als er geen wind is kunnen we ook varen. Gelukkig anders lag de boot meer in de haven. Dan varen we de plas op en gooien haar voor anker. En dan lekker niksen en zwemmen en een goed boek en een lekker muziekje. En vooral gapen naar al die blote Duitsers die geen gene hebben en gewoon poedeltje naakt op hun dikke jachten zitten. En als het dan nog knappe jonge Goden waren. Niet dus. Het lijkt wel of ze allemaal gepensioneerd zijn. Grijs dus. Compleet grijs. Van onder tot boven. Ik ergerde me er in het begin aan, maar och alles went.
Zijn ze nog steeds aan het proberen wie de baas is?
Ik hoop dat ze snel aan elkaar wennen.
Wat jammer hé dat zo'n lang weekend zo snel voorbij is.
Phoehee we hebben een zeiljacht. En we zijn van plan er deze zomer veel gebruik van te maken. Als het gaat lukken met zo af en toe een beetje wind. Beetje veel zodat we kunnen zeilen.
En och als er geen wind is kunnen we ook varen. Gelukkig anders lag de boot meer in de haven. Dan varen we de plas op en gooien haar voor anker. En dan lekker niksen en zwemmen en een goed boek en een lekker muziekje. En vooral gapen naar al die blote Duitsers die geen gene hebben en gewoon poedeltje naakt op hun dikke jachten zitten. En als het dan nog knappe jonge Goden waren. Niet dus. Het lijkt wel of ze allemaal gepensioneerd zijn. Grijs dus. Compleet grijs. Van onder tot boven. Ik ergerde me er in het begin aan, maar och alles went.
dinsdag 6 april 2010 om 06:48