Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Ik zal foto's hier neerzetten als ze samen zijn. Hoop op liefde op het eerste gezicht.

Ik heb Birckenstocks gekocht (geen discussie of niet nog kunnen ja of nee, als zwangere kom je daarmee weg!) en dan een nieuw modelletje in wit met een beetje schijn.

Over 2 weken ga ik naar Barcelona! Dan kan ik ze sowieso aan.
Lieve Bo, neem elke fijne minuut zoals hij komt. Het is een zegen om gewoon met de dag te kunnen leven. Je eerste keus is het niet, zeker niet, maar het is wel het verstandigste dat je op dit moment kunt doen. Respect

Lieve groeten van ons, we denken aan je en gaan morgen in een tempel hier hoog op de berg, weer een stokje wierook aansteken, voor sterkte voor jullie allebei.
Ik heb een versleten knie. Ik had een leuke, jonge en heel erg duidelijke orthopeed. Die ook nog een gespecialeerd is in knieën.

Ik moet gaan tennissen, fietsen en wandelen, want de knie is veel te stijf. En hij denkt dat de pijn dan minder moet worden.

Met een kunst knieschijf (geen hele kunst knie) wil hij nog (heel lang) wachten. Halleluha wat een geluk, want daar zou ik dan helemaal niet blij mee zijn geweest. Ik weet nu wel hoe mijn knie eruit ziet. HIj heeft er een tekening van gemaakt waar de slijtage precies zit. Heel erg duidelijk en heel veel tijd. Wat een verademing met die andere. Tape is ouderwets en achterhaald, dat schrijft hij al niet meer voor. Heb ik potdikkeme drie weken voor niets met tape rond gelopen.
Gaat wel voor gaat werken hier nog kijken. Ik vindt erg gezellige sfeer daar. Ik werk aan mangel handdoeken. Mooi alles netjes weg gaat. Nou gisteren 10 uur gewerkt vandaag 8 goed is Harry potter leuk heb alle films ervan Tape geef toch stevig voel en wat beschermd. altijd geleerd niet te lang anders slecht voor spieren. Om steun rust te geven is dat prima lijkt mijn zoebie. Nu vlug op fiets knuffels liefs iedereen bijna weekend!!
Môgge,

Ik ben zo weg. Eerst met schoondochter voor de uitslag van de scan en dan meteen door naar de mamacare.

Duim maar dat ik geen mammografie hoef. Ik zie er een beetje tegenop en ik ben toch echt niet zo'n aanstelster.

Maar wat moet dat moet.

Schoondochter ziet een beetje tegen de uitslag op.

Ze belde gisteren of ik mee wilde gaan. Ik hoop wel dat we iets eerder aan de beurt mogen zijn, anders kom ik te laat op de mamacare. Ik wilde haar ook niet in de steek laten.

Julie horen het wel.
succes zoeb vandaag

en voor bo een knuffel en heel fijn weekend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Robo, Zoebie, Sterelfje en alle anderen van dit topic:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zoeb, heel veel succes vandaag bij de mammapoli!!! En lief dat je meegaat met je schoondochter

Klinkt goed, die andere orthopeed Wat stelt hij voor dan, als tape geen oplossing is en een kunstknie ook niet?

@Ingmagh: ik mis je! Al even niks van je gelezen en ik hoop dat alles goed gaat met je, en met je vriend en zijn nieuwe baan!

Phoehee, wat leuk, Barcelona!! Lekker Gaudi bekijken en tapas eten, oh, ik krijg er ook zin in!

Anita, jij werkt meteen heel wat uren, lees ik! Maar ik moet zeggen dat je een boel vrolijker klinkt dan eerst, dat is fijn om te zien.

Gelukkeling, geniet er nog van, van je laatste week in Thailand. Ik hoop zo dat je het fijn hebt daar!

Ik ben zelf niet in heel goede conditie, erg moe, last van mijn buik en gewoon niet zo lekker. Gelukkig is mijn man thuis :-) en we gaan zo paasboodschappen doen.
Wat rot dat je je zo ellendig voelt Bo. Ik hoop dat de afleiding van de paasboodschappen wat helpen. Wel fijn dat jullie nu een lang weekend hebben.

Jij denkt ook eerst aan alle anderen voor je even een klein berichtje neerzet dat het niet zo lekker gaat. Muts die je bent.

Als jij dat zegt, denk ik dat je je ellendiger voelt dan je laat blijken.

Schoondochter heeft niets aan haar nieren. De uitslag van de scan was goed. Maar wel ergens een ontsteking. Nu moet ze nog een blaasonderzoek en dinsdag naar de gynaecoloog. Het was voor haar wel een opluchting dat er niets met haar nieren was. Ze vond het erg fijn dat ik mee was gegaan. Tenslotte heb ik bij de mamacare nog een half uur op mijn beurt moeten wachten.

Het bobbeltje was 4 mm geslonken na de laatste keer dat ik daar was geweest. Dus geen reden om het weg te halen. En ook geen reden voor ongerustheid. Wat jij zei Bo. Een bloeduitstorting kan lang blijven zitten en zelfs helemaal niet weg gaan.

Ik heb geen mammografie en echo gehad. Die doen ze nu op 25 mei. Eén jaar na de laatste mammografie. Ter controle en om mij gerust te stellen.

Ik ben dus inderdaad weer gerustgesteld. Maar dat de bobbel kleiner was geworden had ik niet gemerkt.

Een kunst knieschijf zou een oplossing kunnen zijn. Maar hij denkt dat het komt omdat ik te voorzichtig ben met die knie. Dus sporten. o.a. Tennissen, wandelen en fietsen. Wel met een brace om de knie ter ondersteuning.

Als de pijn erger wordt meteen terugkomen, maar hij denkt dat het beter gaat als ik hem wat meer gebruik. De knie was nog wel dik. Dat zag hij ook. Het is dus toch een gevolg van een breuk die ik op mijn 12e ben opgelopen en waar ik mee door ben gelopen. Eigenlijk lijkt het nu ik geen fysio meer krijg inderdaad wat minder pijn heb. Misschien de verkeerde oefeningen bij de fysio gehad. Dus dat laat ik nu maar eens een tijdje achterwege. 'k Had er toch al een hekel aan.
Bolief, wat naar dat je niet lekker bent....

Kikker je op van boodschappen doen in zo'n grote Franse supermarkt? Of ben je er wel aan gewend nu?

Ik loop altijd rond alsof ik in een museum ben in zo'n weidewinkel. Heerlijk!

Zoeb, wat fijn van je bobbel lieve schat, heel fijn....

Gelukkeling geniet nog even lekker, zo leuk dat je zo vaak post uit het verre Thailand. Kom de rijst je al je neus uit inmiddels? Eet je ook rijst als ontbijt trouwens? Dat vraag ik me altijd af...

Phoehee, Bircks roelen gewoon, geen discussie over. Zelfs mijn moeilijke voeten varen er wel bij. Trouwens, Crockslippers zitten ook zálig en kosten 20 euro of zo. (tip)

Ik ga straks zelf sushi maken. Ik zit al helemaal warm te draaien want het is een pokkeklus maar dan heb je ook wat, dan dan weer wel!
Hallo lieve meisjes, we zitten weer even online. Jammer dat je je niet lekker voelt Bo, als jij dat zegt, zal het best heftig zijn.

Is dit nu dezelfde chemo waar je laatst zo depri van was? Nou ja of het daarvan was....dat is natuurlijk maar helemaal de vraag, je was gewoon depri toen je net die chemo had gehad.

Ik hoop dat afleiding je wat helpen kan, ik ben wel altijd heel gelukkig in die grote winkels (eigenlijk niet als ik al haastend alle boodschappen moet inladen) maar wel gewoon relaxed rondkijken en dan al lopend bedenken wat we nu weer eens gaan eten.

Hier eten we zo lekker joh, dat Thaise eten mag je me echt 24 uur per dag geven ik lust het de hele tijd wel. Trouwens ik eet haast geen rijst, wel noodles heeeeeerlijk. Vanmorgen zijn we naar de big Buddha geweest en hebben we iets heel moois gedaan. De troon van de buddha is nog niet bekleed met marmer en je kon een tegeltje kopen en de achterkant beschrijven, dat hebben we gedaan en zo hebben we jouw naam vereeuwigd Bo. Je staat daar hoog boven op de berg vermeld, precies zoals het hoort!

heel veel liefs en hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder

http://www.phuket.com/magazine/big-buddha.htm
O Gelukkeling, wat mooi!

Wat een mooi gebaar, echt prachtig!

Bo lekker pasen, dan is je man lekker lang thuis. Jammer dat je je niet lekker voelt, maagpijn is ook niet fijn lopen. En dan toch boodschappen doen?

Zoebie is de bult toch geslonken, wel fijn. En je knie versleten en dat juist extra sporten. Is dat om de banden te versterken enzo?

Gelukkeling wat een mooi gebaar! Heb je er een foto van gemaakt?

Eleonora ik maak ook wel eens (vega) sushi, vind het de laatste tijd best goed lukken.

Ik heb vandaag het nieuwe konijn opgehaald en mijn mannetje moest mee. Bij thuiskomst schrok ik me rot want mijn mannetje heeft uitvallen in zijn achterpoot. Zo begon het bij haar ook terwijl hij wel preventief aan de medicijnen zat. Ik was bang dat het (net als bij haar) snel erger zou worden maar hij is nu nog zo, fit maar met een haperende achterpoot. Dit komt vanwege een bacterie in de hersenen. Ze zitten nog niet bij elkaar, eerst maar even aankijken. De dierenarts zei dat ik haar ook preventief moest behandelen als ik ze bij elkaar zou zetten. Hij vond dat nu al wel kunnen maar ik niet.

Het nieuwe vrouwtje is beeldschoon.
De afvallige meldt zich ook weer even...

Wat worden er weer mooie dingen hier geschreven.

Gelukkeling, wat een ontzettend mooi gebaar!

Phoehee, wat een schattig knijn. Lijkt op die van ons. Is zo'n leuk beest. We zouden er een hondenshow mee kunnen lopen.

Zoebie, iets aan je "poten" kan je lang blijven achtervolgen. Ik weet er alles van.

En dan de zich niet zo lekker voelende TO. Ik hoop dat de Paas je rust gaat brengen. Lekker samen met Ro. Eten ze in Frankrijk ook wildzwijn met Pasen? Dan staat 'ie nu vast in de marinade...

Zit te genieten van een paashaaschocolaatje... Met heel veel liefde. Mijn zoon van 8 mocht vanmiddag voor het eerst met zijn vriendje van mij naar de ijsssalon. Hij had zijn eigen geld meegenomen. Een paar euro, goed weggestopt in zijn zak. Toen hij terugkwam gloeiden zijn wangen. Had 'ie achter zijn rug een zakje chocolade paashaasjes. Die maken ze daar zelf in de ijssalon. Omdat ik een lieve mama ben, had hij wel een half uur staan twijfelen welke hij voor mij zou kopen.

Zó lief. En net zat hij mij de hele tijd aan te kijken. En vroeg wel duizend keer of ik het echt lekkere chocolade vond.

De allerallerlekkerste natuurlijk!
Lieve lieve Gelukkeling, wat ontzettend mooi en lief en gaaf dat je dat gedaan hebt voor me.

Echt, ik weet even geen woorden maar ik vind het fantastisch.

Ik heb op je link gekeken en het is prachtig daar!!! En nu ben ik er ook een beetje.

Je bent een schat.

Wat mooi Gelukkeling. Dat Bo nu vereeuwigd is boven op die berg. Geniet je nog wel een beetje van je vakantie?

En ja we zijn nu wel heel nieuwsgierig hoe Bo erbij staat? Foto!!

Bo hoe was je dag verder? Nog steeds niet helemaal lekker?

Ik hoop dat je een goed paasweekend hebt.

Slaap lekker allemaal.
Zoeb, ik voel me superslecht momenteel, fysiek dan.

Last van mijn buik (enorme darmkrampen, auw), moe, maar niet kunnen slapen.

Ik hoop dat het vanavond nog komt, de slaap, want ik ben al twee keer uit bed gekomen tot zo ver!
He, wat naar, buikkramp, dat is geen feest.

Heb je nog wel geslapen daarna?

Goedemorgen overigens en vrolijk Pasen alvast want ik ben vanaf straks tot morgenmiddag weg.

Knus, kuffels!

Lieve Robo, dikke Hoop dat je lekker hebt geslapen en de krampen weer weg zijn.
Wat rot dat je je zo slecht voelt. Komt het door de Navelbine?

Heb je wel iets gekregen tegen deze klachten of zijn ze nieuw voor je. Kan me niet herinneren dat je de vorige keer last van je darmen had. Wel misselijk en ellendig. Maar geen krampen.

Je lichaam zal er natuurlijk ook wel weer een beetje aan moeten wennen.

Heb je nog plannen het paasweekend? Of blijven jullie lekker thuis, onder jullie beidjes?
Hè shit buikkramp en pijn aan hè darmen. Nu kan je ook niet naar de film vandaag of wel? Maar hij draait nog lang.

Beterschap
bo wat naar dat je zo ziek bent. Hoop dat je snel een beetje opknapt

wat een mooi gebaar gelukkeling

Hoe maak je vega sushi poehee, daar ben ik wel nieuwsgierig na

Voor nu allemaal fijne paasdagen. Ik moet werken en heb vreemde diensten dus ik weet niet wanneer ik er weer ben.

dikke
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Iedereen een heel fijn paasweekend gewenst! Niet teveel chocolade-eitjes eten hè

Met mij gaat het wel weer; de darmkrampen zijn minder, dat scheelt.

We gaan of vanmiddag, of maandag naar Alice in Wonderland. Hangt er een beetje vanaf hoe het weer is; het onweert hier namelijk! Ik ben dol op onweer, maar het rijdt wat minder fijn.

Morgen paaslunch bij de schoonouders, ik heb daar weinig zin in, maar goed. Ik heb in ieder geval besloten niet over mijn ziek-zijn te praten; ik ken mijn schoonmoeder en die wil natuurlijk het naadje van de kous weten, maar ik wil dat niet.

Gelukkig denkt Ro er net zo over. We gaan gewoon gezellig eten en de rest komt een andere keer wel.
Dat kan ik me voorstellen Robo. Je bent al 24/7 met je ziekzijn bezig en het is juist heerlijk om het er even niet over te hebben. Fijn dat het wat beter gaat. Blaas de onweer maar naar hier
Daar heb ik vanmorgen toen ik wakker lag over na liggen denken.

Hoe en wat je aan je schoonfamilie zou moeten zeggen en ook het feit dat je je broers nu (nooit) niet meer spreekt, het breekt mijn hart. daar heb ik het zelfs moeilijk mee.

Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je nog lekker ''paas'' kunt eten en vooral dat je het kunt vinden met je schoonmoeder, wie weet? de wonderen zijn de wereld nog niet uit, misschien dat het eindelijk tot haar is doorgedrongen en doet ze je nog versteld staan.

Ja ik heb er een foto van, ben zo blij dat dat zo kon en dat ik daar nou net was! die foto voelt wel prive en wil ik hem wel eens laten zien als we weer thuis zijn, maar niet online, dat komt dan wel via de mail eventueel.

fijne paasdagen ggeniet van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven